Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Skutči se pokutovala rychlost nad 6 km/h, měřilo se stopkami

Pokuty za rychlou jízdu padaly už před více než 80 lety. Například ve Skutči na Chrudimsku se automobily směly pohybovat po městě zhruba stejně rychle jako chodci. Kdo šlápl trochu více na plyn, mohl rychle skončit v místním vězení, řekl ředitel Regionálního muzea ve Vysokém Mýtě Jiří Junek, který pro městečko na Chrudimsku připravuje část publikace o místní historii za první republiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Proč se pokaždý jmenuju Host? Nemá to být Horst?

0/0
6.4.2010 15:35

JiHik

Námět na magistrálu

Vida, to je nápad. Omezit na magistrále rychlost na 6km/h a policajtům koupit stopky. Samozřejmě diitální! Aby mohli pokutovat i ty, kteří pojedou 6.01Km/h.

0/0
5.4.2010 21:43

Host

výběrčí byli, jsou a budou

Vlastně k tomu není moc co dodat, snad jen že už pomalu šetřím na dalšího výběrčího který mě zase obere. [>-] Rv

0/0
5.4.2010 16:57

Host

co je to za auto -//// to žlutý ////- na tý fotce ????????

:-)     dík za odpověď.

0/0
5.4.2010 14:22

skpfm

Re: co je to za auto -//// to žlutý ////- na tý fotce ????????

Je to Franklin. Mám pocit že je celý ze dřeva. Rok nevím, ale bylo ho možno vidět mimo jiné v Hlučíně Velká Cena Hlučína  picasaweb.google.cz

Trochu si zagugluj a nejdeš

0/0
5.4.2010 19:17

skpfm

Re: co je to za auto -//// to žlutý ////- na tý fotce ????????

K nejstarším exemplářům, které mohli lidé v Hlučíně obdivovat, patřil  také žlutý  Franklin D Runabout z roku 1910, který jeho majitel Libor Jelínek  dával dohromady téměř tři roky.  „ Když jsem ho přivezl z Německa, původní byl jen podvozek, motor a sedadla. Karoserie je celohliníková, motor je vzduchem chlazený na dřevěném rámu a auto je osvětlené petrolejovými lampami," stručně popsal tento stoj jeho majitel. 

Takže jsem kecal není ze dřeva

0/0
5.4.2010 19:31

Host

Chacha

to bych chtěl vidět, kolik policajtů by dneska dokázalo spočítat rychlost pomocí stopek ;-D 

0/0
5.4.2010 10:55

f0rr35t

Re: Chacha

R^;-D Možná aspoň ti s titulem .bc, ale ne z Plzně ;-D

0/0
5.4.2010 12:20

Host

rychlost

Myslím, že ani tehdejší policisté by dnes nedokázali spočítat rychlost pomocí stopek.  Tehdy stačilo jenom postávat u cesty, stopovat jízdu a při překročení provinilce doběhnout. :-) Přece jen při 50 km/h by to auto bylo už dávno pryč a nedoběhl by ho ani nejlepší sprinter planety.

0/0
5.4.2010 17:28

habr

Za 80 let se toho

moc nezměnilo. Vězení jsou také plná, čekatelé na výkon trestu se pomalu zapisují do pořadovníku jako před desetiletími na nové trabanty, v četných městech i 5 km/hod. je závratnou rychlostí neb všichni jsou v nepohyblivých kolonách. Jen ta ostuda za arest se změnila ve společenskou přednost.

0/0
5.4.2010 0:47

Host

Re: Za 80 let se toho

Jednu změnu bych viděl. Toto by dnes nešlo:

.

Skuteč tehdy byla soudním okresem a tresty byly velmi rychlé," řekl Junek.

.

Dnes jsou, pokud vůbec jsou, vynášeny tresty tak pomalu, že z přítomných často už nikdo neví, co se vlastně stalo. No a proto je soud osvobodí.

0/0
5.4.2010 8:20

Le Miserable

Re: Za 80 let se toho

A také platí to s tím plněním obecní kasy. Akorát dneska se obec dělí o výtěžek s provozovatelem / dodavatelem radarů.

0/0
5.4.2010 10:45

Host

Re: Za 80 let se toho

Přesné, tohle mne taky hned napadlo. Žádná bezpečnost provozu, kapsy se musejí naplnit.

0/0
5.4.2010 21:13

Host

.

A dnes se k takzvanému úsekovému měření opět vracíme :-(

0/0
5.4.2010 0:25

Host

To byl systém!

Kdo dělal binec, obratem se octl v obecním arestu. To by se mělo zase zavést.

0/0
5.4.2010 0:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.