- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud se vám podaří prosadit na jakémkoli trhu, gratuluji. Jen aby to nedopadlo, jako všechny tyhle české "projekty".
To blbě dopadalo za komoušů, teď jim nikdo klacky pod nohy házet nebude, je to jen a nich, jestli se prosadí nebo ne.
nemohla by zmizet ta debilni reklama TOPkontakt ? nelze pres ni nic cist. uz vidim, jak si nejaky motorkrosar nechava prezovat pneu v Pneuservisu Pesicek
tak dnes jsem tu VM videl na zivo. Mohu pouze resit vizualni stranku motorky a muj nazor je takovy, za predtim, nez staveli ten ram a motor, tak tam meli k tomu taky pustit nejakeho designera. Ram a umisteni motoru v ramu to je tak 10 let stary koncept. Navic mi motor pripada dlouhy a celkove i moto je dost dlouha. Samozrejme tim nekritizuji, pouze konstatuji. Mozna, ze jizdni vlast. budou OK. Ale postavit to vedle noveho husara, tak to vypada jao motorka z jineho stoleti. Ale samozrejme husar je taky plus 100tis nahoru. Takze jeste jednou a znovu a lepe, hlavne pokud chcete na ameicky trh. Hlinikovy ram, minimalne zklopit valec, sani zepredu, strikacka. Jinak na USA trh zapomente hosi, zvalst s kubaturou 610 v MX ! Mozna tak motard, ale to by to muselo mit par koni navic a sexy vzhled.
co máš proti klasickýmu rámu? třeba KTM se k němu vrací právě od hliníkového protože není tak tuhý jako klasika... a pokud má firma v plánu prodat v americe třeba 1 000 ks tak žádný upravy dělat nemusí tam se to prodá tak i tak
nenecháte udělat pořádnou firemní značku? Na té motorce jsem napočítal 3 různé varianty zobrazení VM. To je teda dost úlet. Pomůžeme Vám rádi s řešením, kontakt na http://www.u3.cz Je to škoda, zanedbat tak důležitou věc pro další propagaci tohoto stroje! Jinak paráda. :-)
Nielen logo, ale zmenit znacku!
VM motori je talianska firma, s dlhorocnou tradiciou http://www.vmmotori.it - a su minimalne po celej Europe znami ako dodavatelia dieselovch motorov napr. pre dodavky IVECO.
To sa vas budu vsade pytat, ze ci je to motorka na naftu.
tak to je opravdu to pravé ořechové,co zákazníci žádají....Zřejmě tu někdo nemá rozum.Nic proti motorce ale kolik se jich prodá?A to je údaj naprosto zásadní pro úspěch celého projektu.
naprosto zasadni udaj je navratnost. A by ses divil, tenhle trh roste jak houba, staci se podivat jen jak do toho slape BMW. Bohuzel oranzovy teror je oranzovy teror a po tom co koupili Husaberg maji skoro motopol. Tenhle pocin je dost odvaha, BMW ma tak rekl bych 1000x vetsi moznosti a uz 3 rok se jim nedari postavit konkurencneschopnou motorku. Naprosto zasadni na celem projektu je vyvazeny a spolehlivy agregat, tuhy a pevny ram, vsechno ostatni jsou pouze nakupovane komponenty. Pokud se jim podari odladit ten 450 a nebude se sypat, tak prostor na uspech tam je.
Na Slovensku se auta nevyrabeji, ale MONTUJI a to je sakra rozdil. Je pravda, ze se tam VYRABI vojensky special, Aligator tusim, ale zadna dalsi znacka mne nenapada. Je to jako s KIA , jake ceske auto???
proboha,ale veľa skupín a súčiastok sa na Slovensku aj tak vyrába,takže sa jedná ovýrobu a nie o montáž.Montuje sa táto motorka.
řekl bych hoši že tady v tý diskuzi pletete hrušky s jabkama tedy dvoutakty s ctyrtaktama i kdyz nikde v clanku sem tu informaci nevidel ale jestli to je obsah 600 tak ctyrtakt.ja jen ze tady nekdo mluvi o terenich motorkach bez starteru.... ano ale to jsou dvoutakty..
a ty jses teren kozel:-) co to je terenni motorka ? bud je to enduro nebo motokros, motokros se casto dela bez starteru a enduro s. Je to tak nejak dano povahou urceni motorky. A to jestli je 2T nebo 4T v tom moc nehraje roli jsou 2t se starterem i bez a naopak.
motorka je celkom k svetu,ale tie malé a podľa mňa príliš odľahčené brzdové kotúčiky nebudú mať dostatok sily na spomalenie cca 200 kg rozbehnutej hmoty,vratane náplní a jazdca.Tu ide asi len o skrášľovací prvok.Pri bežnom predajnom kuse to bude pravdepodobne iná technika
pekna motorka, bude jeste lepsi, pokud vydrzi min. 100motohodin bez repasu, pokud ji homologuji nebo postavi 450 pro motokros.Jinak preji hodne uspechu
že se pár čechů snaží oprášit slávu českého motocyklového průmyslu, který zde bolševici (tak ajko mnoho dalšího) totálně zničili
Aspon neco delaji, co si pro cesky (jakykoliv) prumysl udelal ty?