- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na nízkoprofilové pneumatiky. Opravdu skvělé nápady mají ve škodovce. Není Vám trapně?
Do terénu je niný model škodovky - najdi si který. Toto je jen pro vzhled jako že teréní.
Hoči, jako ja nevym co tady fort resite, mam starou Probu turbo z roku92, ciptunyngem vhoneny na 300k, stala mne 30 kilo a kaly to 250. a nemusim menit ani tu pycu a dily z 2. ruky kopis za par knafu. kufr velkej jak rava a nanda to kazdymu bmw
Nejsem fanda asi žádný značky a škodovku hanit nechci. Ale fabia zaklad 200 000 a ve výbavě okolo 450 000? Jen tak sem si zajel do autosalonu Renault a poptal se po Renaultu Fluence. A ve výbavě privilegue což tomu už chybi jenom kontrola tlaku v pneu stoji 350 000 a divte se je to větší jak octavia i to má větší rozvor. Je to sice auto s pi...ou ale škodovku to bude hodně bolet že s náma Čacháčkama s tim konfortem moc nepočítaj. Kdybych měl volit mezi fabii s radiem, pytlama, kimou, a motorem 1,6 za 400 000 tak to radši Renault Fluence s dvouzonovou klimou, navigaci, elektrochromaticym zracatkem, palubnim pocitacem, abs, esp, 6ti pytlama, tempomatem, ovladanim radia pod volantem atd. atd. a ještě ušetřím. Dělaji si z nas prostě prdel. I v časopisu Svět motorů to maj nějaky podchyceny protože jakejkoli test mezi značakami vždycky spolehlivě vyhraje Škoda.
Na co takový hovadinky? Stačí mě posilovač řízení, seřízení sedaček a volantu, el. stahování okýnek a dálkový a víc nepotřebuju..K čemu taky??
živtnost turba kterou snad časem vypilují,je to konečně motorizace co by trochu šla ovšemje do krátké fabie.jinak ta karoserie je opravdu otřes ,nic ošklivějšiho jsem hodně dlouho neviděl
Životnost turba je za těch pár desítek let vypilovaná, záleží spíš na tom, jaká je konkrétní aplikace. Když turbo nemažu a nechladím, protože šetřím 4 Kčs, tak se pak nedivím, že odchází..
zda se vyplatí do tak levného auta motor, který konzumje ten nejdražší benzín. To se tedy to ježdění pěkně prodraží.
můžeš tankovat klidně i ten levnější jen výkon půjde dolů a spotřeba nahoru
zda se vyplatí do tak levného auta motor, který konzumje ten nejdražší benzín. To se tedy to ježdění pěkně prodraží.
Mám doma někde v šuplíku letáky na leasing od Škofinu na Felicii z roku 1996 - cena nové felcky je tam cca 210-220 tisíc - po více než deseti letech cena srovnatelného auta klesla, přestože inflace zahoupala s cenami všeho - a také výplaty jsou někde jinde. Nemáme se zas tak špatně, jak se všude píše.....
Přesně tak. V roce 2000 jsem koupil feldu kombík za 280k, teď je za stejné prachy nejlevnější oktávka. A to beru dvakrát víc. Když se podívám na dnešní ceny aut, tak ta felda byla opravdu, ale oprovdu drahá.
A vysledkem je fabie za 200 koliku co ma vykon jak 20 let starej favorit. Bravo! Jen tak dal. To si muze koupit jenom blazen! Stejne tak RS za pul mice, za tu cenu lze sehnat nove bmw 116i. Mno skodovka simply never!
Tak o výkonu to není, protože většina aut má výkon jako XX let starý XX.
A 116i nemá výkon jako Fabia RS. O podstatně dražším servisu nemluvě.
vypali za tu fabii pul melounu (coz bude zaklad, takze nic v ni a cena, aby to alespon nejak vypadalo bude tak o 150 000 jinde), tak je opravdu silenec
Mas trochu problemy se zlomkama...zopakuj si co je pulka a co je ctvrtka.