Diskuze

Velorex se vrací, bude mít dveře jako lamborghini

Opavský podnikatel Pavel Brída odhalil podobu nového modelu legendárního velorexu. Na dvou počítačových vizualizacích je vidět nový vzhled dřívějšího hadráku. Retro model nebude levným lidovým vozítkem jako v minulosti, ale supermoderním strojem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

14. 3. 2010 21:41
tak jsem si sednul na prdel...

Nedalo mi to a byl jsem tedy na vystave. Tak hluboce smekam ,neco takoveho dokazat postavit za 6 mesicu .Opravdu i ohledanim detailu a to jsem pod tim skoro i lezel. Drzim tedy hubu a smekam pred takovymi lidmi co jeste v tomto state umi neco postavit . I na panu Stranskem je videt a bylo videt ,ze je spokojeny. Souhlasim s nastupcem takto exkluzivnim. Na nasich cestach jezdi dost beznych a levnych vozitek  ,ktere vlastne chrlime jako Ceska republika a toto si zaslouzi byt  a jen exkluzivni ,takze hluboky sklon. Krasny stanek ,na urovni hostesky,proste vse dotazeno do detailu jak ma byt.R^

0 0
možnosti

Host

14. 3. 2010 21:43
Re: tak jsem si sednul na prdel...

Kusova serie cca 6 kusu rocne je v poradku a kazdy bude original a rucne delany na kolene. A ne nejaka prumerna masovkaRv

0 0
možnosti

Ewerell64

7. 3. 2010 18:16
Naprosto zavádějící titulek

Velorex se VRÁTÍ až ho uvidím alespoň jednou měsíčně !!! někde na ulici. Jinak by to mělo být spíše "Velorex se chce vrátit,...". Jedna věc je smeknout před tvůrci tohoto vozítka (o tom žádná) a druhá věc pak rozjet výrobu a prod(ÁV)at to... 8-o

0 0
možnosti

Fungy

7. 3. 2010 18:01
Hm

Tak do Brna nejedu, ale do Lipska jo ale tam zas nebude... sakra :-/

0 0
možnosti

Host

7. 3. 2010 9:07
Hezká hračka na blbnutí

ale doufám, že většina půjde na vývoz. Na našich silnicích se motá už tak dost nebezpečnejch pošuků.

0 0
možnosti

Host

7. 3. 2010 9:53
Re: Hezká hračka na blbnutí

Muj kámoš se zná dobře s Brídou s tím co toho  velorexe vymyslel a on říkal ,že prý si ho chtěl udělat jen v jednom kuse a sám pro sebe jako takovou tu: HI TECH HRAČKU,má na to mechaniky a zázemí a nebot má prý i  toho starýho tak at muze se svým klukem jezdit v nějakém lepším,že starý je sice dobrý  relaxační a nostalgický ale špatně se s tím předjíždí a špatné brzdy i podvozek a tak...:-) .Až prý potom ho někdo přemluvil ,že to má zkusit i vystavit ,když normálně jinak taky vystavujou na výstavach a třeba i dělat na zakázku individualně i podle zájmu ,pokud nějaký bude. Takže si nemyslím ,že by měl chut a až takovej zájem to prodávat a když tak prý na export. Takže ten co bude vystavenej  na výstavě ani udajně nebude vubec na prodej. Je fakt ,že se živí i podle webovek  motoscootu výhradně motorkama a stavěj si ruzné stavby motorek pro radost  a asi to umí ,třeba ten black death pionyr nebo ta stavba vmaxe,to je šupa.Tak proč ne stavba  novej velorex?Uvidím na výstavě a poptám se.

0 0
možnosti

Qíteček

7. 3. 2010 4:00
Xem si to přečet celý...

Mě se to líbí. Soudruzi, co máte proti tomu, že někdo dovede svůj sen až do výroby?

Jinak obzvlášť mě pobavilo vlákno o zpátečce... Takže asi tak: dvoutaktní motor se umí točit tam i zpět, pokud má v zapalování kladívka i na reverzní chod (jak to měl starej Velorex, stejnej počet kvaltů dopředu, nebo dozadu), nebo jiné zapalování, co pošle jiskru na svíčku PŘED horní úvratí, ve smyslu zrovna se točícího motoru. Čtyřtaktní motor takhle jednoduše prostě ukecat nejde, bylo by k tomu nutné "ozrcadlit" časování ventilů.. Ne posunout, ale zrcadlit, nevím zatím o systému, c by to umožňoval.

NIJAK to nesouvisí s počtem válců!!! Prostě pokud chci couvat a neumím reverzovat motor, musím to udělat v převodovce. To asi ale lidi, pro které je auto jen dopravní prostředek, těžko pochopí. Proto nechápu, proč se vůbec do diskuse zapojují. Já osobně si tohle vozítko určitě v dohledné době nekoupím, ale nevidím důvod, proč ho hanit? Jde jen o jinej segment trhu, a až trh ukáže, esi to byl dobrej nápad

0 0
možnosti

Qíteček

7. 3. 2010 4:01
Eště tečka

. Přesně 1000 znaků. Už se mi tam nevlezla.

0 0
možnosti

Qíteček

7. 3. 2010 3:05
A jak jde mladej a starej šnek přes cestu...

...Znáte?

0 0
možnosti

Host

8. 3. 2010 13:00
Re: A jak jde mladej a starej šnek přes cestu...

Znám. Patří k mým nejoblíbenějším.

0 0
možnosti

Qíteček

7. 3. 2010 3:02
Jak mám tuhle větu chápat?

"Každý kousek bude číslovaný extra a exkluzívní věc......"

Jako soudruzi redaktoři, sorry, esi su pomalejší, ale zkuste psát i pro blbý. Fakt nevím, na co u práce myslíte, ale tohle je pro mě nestravitelný.

0 0
možnosti

Host

7. 3. 2010 8:50
Re: Jak mám tuhle větu chápat?

Asi myšleno,bude kusová výroba s výrobním číslem  asi od 1.....-tedy číslovaný a tím pádem i vlastně asi exkluzivní  a pravděpodobně na štítku jméno pro koho to bylo vyrobeno,ne ty retardo?

0 0
možnosti

Host

6. 3. 2010 23:47
u

Dvořák je komunistickej cenzor

0 0
možnosti

Host

6. 3. 2010 23:47
kgj

ghhjjugzutdestresae

0 0
možnosti

hurkajan

6. 3. 2010 17:33
drsný

Polák si zaregistroval naši ochranou značku a naši úředníci?...drsný...jak nás nechají okrádat:-(

0 0
možnosti

Host

6. 3. 2010 19:52
Re: drsný

Dřív se tento problém neřešil. Existujespousta značek které vlastní "spekulanti" a nechtějí je pustit ... vzpomínáte Pedro? Ale chyba je na straně těch co si nechali značku vyfouknout, ne na straně těch co jí registrovali.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!