Diskuze
Lidé šetří za benzin, kupují elektrické skútry
Děkujeme za pochopení.
Picolik
Ŕidičák
A jaký je na to potřeba řidičák. Já mám starý A1 s omezením na 50ccm. Tady žádný obsah není tak jak je to?
avatar1
Tenhle stroj co je na obrázku bych chtěl
Je to lídr mezi elektrickými skůtry. Maximální rychlost 100 km/h (omezovač), žádný smrad, nabití baterie na 80% za 2 hod. Bohužel, cena vysoká, škoda.
Host
tomu snad uvěří jen
blbec, který "pracuje" na tom pracovišti, kterému děláte reklamu podle polepů na té elektrické mrše..
Host
jiny pohled
No kdyz se zapocte mnohem vyssi cena elektroskutru oproti benzinovemu tak uz to tak zajimave nevychazi. Za rozdil v cene by se dalo jezdit na benzin par let.
lks0079
baterie životnost
No ono je to hodně ošemetné udávat životnost baterie v závislosti na ujetých kilometrech, protože baterie hlavně stárne s věkem a né používáním. A hlavně i starý motor ujede na jednu nádrž stejně kilometrů jako nový motor, což se u baterie říci nedá :-(
Host
Sprostá reklama, nic víc,
protože "Lidé sice šetří za benzín, ale elektrické skútry nekupují".
Tyhle hračky jsou na houno.
f0rr35t
reklama
Hmm, reklamní článek. Radši kdybyste udělali skutečně objektivní test tohoto "zeleného" zázraku. Fakt by mě to zajímalo. 5-10 Kč na 100 kilometrů? Životnost 70 000 km? Dejte důkazy a valím si to koupit... ale mám pocit, že v tom bude háček, že?
Host
Re: reklama
na to se koukni http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
Host
akumoto
cinske srajdy s finalni montazi v cechach - to tam jen daji nabitou baterku. Stejny fotky, co maji na svych strankach, jsem kdysi videl jako noname vyrobek nekde v cine...
Host
Elektromobil, to je věc. Tisíce jich jezdily již před
15 lety. Spolehlivé, rychlé, příliš dokonalé: http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
Host
Re: Elektromobil, to je věc. Tisíce jich jezdily již před
Po dlouhé době video u kterého sem ponocoval
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!