Diskuze

Nová česká motorka. Terénní VM 610F ve světové premiéře

Ruční výroba, precizní práce, přijatelná cena. Na 14. ročníku pražské výstavy Motocykl se firma VM Motor snaží přilákat zákazníky k nové české motorce i zajímavým způsobem prodeje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek101

17. 3. 2010 7:16
Tak hodně štěstí

Pokud se vám podaří prosadit na jakémkoli trhu, gratuluji. Jen aby to nedopadlo, jako všechny tyhle české "projekty".

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 14:43
Re: Tak hodně štěstí

To blbě dopadalo za komoušů, teď jim nikdo klacky pod nohy házet nebude, je to jen a nich, jestli se prosadí nebo ne.

0 0
možnosti

Host

14. 3. 2010 18:10
reklama-otrava

nemohla by zmizet ta debilni reklama TOPkontakt ? nelze pres ni nic cist. uz vidim, jak si nejaky motorkrosar nechava prezovat pneu v Pneuservisu  Pesicek

0 0
možnosti

Host

14. 3. 2010 17:59
design ?

tak dnes jsem tu VM videl na zivo. Mohu pouze resit vizualni stranku motorky a muj nazor je takovy, za predtim, nez staveli ten ram a motor, tak tam meli k tomu taky pustit nejakeho designera. Ram a umisteni motoru v ramu to je tak 10 let stary koncept. Navic mi motor pripada dlouhy a celkove i moto je dost dlouha. Samozrejme tim nekritizuji, pouze konstatuji. Mozna, ze jizdni vlast. budou OK. Ale postavit to vedle noveho husara, tak to vypada jao motorka z jineho stoleti. Ale samozrejme husar je taky plus  100tis nahoru. Takze jeste jednou a znovu a lepe, hlavne pokud chcete na ameicky trh. Hlinikovy ram, minimalne zklopit valec, sani zepredu, strikacka. Jinak na USA trh zapomente hosi, zvalst s kubaturou 610 v MX ! Mozna tak motard, ale to by to muselo mit par koni navic a sexy vzhled.

0 0
možnosti

Host

15. 3. 2010 15:51
Re: design ?

co máš proti klasickýmu rámu? třeba KTM se k němu vrací právě od hliníkového protože není tak tuhý jako klasika...  a pokud má firma v plánu prodat v americe třeba 1 000 ks tak žádný upravy dělat nemusí tam se to prodá tak i tak

0 0
možnosti

Fualmu

14. 3. 2010 13:47
Pěkná motorka, jen proč si proboha

nenecháte udělat pořádnou firemní značku? Na té motorce jsem napočítal 3 různé varianty zobrazení VM. To je teda dost úlet. Pomůžeme Vám rádi s řešením, kontakt na http://www.u3.cz Je to škoda, zanedbat tak důležitou věc pro další propagaci tohoto stroje! Jinak paráda. :-)

0 0
možnosti

copy_BA

8. 4. 2010 16:25
Re: Pěkná motorka, jen proč si proboha

Nielen logo, ale zmenit znacku!

VM motori je talianska firma, s dlhorocnou tradiciou http://www.vmmotori.it - a su minimalne po celej Europe znami ako dodavatelia dieselovch motorov napr. pre dodavky IVECO.

To sa vas budu vsade pytat, ze ci je to motorka na naftu.

0 0
možnosti

Host

13. 3. 2010 15:49
Terénní jednovál...

tak to je opravdu to pravé ořechové,co zákazníci žádají....Zřejmě tu někdo nemá rozum.Nic proti motorce ale kolik se jich prodá?A to je údaj naprosto zásadní pro úspěch celého projektu.

0 0
možnosti

Host

14. 3. 2010 18:07
Re: Terénní jednovál...

naprosto zasadni udaj je navratnost. A by ses divil, tenhle trh roste jak houba, staci se podivat jen jak do toho slape BMW. Bohuzel oranzovy teror je oranzovy teror a po tom co koupili Husaberg maji skoro motopol. Tenhle pocin je dost odvaha, BMW ma tak rekl bych 1000x vetsi moznosti a uz 3 rok se jim nedari postavit konkurencneschopnou motorku. Naprosto zasadni na celem projektu je vyvazeny a spolehlivy agregat, tuhy a pevny ram, vsechno ostatni jsou pouze nakupovane komponenty. Pokud se jim podari odladit ten 450 a nebude se sypat, tak prostor na uspech tam je.

0 0
možnosti

Thingie

12. 3. 2010 15:45
Proboha!

Na Slovensku se auta nevyrabeji, ale MONTUJI a to je sakra rozdil. Je pravda, ze se tam VYRABI vojensky special, Aligator tusim, ale zadna dalsi znacka mne nenapada. Je to jako s KIA , jake ceske auto??? 

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 15:51
Re: Proboha!

proboha,ale veľa skupín a súčiastok sa na Slovensku aj tak vyrába,takže sa jedná ovýrobu a nie o montáž.Montuje sa táto motorka.;-)

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 15:09
ase

řekl bych hoši že tady v tý diskuzi pletete hrušky s jabkama tedy dvoutakty s ctyrtaktama i kdyz nikde v clanku sem tu informaci nevidel ale jestli to je obsah 600 tak ctyrtakt.ja jen ze tady nekdo mluvi o terenich motorkach bez starteru.... ano ale to jsou dvoutakty..

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 15:16
Re: ase

a ty jses teren kozel:-) co to je terenni motorka ? bud je to enduro nebo motokros, motokros se casto dela bez starteru a enduro s. Je to tak nejak dano povahou urceni motorky. A to jestli je 2T nebo 4T v tom moc nehraje roli jsou 2t se starterem i bez a naopak.

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 13:17
brzdové kotúčiky

motorka je celkom k svetu,ale tie malé a podľa mňa príliš odľahčené brzdové kotúčiky nebudú mať dostatok sily na spomalenie cca 200 kg rozbehnutej hmoty,vratane náplní a jazdca.Tu ide asi len o skrášľovací prvok.Pri bežnom predajnom kuse to bude pravdepodobne iná technika:-)

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 13:20
Re: brzdové kotúčiky

108 kg !!

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 13:04
gratulace

pekna motorka, bude jeste lepsi, pokud vydrzi min. 100motohodin bez repasu, pokud ji homologuji nebo postavi 450 pro motokros.Jinak preji hodne uspechu

0 0
možnosti

persona-non-grata

12. 3. 2010 12:27
Potěšitelné je především to,

že se pár čechů snaží oprášit slávu českého motocyklového průmyslu, který zde bolševici (tak ajko mnoho dalšího) totálně zničili R^

0 0
možnosti

Host

12. 3. 2010 12:29
Re: Potěšitelné je především to,

Aspon neco delaji, co si pro cesky (jakykoliv) prumysl udelal ty?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...