Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Focusů s výkonem 350 koní vyrobí jen 500. Do Česka jich přijede setina

Focus druhé generace si už balí do důchodu. Povedený ford, který i na sklonku života umí zatočit s mnohem mladšími konkurenty, se ale chce rozloučit s plnou parádou. Focus RS500 vznikne pouze v pěti stovkách kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lrklo

.....

:-)

0/0
5.4.2010 21:59

balalajka01

no aspoň že tam nemají tu blijnou asymetrickou

palubní deskuRv

0/0
2.4.2010 23:51

Host

Re: no aspoň že tam nemají tu blijnou asymetrickou

...konec vycházek,vraťte se do ústavu ! ;-D;-D

0/0
5.4.2010 21:51

Host

PROC

Na co chcete vice kone ,potrebuiete spis vice midlo;-)

0/0
2.4.2010 23:23

Host

Re: PROC

vrat se do svy vecerky.

0/0
8.4.2010 9:39

provarenec

Focus

Já mám "obyč." Focuse, ale je to fakt mazel, tohle musí bejt paráda R^V;-)

0/0
2.4.2010 22:33

Host

moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

to fakt nevim, jak dostanou 350 koní pomocí 2 kol na asfalt bez prokluzu

třeba subaru co mám teď má cca 80 koní na kolo, stálý symmetrical all wheel drive, sedí to jak přikovaný

ale tohle ... pokud to tedy neni 4 kolka a já to přehlid :0

0/0
2.4.2010 21:51

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

další chytrák to říká co jde a co ne aniž by v tom jel ... jel jsi aspon v RS nebo ST ?

0/0
2.4.2010 22:20

provarenec

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

Když jsme u toho hrabání, mě předjela v Německu Corvetta a ta si hrabla  v kilu (100km/h). Motor vepředu, náhon na zadek. ;-)

0/0
2.4.2010 22:35

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

no, mě to volvo hrabalo v 80ce na předek na trojku, s měkkejma nokianama R18/245kama, takže si myslim že víc se prostě přenést nedá

ve fordu jsem nejel a asi nepojedu, po zkušenosti s volvem už jedině subaru, mam teď dvě, jedno pro rodinu, diesela a jedno trochu ostřejší pro mě (žádnej čip, vše série) a to si nehrábne pokud to člověk nechce utrhnout

0/0
2.4.2010 23:03

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

k tomu se da odpovedet jen tohle...

http://www.youtube.com/watch?v=3GCT2zHKi_0

0/0
3.4.2010 0:03

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

a http://www.youtube.com/watch?v=m64tvrtFCKs&feature=fvw

0/0
3.4.2010 0:06

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

..a nakonec Ti hráblo,ty "ohráblo"!

0/0
5.4.2010 21:53

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

tak to jste používal špatný gumy. Mám taky Volvo s 300 koňma, předohrab(jak jinak) a s vypnutým protiprokluzem hrabu jen na 2jku. Na 3jku kola lehce proklouznou, ale to jen maximálně půl otočky kola.

0/0
4.4.2010 11:18

Host

Re: moje starý volvo s 240 koněma hrabalo i na 3. rychl. stupeň

je mi uplne jasny ze pri ty trojce koukas ven a vidis tu pulotacku ;-D

0/0
8.4.2010 9:39

Host

moc výkonu...

Mně se těch 350 koní zdá na přední nápravu až moc... A žádnej chytrej diferenciál s tim moc neudělá... Ale auto je to hezký :-)

0/0
2.4.2010 21:44

Host

Re: moc výkonu...

jo, máš pravdu, sem psal totéž, je to hovadina, na mokru to bude hrabat jako prase a zadek to za sebou potáhne jak závaží

0/0
2.4.2010 23:05

Host

Re: moc výkonu...

Mám jen ST a to mě v dešti kontrolka problikává pořád, ale tohle bych chětl zkusit, musí to bejt mazec

0/0
7.4.2010 14:28

Cikánek

A komu to prospěje, co ?!

;-O

0/0
2.4.2010 20:00

Host

Re: A komu to prospěje, co ?!

závist je hrozná věc[>-]

0/0
2.4.2010 21:00

Host

Focus RS

Auto je to pěkny, ale když už bych kupoval auto na blbnutí tak spíš Imprezu WRX STi.

0/0
2.4.2010 16:48

Host

Re: Focus RS

Tohle ti ale asi poskytne větší jízdní komfort při normálním ježdění.

0/0
2.4.2010 17:12

Host

Re: Focus RS

Proto píšu: kdybych kupoval auto na blbnutí...

0/0
2.4.2010 18:52

sirco

Re: Focus RS

EVO je hardcore, Impreza WRX STi o něco lepší a Focus RS má nejlepší poměr komfortu a sportovního ježdění. Podvozek je sice také tvrdší, ale celkově se auto řídí pohodlněji než ty dvě předchozí. Třeba jezdit v EVU po městě je za trest. Spotřeba k osmnácti a při popojíždění v kolonách je Ti k breku :)

0/0
2.4.2010 18:41

Host

Re: Focus RS

Nikde taky nepíšu, že bych s ním popojížděl v kolonách. Tento typ auta bych si rozhodně nekupoval jako hlavní auto na každodenní ježdění. Ale spíš jako auto na vyblbnutí ve volnym čase. Na dojíždění do práce a na nákupy bych koupil něco ne moc velkyho s úsporným motorem.

