- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Logan za 129 je jasná jednička. Auto je to prostornější než Octavia2 vejde se do něj 5 a ve verzi combi 7 lidí do 160 tisíc to nemá konkurenci.
článek je to hezký. Auto do 250 tis? ok. vezmemeto od kraje. Citroen aj peugeot: poruchový a to hlavně se šíleným propadákem HDi. citroeni nikdy neudělali dobrý motor - neumí to. Dacia??? popravdě jel ste s tim nikdy někdo??? já se odvážil a lituji toho. 15 let starý renault, který nebrzdí.....(myslím tím logana) fiati? jako proč né, ale málo prostoru, špatné dílenské zpracování. ford - ale jo akorát moc malý:), Korejci? ani náhodou poruchový, špatný dílenský zpracování, hodně žravý mototry . Chevrolet - spark nepoužitelný aveo nic moc. Lada - robustní technologicky staré cca 15 let, narozdíl od dacie si na nic nehraje. niva super do terénu. čína? koukal jsem na to v nákupnim centrum a čína se musí ještě učit kvalitě. japonec - malý až na konec. Renault...hodně poruchový paskvil se žravými motory. Koncern vw - 1.2 tsi dost dobrý motor podle zveřejněných parametrů, konkurence nemá co nabídnou dílenské zpracování výrazně lepší než francouzi výdrž a spolehlivost dost dobrý.
Renault Mégane 1.5dCi - 4.4l/100km, o tom si Škůdka může nechat jenom zdát, stejně jako o pohodlí v interiéru.
Prosím neposlouchejte toho člověka. Jen mele z cesty. Jistě že za milion který máte doma ve slamníku můžete koupit auto. Musíte ho zaplatit přes banku tak, že složíte peníze na účet prodejce. Jinak se vás samozřejmě nikdo neptá na to kde jste peníze vzal. Na to se vás ptají jen když ukládáte větší obnos na svůj účet. Jen napíšete na papír např. úspory
A hlavně, po pěti letech je většina daňových úniků promlčená, takže i černý prachy jsou legalizovaný.
To vime uz dlouho, ale nejlepsi je stejne cash!
To auto je naprosto příšerné. Nejen, že se blbě řídí, ale prostupnost terénem je v porovnání s ostatníma plnohodnotnýma 4x4 také nekonkurenceschopná. Stokrát lepší zajít do bazaru a za stejné peníze koupit zánovní Suzuki Jimmy, než novou Nivu.
jenže na ty ti nestačí v případě závady jen šroubovák a kladivo
Když se tam přihodí jiný než základní motor, klima, loketní opěrka a barva tak se člověk diví, že je snadno hned o 100 tis jinde. Klikal sem si před týdnem fábku a byla za 300 tis. Za něco přijatelného je to hned cca 400 tis.
Takhle to je uz hodne dlouho a dlouho jeste bude... cemu se furt divite?
aspon jakystakys bezpeci vam da az velikostni trida q7, x5 atd..
ne ne... na muj buldozer to nema
je to síce pekný článok,ale redaktori mali spočítať výslednú cenu auta po skončení jednotlivých značkových lízingov a som presvedčený,že tie ceny by boli dosť vyššie ako normálne predajné bez týchto zliav
Presne tak, ale lidi sou tak hloupy a veri tomu ze na leasing to maj prece se slevou a co nejach leasingovce uz neresi.