- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to obchvat jednoho nejmenovaneho Polskeho mesta. Silnice 1. tridy. Nelzete mi, polske silnice poznam :-)
na youtube je video, jak maník skáče s 1203... a ten dopad - kvůli tomu si to fakt pusťte
dneska uz se mi ani nechce verit ze jsem tohle desny auto vlastnil! Ale proste takova byla doba. No nic hlavne ze uz je to za nami, chlapi napijte sa..
No je vidět že jste si asi na první auto sám nešetřil a pravděpodobně ho dostal a to neudržované.Tedy proč vám vykám ,,stejně je ti 15 a nemáš ani noty na fichtla co???
je už dneska počátek dobré investice.zkuste si jí někde zachovalejší koupit.nejsou a když takk už za cenu slušné feldy a co teprve garde a rapid.jo kdo není hlupák a neco takového má stodola to jistí a cena už pujde jen nahoru ekodan neekodan.
cena se obvykle jeste da skousnout, spis je problem, ze ty zachovaly kousky se moc neprodavaji....
Ničeho si ty lidi nevážej!Místo toho aby škodověnku uložili k letitému spánku do nějaké stodoly zkoušejí co vydrží.Za pár let si budou drbat hlavu že jí dali pryč.Kokněte se na mobile.de za jaké peníze se prodávají trabanti v Německu.Pamatuji jak jsem v roce 91 projížděl s kamarádem z Drážďan oklolí města a divili jsme se že v příkopech se povalují zachovalé kousky s otevřenými dveřmi.Je to jako dnes sehnat autobus škoda 706 Rto.Dřív se to povalovalo u každého JZD v různém stavu.Dnes je problém sehnat totální vrak na němž každý centimetr čtvereční vyžaduje generálku pod 200 tis.Ale je to asi n ormální,aby vozy šly do ceny tak jich spousta musí padnout za lidskou blbost
No tak autobus a osobák je asi něco trochu jiného ... kdo by si doma schovával autobus
naše slovutná policie a nerozdávala všem zúčastněným preventivně pokuty.
Na polní cestě nemohou, ale něco by si našli kdyby chtěli.
na tejto Škode - ktorá bola fakt dobrá - je možno uviesť vtedajší rozdiel vo filozofii medzi dnes toľko spomínaným Saabom a 105-kou. 105 - auto musí byť v prvom rade jednoduché, s malým motorom, ľahké, ľaho opraviteľné, spoľahlivé, jednoducho musí maŤ všetko čo má auto mať - niečo na sposobom českého Beatle. SAAB mal vždy nasledovnú filozofiu - auto musí byť v prvom rade bezpečné - oblá stredová časť systém vaječná škrupina, potom aerodynamické, dizajnovo originálne - mať tzv. severskú "dušu", s relatívne väčším motorom (tj 2 l), s veľkým úložným priestorom), pričom sa majú použiť všetky možné patenty a to čo najskor - vtedy turbo a vyhrievané sedadlá. jediné, čo je spoločné je doraz na spoľahlivosť. Porovnajte si túto Škodu so Saab 96.
Mazlíku, porovnáváš vozy s 5-ti násobnou cenou (podle oficiálního ceníku, 10-ti násobnou podle vexláků.)
A které auto že ti vyšlo bezpečnější, s větší životností a vůbec lepší? To za 55.000 Kč, nebo to za milión?
Ja bych spis rekl smrtelna nebo smrtici... nebo smrdici? Sorry, ale budu fakt stastny az tyhle rakve zmizi ze silnic. Fotka slusna, kaskadersky kousek v tohle aute vyzadoval urcite davku odvahy.
Kopil jsem jí novou za 63tisíc.Jezdila po 16 ti letech jsem ji prodal za 18tisíc.Najeto 160tisíc km aniž by kdy byl opravovaný motor.Jenom jsem vyměňil výfuky.Posloužila dobře.
To ma byt vtip? 160 bez opravy motoru zvladne kazde auto (az na nektere verze renaultu)
pro gut to není žádná hadra z výfuku ale pravá zástěrka musíš se líp dívat po kocovině asi moc autům nerozumíš. Hlavně že všichni co nadávají stará auta mají mají dnes na nový. Užívejte si nových a my co máme jen starý tak si budem jezdit ve starých a nebudem do ničeho vrážet jako je pořád argument, že se to auto zkrátí atd. Podivejte se na fotku co vrazil do stromu mondeo kde měl motor bylo to úplně stejný. Hezkou neděli.