- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U všech je problém s převodovkou. Jednou jsme čekali na převodové kolečko 5 týdnů, kdy to auto nebylo možno používat. Co se týče prodeje použitého Mitsubishi, tak to nikdo nechce. Když jsem jedno Mitsubishi prodával, tak mi bylo řečeno, že už mu 2 roky stojí Galant na place a nic. Japonská auta mám rád, ale domů mi Mitsubishi nesmí.
Už druhý nebo třetí týden tu všude běží reklama na nové Sorento. Neříkám, že to bude přímo propadák, ale s ohledem na nasazené ceny se asi u nás moc kupovat nebude. Mně se docela líbí, avšak pokud nebude cena 2,2 tdi kolem 600 tis., šáhnu raději po 7 místném dvoulitrovém osvědčeném Chevy Captiva či Oplu Antara.
a maji i variantu s pasovym podvozkem? tu bych zaradil do vyberu.
Pro rádoby odborníky,dle vás hnus jako je Yeti,je naprosto super vůz.Jen pro info s naprosto syrovým motorem ten neustále poplivávaný 1,2 TSI, průměr město-7,6l. mimo město 5,7-6.5l, Motor má najeto 950km, tak co melete furt za nesmysy.A v lehčím terénu jako jsou běžné polní cesty , travnaté nebo štěrkové cesty taky stačí bez problemu, a vím o čem píši!
jasně všichni ti budeme věřit ,skutečnost je úplně jiná 1,2 tsi žerou průměr okolo 9 litrů a to s hodně lehkou nohou.Ale já tyhle bláboly chápu,škodovkář přece nemůže napsat jsem blbej naběhnul jsem si na reklamu.
Nechápu úchylku redaktora srovnávat skutečný dospělý auta se spodinou automobilového průmyslu značky škoda.Embéčka lze srovnávat jen s odpovídajícími vozidly,v našem případě s výrobky Dacia.
tohle vypadá jako pěkný pořádný auto... v tom dieslu bych ho bral hned....