- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedalo mi to a byl jsem tedy na vystave. Tak hluboce smekam ,neco takoveho dokazat postavit za 6 mesicu .Opravdu i ohledanim detailu a to jsem pod tim skoro i lezel. Drzim tedy hubu a smekam pred takovymi lidmi co jeste v tomto state umi neco postavit . I na panu Stranskem je videt a bylo videt ,ze je spokojeny. Souhlasim s nastupcem takto exkluzivnim. Na nasich cestach jezdi dost beznych a levnych vozitek ,ktere vlastne chrlime jako Ceska republika a toto si zaslouzi byt a jen exkluzivni ,takze hluboky sklon. Krasny stanek ,na urovni hostesky,proste vse dotazeno do detailu jak ma byt.
Kusova serie cca 6 kusu rocne je v poradku a kazdy bude original a rucne delany na kolene. A ne nejaka prumerna masovka
Velorex se VRÁTÍ až ho uvidím alespoň jednou měsíčně !!! někde na ulici. Jinak by to mělo být spíše "Velorex se chce vrátit,...". Jedna věc je smeknout před tvůrci tohoto vozítka (o tom žádná) a druhá věc pak rozjet výrobu a prod(ÁV)at to...
Tak do Brna nejedu, ale do Lipska jo ale tam zas nebude... sakra
ale doufám, že většina půjde na vývoz. Na našich silnicích se motá už tak dost nebezpečnejch pošuků.
Muj kámoš se zná dobře s Brídou s tím co toho velorexe vymyslel a on říkal ,že prý si ho chtěl udělat jen v jednom kuse a sám pro sebe jako takovou tu: HI TECH HRAČKU,má na to mechaniky a zázemí a nebot má prý i toho starýho tak at muze se svým klukem jezdit v nějakém lepším,že starý je sice dobrý relaxační a nostalgický ale špatně se s tím předjíždí a špatné brzdy i podvozek a tak...:-) .Až prý potom ho někdo přemluvil ,že to má zkusit i vystavit ,když normálně jinak taky vystavujou na výstavach a třeba i dělat na zakázku individualně i podle zájmu ,pokud nějaký bude. Takže si nemyslím ,že by měl chut a až takovej zájem to prodávat a když tak prý na export. Takže ten co bude vystavenej na výstavě ani udajně nebude vubec na prodej. Je fakt ,že se živí i podle webovek motoscootu výhradně motorkama a stavěj si ruzné stavby motorek pro radost a asi to umí ,třeba ten black death pionyr nebo ta stavba vmaxe,to je šupa.Tak proč ne stavba novej velorex?Uvidím na výstavě a poptám se.
Mě se to líbí. Soudruzi, co máte proti tomu, že někdo dovede svůj sen až do výroby?
Jinak obzvlášť mě pobavilo vlákno o zpátečce... Takže asi tak: dvoutaktní motor se umí točit tam i zpět, pokud má v zapalování kladívka i na reverzní chod (jak to měl starej Velorex, stejnej počet kvaltů dopředu, nebo dozadu), nebo jiné zapalování, co pošle jiskru na svíčku PŘED horní úvratí, ve smyslu zrovna se točícího motoru. Čtyřtaktní motor takhle jednoduše prostě ukecat nejde, bylo by k tomu nutné "ozrcadlit" časování ventilů.. Ne posunout, ale zrcadlit, nevím zatím o systému, c by to umožňoval.
NIJAK to nesouvisí s počtem válců!!! Prostě pokud chci couvat a neumím reverzovat motor, musím to udělat v převodovce. To asi ale lidi, pro které je auto jen dopravní prostředek, těžko pochopí. Proto nechápu, proč se vůbec do diskuse zapojují. Já osobně si tohle vozítko určitě v dohledné době nekoupím, ale nevidím důvod, proč ho hanit? Jde jen o jinej segment trhu, a až trh ukáže, esi to byl dobrej nápad
Znám. Patří k mým nejoblíbenějším.
"Každý kousek bude číslovaný extra a exkluzívní věc......"
Jako soudruzi redaktoři, sorry, esi su pomalejší, ale zkuste psát i pro blbý. Fakt nevím, na co u práce myslíte, ale tohle je pro mě nestravitelný.
Asi myšleno,bude kusová výroba s výrobním číslem asi od 1.....-tedy číslovaný a tím pádem i vlastně asi exkluzivní a pravděpodobně na štítku jméno pro koho to bylo vyrobeno,ne ty retardo?
Polák si zaregistroval naši ochranou značku a naši úředníci?...drsný...jak nás nechají okrádat
Dřív se tento problém neřešil. Existujespousta značek které vlastní "spekulanti" a nechtějí je pustit ... vzpomínáte Pedro? Ale chyba je na straně těch co si nechali značku vyfouknout, ne na straně těch co jí registrovali.