- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já jezdím na supersportu v mikině a riflích a i když jsem měl kreš nic se kromě otřesu mozku nedělo. Běž si radit bábám do kostela
jasne, na motoskole pana Srsne sem byl (v Brne) a dovedel sem se tam spoustu hlodu, ale jak jezdit ani slovo, nejvic me dostalo od pana Srsne to, ze bezna guma se neda utrhnout a vsichni jezdej tudiz jako masla, to same o brzdeni, ze pokud nemam cerveny kotouce, tak nebrzdim, samy kecy a kraviny, posleze sem prebrzdil testovaci novou R6 uz se zahratyma gumama, cca 50m se zablokovanym predkem, takze jeho rady at si pise do Blesku, stejne tak proti dzinam v horku at si lamentuje treba v Italii nebo Recku, tam ho rovnou utlucou
jinak samozrejme nemam nic proti vetsi bezpecnosti, coz kombineza a helma urcite predstavuje, ale porad je to vec momentalni situace a osobnich preferenci jestli se rozhodnu jet pro rohliky v kratasech, protoze i tehdy mam diky klima komfortu lepsi rozpolozeni k ovladani stroje/sledovani provozu a navic z principu jedu mnohem opatrneji a pomaleji, kombineza naopak kolikrat dava nesmyslny pocit nesmrtelnosti
Máš recht, taky jsem tam u něj byl a v duchu jsem se smál když hnedka v úvodu všechny ujistil, že nikdo z nás ještě nikdy vopravdicky nebrzdil a když si myslíme že jdeme na tvrdo na brzdy že ve skutečnosti jen přibrždujem. Že vopravdicky brzděj jenom jezdci na vokruhu a absolutní nutnotst k vopravdickýmu brždějí je přepákování a pancéřové hadice. U gum říkal to stejný a ještě kladl na srdce vyměnit vždy obě gumy, i když přední ještě vypadá jak nová - ve skutečnosti je opotřebená. Nicméně motoškola jako taková mi dala hodně a rozhodně doporučuji každému. Nejde o tyhle keci ale o to, v klidu si motorku osahat a otestovat co od ní můžu čekat
Právě proto jsem si zaplatil motoškolu v Brně na okruhu. Doufám, že se tam toho hodně naučím.
že 200 koní na zadní kolo z něj Valentina Rossiho neudělá. je k tomu potřeba ještě špičkovej tým mechaniků, špičkovej povrch na okruhu, špičkový ochranný oblečení, a taky špičkový umění ovládnout a zvládnout stroj.