- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenom takový DETAIL nebylo to v Břeclavi ale v Krumvíři (okres Břeclav). Čekal bych že si prvně ověříte informace než je sem dáte.
Vana s náplní byla těžší než kabina s motorem a převážila.Terén za vozidlem byl níž než úroveń kol a vana dosedla podstatně níž.Rameno jako páka zvedlo kabinu.Je to podobné jako u autojeřábu.Vstyčené rameno unese podstatně více než ve vodorovné poloze.Když maximálně zatížené rameno v úhlu 60 stupňů od vodorovné dáte do vodorovné polohy zvednete čumák auta.Co zbývá jeřábníkovi - sevřít zadek,aby se napodělal a spustit břemeno na zem.
Jo, jenomže tady neexistuje důvod, aby kontejner nebyl v poloze pro vyklápění, se spodkem zaháknutým k podvozku. Jakou logiku by podle vás mělo vykládání kontejneru na skládku???
naštěstí je z toho jen vtipná fotka a zážitek na vyprávění v hospodě.
vrátit auto na kola tím, že by dal zpětný chod pro ten kontejner, jako že ho chce zase naložit?
Tady platí jak hluboko tak daleko, a mohlo pršet třeba 3 dny
že řidič udělal nějakou chybku, že se vana vysmekla z háků. nebo technická závada - háky nedolehly tak jak mají. Ale i tak, mám pocit, že si řidič zažil krušnou chvilku. Nicméně neletěl pozadu z násypu několik desítek metrů jako se to někdy stává když pilný řidič zajede až na hranu a ta se s ním utrhne a nebo když se neodlepí náklad z korby.