Diskuze

Přeprava budoucnosti podle GM: tři pojízdná křesla

Města jsou čím dál přeplněnější a General Motors předpokládá, že do roku 2030 v nich bude žít 60 procent populace. Ta přitom bude v té době čítat na osm miliard lidí. To klade extrémní nároky na osobní přepravu budoucnosti. Automobilka představila společně s čínskými partnery tři koncepty EN-V, které ukazují, jak si vizionáři představují městskou přepravu budoucnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Leonida Brežněvová

9. 4. 2010 0:42
Ta hezky tvarovaná záda zvenku vypadají fakt bezpečně.

Když to do Vás někdo napálí zezadu, tak nemáte šanci. Zlomenej vaz raz, dva. To samé zepředu. No, ale aspoň se lidi při nehodách nebudou trápit a umírat v bolestech. ;-D Jako taková odnož Segwaye pro blbnutí ve volném čase ujde. Na silnici bych s tím ale nelez! :-PRv

0 0
možnosti

Autobus s tykadlama

9. 4. 2010 14:18
Re: Ta hezky tvarovaná záda zvenku vypadají fakt bezpečně.

pokud budou tato vozítka řízena počítačem a vzájemně se sebou komunikovat, není důvod aby se srazili.

0 0
možnosti

maxibota

8. 4. 2010 23:45
špatnej směr budoucnosti

špatným směrem budoucnost,nevím jak v tom vozítku budou jezdit tlustoši kterých v budoucnu bude tak 90%

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 16:30
Hmmmm

Další zbytečné "lákadlo budoucnosti". Beztak to nikdo nikdy vyrábět nebude. Auta tu budou ještě hodně hodně dlouho. Nebo to dopadne jako Segway - bude to stát tak strašně moc (z nepochopitelných důvodů), že se to nikdy nerozšíři. Segway mohl být masovka...bohužel imbecilní marketing ho zcela pohřbil.

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 14:58
Brždění a fyzika?

Tak by mě zajímalo, jak se tohle porovná s prudším bržděním? SEGWAY co jede pár kilometrů v hodině nevadí, že zabrzdí na 3-4 metrech.

.

Ale tohle pokud se má pohybovat po městě - cca 30 - 50 km/h tak od toho čekám, že to taky na 3-10 metrech a to mi u tohodle nějak nesedí (to by to muselo mít docela hodně nízko těžiště... ). (I Smarty se svého času kotily dozadu při akceleraci do kopce... a brždění je agresivnější než zrychlování).

0 0
možnosti

Host

9. 4. 2010 9:05
Re: Brždění a fyzika?

presne tak, veta "...v případě potřeby schopen zastavit dříve než běžné vozy" me prijde uplne mimo misu, pri brzdeni jde teziste na predni napravu ktera tu uplne schazi takze to bud nebude brzdit (skuste si normalni auto zastavit ruckou) a nebo se to prekoti na budku.

0 0
možnosti

iuosovo nevlastní druhé já

8. 4. 2010 14:52
hmm

tyhle vozítka-obblečení jsou možný leda v případě, že je nebudou moci ovládat lidi. JInak se v tom pomlátěj stejně jako v autech.

Všechny úžasný nápady nakonec ztroskotají na lidský hlouposti

0 0
možnosti

Host

8. 4. 2010 16:28
Re: hmm

Hlavně to chci vidět na pražských silnicích, v těch děrách to bude super držet balanc.

0 0
možnosti