Diskuze
Nový trend: automobilky budou bohatnout na minivozech
Děkujeme za pochopení.
Deleter
Jojo,
takže automobilky budou dělat malý nekvalitní auta a ještě si na tom mastit kapsu. Zlatý osmdesátý léta (mimo socblok pochopitelně).
Jack777
...
Typicky projev stupidity - maly auto je pro zenskou a velky pro chlapa. A kdyby nahodou jel v malym, tak by mel ostudu. Vetsinou nazor zakomplexovance s nizkym IQ. Maly auta tolik nezerou a maly elektromobily jsou reseni pro budoucnost. Krupani s touhou po pozornosti typu "koukejte jak mam narachanou karku" tohle proste nechapou.
já George XVII
Re: ...
po pár nezaviněných nehodách změníte názor. Mít prachy jezdím ve Volvu XC90/XC60. Ne proto, abych všem ukázal "já na to mám", ale abych přežil cestu do práce. Není týdne abych neviděl alespoň jednu ošklivou nehodu.
k99
Já taky nechci stylovku...
Já chci malé levné autíčko NA BATERKY, s dojezdem tak 200km, ta klima by se taky hodila. Ráno do práce, odpoledne z práce, sem tam za známejma, prostě jenom přibližovadlo. O e-konceptech nebo i-konceptech se ale akorát žvatlá. Na masspro nemá nikdo odvahu.
josnow
Re: Já taky nechci stylovku...
Docela vážně by mě zajímalo, čím tyhle elektrovozítka v zimě topí? Nejspíš ničím, tiše se předpokládá, že jezdí jen za hezkého počasí po hezkých cestách. A ještě klimatizace? To aby si člověk vybral, jestli chce jet nebo chladit.
Neonym
Nechápu to
Jak někdo může platit víc peněz za menší auta. Hlavně, když si to někdo koupí, jako rodinné auto a jede na dovolenou s kuframa až po střechu
josnow
Re: Nechápu to
Styl masová konzerva. V případě nehody vznikne masová paštika.
iuos
hmm
když jsem před lety tvrdil, že auta se musí zmenšovat, protože ulice ve městech se zvětší těžko a jinak se víc aut do města nevejde, tak se mnou málokdo souhlasil l
Kill censor faggots and comunist
Proč je více malých aut: Řídí více žen.
Je to opravdu fuška přijít na očividné...
entony13
Malé vozy o váze dřívějších běžných vozů...........
Malý Smart váží víc než 750 kg, ale bezpečnost a malá váha spolu nekamarádí, proto smart trpí trošku nadváhou. Jedině on má cenu, jinak karikatury auta v pidirozměrech nemají cenu.............
Kill censor faggots and comunist
Re: Malé vozy o váze dřívějších běžných vozů...........
smart není auto, ale nákupní taška, měli by tomu zakázat pohyb na dálnici, bojim se to předjet rychle aby se to nepřevrátilo...
Homer _5
Já nechci "stylovku"...
Já chci dvoumístné auto s motorkem do půl litru s klimatizací a cenou max. do 150.000,-Kč.
Prostě plechovku do města na popojetí a obouchání v provozu a na parkovištích (bezohledných idiotů je kolem nás dost a dost, že?).
Prostě něco jako na vesnici !kolo na cestu do sámošky".
Jednoduchou techniku s jednoduchým servisem. Tak to chci. A zatím to vypadá, že se toho nikdo z výrobců nehodlá zhostit...
Kill censor faggots and comunist
Re: Já nechci "stylovku"...
neboj Dacia/Renault ti splní přání. ale bude to ostuda z toho auto jen vykouknout - ostantě jako vždy u Dacie/renaultu
Le Miserable
Nový trend?
V Japonsku "letí" tzv. "kei cars" (miniauta) prakticky již od šedesátých let. Možná jste měli napsat v Evropě, ale to také není tak přesné, poněvadž třeba Mercedes bohatne na Smartech již asi deset let.
Jack777
Re: Nový trend?
Jenze Japonci maji narozdil od tohoto typu vygumovancu v hlave mozek.
FastDriver
Ten titulek...no nevím
malých aut bude určitě přibývat, ale že zrovna na těchto automobilky bohatly si nemyslím. Nejziskovější bývají většinou ty na druhé straně spektra anebo "luxusní" divize běžných značek, např. Porsche anebo Tata/Land Rover
josnow
Re: Ten titulek...no nevím
Ale zase záleží na počtu prodaných kusů. A podle uvedených cen za ty pidivozy bude marže velice slušná.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 5+1 a větší v Jablonci nad Nisou, ul. Rýnovická
Rýnovická, Jablonec nad Nisou
4 890 000 Kč