Diskuze

První svezení s vylepšenou fabií. Má nový motor 1,2 TSI

Fabie je nová, na první pohled to téměř nepoznáte. Velkých změn se dočkala nejmenší škodovka pod kapotou. Dostala hlavně moderní turbomotor 1,2 TSI, který vyrábí v Mladé Boleslavi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

16. 4. 2010 17:47
Sjezd odborníků

S velkým zájmem, jsem si přečetl několik stran této diskuze. Patrně se tu sešlo

ohromné množství odborníků:-). Osobně si ale nemyslím, že motor 63 kW ( 77 kW)je pro lehkou Fábii málo. Taky si nemyslím, že je to auto pro socky - mě se nelíbí a tak jí nemám ale nepomlouvám druhé. Určitě plně poslouží pro pojížďky po městě nebo malou rodinu. Bohužel dneska se hodnotí podle auta a tak se tu prohánějí naleštěný šunky :-):-)

0 0
možnosti

Host

16. 4. 2010 18:57
Re: Sjezd odborníků

Já nevim, pro rodinku do města to nejspíš stačí. Já nějak nemusím auto, kde když sedím vzadu, musím mít skloněnou hlavu. Jako majitel bych tedy jezdil spíš vepředu, ale je to zvláštní.

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 21:22
škodovka nebo jiné

Ach ty machři, co mají peugeoty, fordy a vw, všechno jsou to stejný spotřební auta jako škodovky, žádnej rozdíl...[>-]

0 0
možnosti
E

Host

3. 4. 2010 8:07
Pokud motor vydrží víc než 150 000 km

tak je to v pohodě, auto mám max 5 let a najedu do 30 000 km ročně, 1,6 motor je nesmrtelný běžec a přežije auto, toto asi nevydrží tolik, ale je to levné a mohu auto častěji vyměnit. Bude to horší pro druhé a třetí majitele, ale to kupující nové vozy moc nezajímá. Jestli prodám auto za 120 000  nebo za 100 000, to mne nezabije. Kdybych se chtěl předvádět, tak si fábii nekoupím, ale na moje skákání každý den kolem bydliště to stačí. Někdo raději veterána s pořádným motorem.......................já si raději koupím nové menší auto

0 0
možnosti

Host

3. 4. 2010 22:41
POKUD,POKUD,POKUD,.........

tolik zbytečných slov na okecání této přitroublé koupě.;-O

0 0
možnosti

Host

31. 3. 2010 11:41
je to dobré auto pro chudé

konečně si nezaměstnaní a lidé s nízkými přijmy mohou dovolit nové auto, samozřejmě kvalita vozu odpovídá ceně a slabý motor a vrzající plasty jsou daní za nízkou pořizovací cenu.

0 0
možnosti
J

JeFFik

3. 4. 2010 16:02
Re: je to dobré auto pro chudé

Ohledně těch vrzajících plastů si nepleť novou Fabku se svým Loganem;-)

0 0
možnosti

Host

29. 3. 2010 1:53
1.2 Tdi

pru tissi .... jakpak by ne, novy diesel je vzdy tissi, nez diesel po 200.000 km ... co k tomu dodat.

0 0
možnosti

Host

31. 3. 2010 11:43
Re: 1.2 Tdi

čím nižší objem motoru tím se rychleji vyklepe

0 0
možnosti

Host

27. 3. 2010 9:00
dotaz

Je to taky tříválec?

0 0
možnosti

Host

27. 3. 2010 17:21
Re: dotaz

4 valec

0 0
možnosti
JM

John_Matey

21. 3. 2010 22:19
Zkuste se svést

Mám 1.2TSI v Octavii liftback a spokojenost. Šel jse do toho motoru místo staré 1.6 na doporučení známého a myslím, že jsem udělal dobře. 1,9TDi to samozřejmě není, ale chtěl jsem něco většího kvůli kočáru s nájezdem 15 tisíc ročně. Motor jede na můj vkus dostatečně i v plném obsazení, do kopců na 6. kvalt zkoušeno ve třech lidech, taky není problém. A co se týká vzhledu octavie, taky se mi líbila víc ta verze před faceliftem, ale už jsem přišel na chuť i té nové. Ale pravda, fabie a roomster, to je vzhledová tragédie, za to bych designéra na hodinu vyhodil. Ze životnosti motoru bych strach neměl, zníčí ho jen "závodníci", kteří mu budou dupat furt plnej kotel ale takový lidi zníčí asi každý motor :-)

0 0
možnosti
VD

Host

23. 3. 2010 7:51
Re: Zkuste se svést

nemáš ani páru jakou životnost má turbomotor, na auto váhy Octavie to nebude ten nejlepší motor,ale uvidíš sám. Záleží i na tom od koho je to turbo co máš v autě, ale nečekej že Ti to auto vydrží 10 let, pokud najedeš 20-30000km/rok.

0 0
možnosti

Host

21. 3. 2010 12:30
prodejte jich hodně

aspon bude dost práce v servisech .životnost toho motoru??? 100000 a ko.RvRv

0 0
možnosti

Host

21. 3. 2010 22:51
Re: prodejte jich hodně

O to přece jde,práce ve škodě a práce v servisech ;-DTT

0 0
možnosti

Host

19. 3. 2010 9:27
k čemu turbo?

Tak nějak nevím proč do toho motůrku (krom papírových hodnotemisí) cpou turbo, když srovnatelný výkon má motor Hyundai i 20 s atmosfrerickým plněním a tedy dost možná bezproblémovější z hlediska oprav.

0 0
možnosti

Host

19. 3. 2010 12:26
Re: k čemu turbo?

Taknějak nevím, proč sem bliješ, proč si neuděláš řidičák a proč si nekoupíš hjůndaj :-)

0 0
možnosti

Host

19. 3. 2010 7:32
krouťák

1,2 HTP táhne již "od nízkých otáček"? To jsem nevěděl, že to "od nízkých otáček" je ve 3000. V nižších otáčkách se to skoro dusí.

0 0
možnosti

Host

19. 3. 2010 12:22
Re: krouťák

Kdyby sis místo jalového mudrování našel průběhy točivého momentu, nemusel by se tady tak blbě ztrapňovat.

Kromě toho, zde jde o jiný motor,  tvoje HTP není totéž co TSI ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti