Diskuze
Audi TT pojede závod do oblak. Bez řidiče
Děkujeme za pochopení.
Host
nedivil bych se
kdyby se "Shelley" v tom závodu nezapadl. Automat má více možností regulace výkonu, než člověk, navíc má podstatně lepší paměť - zná terén na centimetry přesně, navíc pracuje s přesnými daty ze senzorů a ne jen s pocity. Je spousta věcí které člověk vůbec neuřídí, ale automat to zvládne a není to pouze z důvodu rychlosti reakce (třeba navádění rakety do vesmíru). Záleží jak moc jsou ti lidi ze Stanfordu ochotni riskovat ztrátu vozu, jakou bezpečnostní rezervu zvolí a jaké si dají cíle (jestli to nechají jet spíše podle mapy, nebo spíše podle kamery).
Homer_ 2
Re: nedivil bych se
Tohle je cesta do pekel. To je nikoli o umu a talentu lidského ducha ale o algorytmu programu a jeho odladění. To je smrt motosportu v přímém přenosu.
Host
Re: A KOMU TO PROSPĚJE?
No všem. Například nikdo neponese odpovědnost za bouračku. nebudou pokuty a policajti budou na dlažbě nebo nedejbože budou muset pracovat
Host
Na obranu Mikeše
Omlouvám se, že opět přispívám mimo téma z důvodu své neregistrace. Pokud by si chtěl někdo udělat vlastní názor na intelektuální obzory romského aktivisty Miky, může tak učinit zde (link). Předpokládám, že odkaz na pravidelný pořad České televize nebude považován za rasistický příspěvek. Nebo snad ano?
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/209572230800026-mate-slovo/
Host
GPS
Doufejme, ze jim to nepokazi nejakej vtipalek s GPS rusickou...
Dick Winters
Proč to xakru
nenamontujou do Audi Quattro S1. Mohlo by to pak vylepšit čas Waltera Röhrla z roku 1985
Host
Re: Proč to xakru
fakt je ze to by bylo hodne zajimavy :) akroat pro audi je marketingove zajimavejsi asi soucasny model...
Host
he
"Americké ministerstvo obrany vyvíjí vozy bez řidičů, které bude možné
posílat na vojenskou misi bez lidí."
He, takze vlastne si tam ty auta prijedou pokecat a pak zase odjedou.. Oukeeej
Host
Re: he
je to motivovano ochranou pred IED, coz tvori nejvetsi cast americkych ztrat v Afganistanu...
Host
závodní auto bez řidiče...
možná nejsem úplně bystrý, ale k čemu vlastně je, takové "závodní auto bez řidiče"... a prosím, nesestřelte mě hned, jak nechápu vývoj nových technologií a kdoví co všechno. ať se snažím jak chci, pořád mi to zní jako totální protimluv.
Host
Re: závodní auto bez řidiče...
Je to dalsi "challenge" :) jinak vsechny tyto nove technologie jsou sponzorovany (a samozrejme i motivovany) vojaky (agentura DARPA). Je to asi nejvetsi sponzor vyvoje, je zrejme ze vetsina technologii se nejdrive uplatni v armade (nejvice penez a zaroven je nejjednodussi na otestovani), nicmene nasledne se urcite rada techto technologii uplatni i v beznem zivote nas vsech.
iuos - chlapec, co chce žít
hmm
nejezdí se náhodou závody vyloženě aut bez lidských posádek - jak v autě tak mimo něj? Vyloženě robotický auta?
Host
Re: hmm
ano, byly 3 souteze: prvni Darpa Grand Challenge nedokoncil nikdo, druhou, ktera byla este mnohm tezsi a konala se o rok pozdej vyhral prave Stanford (Stanley), treti Darpa Urban Challenge vyhrala Carnegie Mellon (Boss) nasledovana Stanfordem (Junior). Prvni 2 souteze se uskutecnili v Mohavske pousti, treti se uskutecnila v normalnim provozu ve meste, auta musela dodrzovat i dopravni predpisy
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...