- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby houkali důsledně před každým přejezdem, byla by statistika lepší. Druhá věc je, že řidič nemá mít zašpuntovaný uši, nebo se izolovat od okolí basovou pumpou.
Jo jasně, to je vrchol alibistický logiky. Super pro lidi v okolí trati
Nás v autoškole učili, že i kdyby stál u přejezdu svatý Petr a říkal mi, že mám projet, tak se musím vždy sám přesvědčit, zda je to bezpečné a je úplně jedno, co tam svítí nebo nesvítí. Samozřejmě nevěřím, že vždy zabezpečovací zařízení funguje, ale na to se vlak neptá. Na přejezdu se vždy rozhlédnu než tam vjedu a pokud tam není vidět, tak si před ním zastavím a rozhlédnu se před ním a může tam svítit třeba 10 bílých světel. Vidím to každou chvíli u nás ve městě. Rozsvítí se červená světla a suverénně projedou ještě 3 auta. Na silnici věřím prostě jen sobě a na ohleduplnost nebo schopnosti ostatních prostě nespoléhám (párkrát se to již vyplatilo).
kdyby to aspoň pořádně uklízely ale u některých přejezdů to už začíná bejt docela slušnej humáč. kusy trosek z aut, kusy hnijících tkání, zuby, kosti a do toho použitý zdravotnický materiál
Jinak to nelze nazvat, kdo má takový nízký práh pudu sebezáchovy si nezaslouží být na tomto světě, je to jen jejich blbost, já se raději rozhlížím i když přejezd nebliká, na většině přejezdů je dobrý rozhled. Všichni si pak stěžují na zpoždění vlaků ale za to mohou do určité míry i nehody na přejezdech. Byl jsem v únoru v Liberci a musel jsem se kodrcat autobusem, protže si nějaký i...t potřeboval splnit bobříka odvahy, jak jinak nevyhrál, ono se předahovat tunový auto s 50tunovým vlakem to asi nejde vyhrát
ze za to muzou rychle jedouci vlaky, ktere nezprizpusobily rychlost stavu koleji
Kdyby byly blbý koleje tak vlak vykolejí a lidi jsou hrozní lezou přes koleje i na koridorech a tam sviští vlaky až 160km rychlostí i když se rozhlédnete nemusí to stačit vlak jede velmi rychle.
Kde jsou ti chytrolíni kteří vždycky plácaj po extrémnim řešení se slovy ...a kdyby to zachránilo jeden jediný život... Proč se na lokomotivy nemontujou deformační zóny ve výšce osobního auta ?? Ta lokomotiva většinou tak rychle nejede, ale když vám ten kulatej nárazník proskočí oknem do kabiny, tak toho moc nezmůžete.... Jo ale ono je pohodlnější měřit rychlost řidičů před přejezdem, chápu, rozumim, co víc řešit...
Nebo - proc je na spouste vystraznych zarizenich u prejezdu demontovano bile prerusovane svetlo? V podstate tak je vzdy vina na ridici vozidla, i kdyz by nebylo vystrazne zarizeni s cervenymi svetelnymi signaly v cinnosti.
Většina těch, jež srazil vlak, tam prostě vjeli, protože si mysleli, že to stihnou. Nestihli. Ale to je stále dokola. I kdyby takový blbeček byl přímo svědkem nehody, stejně to projede.
U lidí je to stejné - oni prostě lezou přes přejezd, když jsou spuštěné závory. Pak se strašně diví, že se něco stane. Jakmile ale odklidí mrtvolu, už tam lezou zase. Lidé se na jednu stranu bojí o život a na druhou stranu s ním úplně nesmyslně hazardují...
Je opravdu ani ne tak zarážející jako spíš k podivu co tady někteří píšou. Na začátku března jsem byl ve vozidle, které smetl vlak. Protože mě tam nahoře asi mají rádi, tak jsem přežil a dokonce skoro nezraněn. Nicméně mluvčí Správy drážních cest a dokonce i mluvčí drážní inspekce mluví nepravdu v tom že prakticky všechny nehody způsobují řidiči.
V našem případě jsem přesvědčen o tom, že zabezpečovací zařízení nefungovalo tak jak mělo a sepnulo se v podstatě pár vteřin před příjezdem vlaku. Nicméně přehlédnout zabezpečovací zařízení, která mimochodem neodpovídají dnešnímu provozu je velice jednoduché.
Dalo by se o tomto sepsat článek, ale stačí si přečíst některé zprávy drážní inspekce o nehodách, kdo za co může a jak Správa drážních cest dodržuje například rozhledové poměry na přejezdech ....
Hlavně nikdy nevěřte zabezpečovacím zařízením a opravdu dávejte pozor !!!
tak buď rád a nerouhej se, synu. naštěstí je na přejezdech spravedlnost. když přehlídeneš červenou na semaforu, tak můžeš někoho zabít. naštěstí na přejezdu je vlak silnější
že přednost má vždycky ten, kdo má větší chladič. to samý platí na přechodech pro chodce-ani desettisíc poslaneckých zákonů nemá nad jedinej fyzikální zákon