0/0
2.4.2010 18:55

JeFFik

Re: Focus RS

A jako třetí auto (třeba na večer) by sis koupil jaký? A na kolik aut máš garáž?:-)

0/0
2.4.2010 19:05

Patriot2009

Re: Focus RS

Taky tě vždy rozesmějou ty učený povídačky v diskuzích kdy se každý předhání co on by si koupil?R^;-D

0/0
2.4.2010 20:59

JeFFik

Re: Focus RS

Ano taky.... a hlavně povídačky typu..... že by si nikdy nekoupili mizerný auta nenáviděného koncernu ........jako je např. Bugatti Veyron ;-D

0/0
2.4.2010 21:44

Host

Re: Focus RS

Sestrojit Veyrona stoji 5 milionu liber. Dle me je to auto naprosto k nicemu akorat si WV pohonil ego. Jinak je to auto ktery jsme zaplatili my vsichni co mame auto z koncernu VW :-D Kdyby misto toho radsi vyrobili full electric karu. K cemu je dobre auto co ma 16 valcu a maximalku omezenou na 402km/h? Dyt to nejezdi ani zadny zavody.

0/0
4.4.2010 13:40

JeFFik

Re: Focus RS

Je to prostě jenom nejlepší osobní auto na světě......citát TOP GEAR

0/0
4.4.2010 16:12

Host

Re: Focus RS

No a máš vůbec aspoň na toho fočuse? :-P

0/0
2.4.2010 21:34

Pravda a Laska

Takze 3,5?

Takze k nam podle calnku miri 3 a 1/2 Focusu? Kdopak je ten stastny a bude vlastnit tu pulku;-D

0/0
2.4.2010 15:43

Host

Re: Takze 3,5?

spletl sis koně s autem.

0/0
2.4.2010 15:46

Host

Re: Takze 3,5?

Tu půlku máš ty, ale mozku. A jsi šťastný... ;-)

0/0
2.4.2010 15:53

Host

Logan je logan

poměr cena výkon vychází logan nejlépe.

0/0
2.4.2010 12:46

Host

Re: Logan je logan

poměr cena/výkon vychází nejlíp u stodvacítky za čtyři litry :)

0/0
2.4.2010 12:47

bcda3210

Re: Logan je logan

ale 120ítku nepořídíš novou a já se bavím o nových autech. Minule jsem předjel fabii 1.416V se stokoňovým motorem a to se chlapec snažil seč mohl, nebylo mu to nic platné první kopec a zmizel jsem mu z dohledu!

0/0
2.4.2010 13:19

Host

Re: Logan je logan

Hustec v závodním Loganu...;-D;-D;-D

0/0
2.4.2010 13:56

Host

Re: Logan je logan

Fabia 1,4 16V má motor objem | výkon

1 390 ccm

| 55 kW.

Umíš předjet i Š MB1000 ?

0/0
2.4.2010 17:27

bcda3210

Re: Logan je logan

byla to ta silnější 74kw jinak bych to tady vůbec nepsal. Na tebe bych ale neměl šmb1000 vážně nedojedu;-D

0/0
2.4.2010 18:01

Host

Re: Logan je logan

Aha, a to, ze se snazil te predjet jsi vycitil svejma telepatickejma schopnostma?

0/0
2.4.2010 17:56

bcda3210

Re: Logan je logan

pokud nepoznáš co se v situaci děje tak si na tom špatně!

0/0
2.4.2010 19:51

Host

Re: Logan je logan

To vypadá na nějaký komplex méměcenosti ... koupit si křusku a pak si dokazovat jak jede ... ten druhý s tebo pravděpoidobně vůbec nezávodil;-D

0/0
2.4.2010 21:02

Host

Re: Logan je logan

hele moc tím Loganem neblbni :-D, ublížíš autu nebo sobě, ale jinak chválím rozumný přistup, Logan je slušné auto za rozumný peníz, pokud ho máš na práci je to ideální volba

0/0
4.4.2010 22:57

Junqueira

Re: Logan je logan

to bych se vysmal vam obema, jak tomu s tou skodovcickou tak tobe s tim loganem, psat tady o nejakejch zapasech v musi vaze jak kdyby boxoval Tyson s alim je opravdu usmevny;-D

0/0
7.4.2010 17:44

JeFFik

Re: Logan je logan

Nekecej, indická TATA je v tomto poměru mnohem výhodnější ;-D

0/0
2.4.2010 12:51

Host

Re: Logan je logan

jenže TATU tady nekoupíš ale Logan jo. a za svoje peníze dostaneš slušný normální auto, plně srovnatelný s konkurencí, teda ve všech ostatních parametrech krom ceny ;-)

0/0
2.4.2010 13:05

rojack

Re: Logan je logan

logan je nějaký auto???

0/0
2.4.2010 13:50

Host

Re: Logan je logan

Logan v plynu na pet let, nejlepsi mozne auto na dojizdeni treba do prace. Cena, vykon, uzitnost jednoznacne nejlepsi. Porizovat si to auto na delsi dobu kdo vi... ale protoze to je renault tak bych se bal, staci se podivat do bazaru na 10 let stary renaultuy je to samej krap s rozhasenou elektronikou, ale kdo vi treba rumuni maj vlastni vyrobu :-D tak by to treba i mohlo fungovat.. osobne pohuzel neznam nikoho kdo by mel takhle starej logan a mohl bych to auto prosmejdit v jakem je vlastne stavu.R^

0/0
2.4.2010 13:59

Host

Re: Logan je logan

plně srovnatelný s konkurencí? Možná v tom, že má motor, čtyři kola a volant. Ale vždyť nemá ani pozink?;-D

0/0
2.4.2010 13:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.