- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co proti skodovkam mate? Ty auta jsou kvalitne udelany, novej superb je nadhernej, motory maj perfektni a spolehlivy a srovnavat to s francouzema, omg. Nova fabie je designove nechutna, ale auto je to dobry. To plati i o oktavce face lift. Ovsem oktavka tour s kolama dotz mugelo, to je krasny auto. Dela se 14 let a porad to neni starej kram. Co delalo pred 14 lety treba BMW? E36, nebo medak. Stary ecko se kterym jezdej taxikari. Proste skodovky jsou dobry a zavedeny auta a ze vy potrebujete mit petilitr motor a neuvedomujete si, ze pro sviznou jizdu fabii ta jedna ctyrka staci krasne. A myslim lepsi udelat hnusnej roomster a hnusnou oktavku (kapota od milotecu to vyresi), nez tri stejny auta (seat pred par lety - altea, leon toledo) a pak udelat revolucni ibizu ze ktery se mame posrat. Skodovka sice prodava trochu draz, ale da se za petikilo koupit oktavka s 1.9 v kombiku, klima, airbagy a metaliza. A treba Fabia RS natrela coopera S jako nic.
Tak to bylo slusne PR. Ted neco z reality. Tlumice u skodovek odchazi po 20k, silentbloky u kombiku se vytrepavaji uz po 10k, prahy a vnitrni plasty vrzou, pri castejsi jizde po nekvalitnich silnicich se rozhazuje geometrie karoserie, samonosna skorepina u skodovek je kapitola sama pro sebe (i kdyz stejne mizerne je na tom i Opel) a co se tyce pomeru cena/vykon, je skodovka jednim z nejdrazsich vozu ve sve tride za komfort, ktery se prodava u jinych znacek o 20% mene. Skodovka uz davno, davno neni lacinou lidovou a domaci znackou (pokud vubec nekdy ji byla).
Ciste prestizni zalezitost. Cele auto bude normalni Fabie - 2 jen s tim rozdilem, ze to vyladeji natolik, aby z toho vytahli co nejvic. Drahe na zacatku, problemove kolem 100k a skoro neprodejne pobliz 200k (pokud v te dobe bude jeste pojizdne). DSG neni spatna vec, ale v kombinaci s Fobii tzn jen jedno. Nemohli dat manualni prevodovku jako opci, uzivatel by totiz mohl vlastnim razenim (tedy primym vlivem) nejak poskodit vybalancovany vykon auta. Automat to tak nejak bude drzet vse pohromade.....ale napad je to nahodou moc dobry! Jak z jednoho auta vymlatit jeste vic s minimem nakladu.....
Ja osobne bych to teda nechtel ani omylem. Pro me to je a zustava sebevrazedna krabicka (uz jsem mel cest se povozit a ridit).
Neco jako Skoda Roomster Sport 1.2 HTP? To opravdu existovalo.
Předpokládám,že všichni soudní účásníci autosalonu upadnou před fobii RS na pr..del,ale smíchy .Nacpat do takový herky s tak mizerným podvozkem stavěným tak max do 130 km motor sice s papírovými 180 hp může opravdu jen zhovadilý koncernový pseudokonstruktér.
hoši neblázněte Fabie přece není auto, to je tak pro dědky a ženský do tesca.
Uz pry vydali tiskovou spravu: http://news.autoroad.cz/predstavujeme/32960-skoda-fabia-rs-oficialne-1-4-tsi-180k-a-bude-i-kombi/ Spotreba pry 6,4 litru
a o dalším sporťáčku neuvažuju.
Na Clio Sport (byť předchozí generace) tahle Fábka stejně nemá. Nejlepší může být jen jeden a momentálně je to v této třídě aktuální Clio RS - 200 koní, fantastický podvozek a žádné šidítko typu turbo.