- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten predok este ujde, ale ta zadna cast a svetla sa mi nepacia.
Dufam , ze aspon funkcnost ostane ...
Přední části Focusů jsou pořád hezké, ale nemůžu si pomoct, ale "zadek" hatchbacku 1. generace byl nejhezčí... co se týče kombíků, tak tento je zase nejhezčí ze všech generací... hatchback docela těmi konvenčně umístěnými lampami zabili, protože pro mě byl Focus vždycky auto se světly v zadním sloupku...
zdravim, chlapi, nemate prakticke zkusenosti s 2.0 TDCi? myslim z praktickeho pohledu - dlouhodoba vydrz, spotreba, vykon, caste poruchy atd. diky za odpoved
tu jednašestku tipuju tak na 100-125k.Autorem udávaný výkon bude určitě motor 1.6 EcoBoost
dnes většina aut vypadá stejně, když už nějaké na první pohled zaujme, brzy zevšední. Působí stejně sterilně jako dnešní moderní kuchyně. Zřejmě designéři počátku 90-tých let vymřeli.
Fokusy byly do ted krásný a funkční auta. Doufam, že zůstanou aspon funkční...
čus, Migel
Souhlas. Do teď se mi všechny generace docela líbyly. Tahle bude ale příšerná...
do teď se mi Focusy velmi moc líbily, ale tohle je teda katastrofa. Škoda..
A není možné, že se třeba budou vyrábět i v jiné barvě?
Jel jsem v Ceedu kombi i Focusu II a jízdní výkon, projev i naladění podvozku byly dost podobný. A zdá se, že Ford od Kia opisuje, protože čí modely jsou na trhu dřív? Já osobně bych sáhl po i30 SW.
Kamarád, co dělá v Nošovicích od těch SW odrazuje...krátké nemusí být špatné, ale ty SW se ji docela dost vracejí. Často do nich prý zatéká přes kufr...
poslední pěkný ford byl sierra, od tý doby už je to jenom opl
..no přesně v tom jezdí indiáni (romové)