- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel ne každý - rozumějme skoro nikdo nemá na to, koupit si auto za bratru 900 tisíc. Saabu chybí k úspěchu jedna podstatná věc - vůz pro lidi, kteří nevydělávají statisíce.
Něco plánujou, ale to bude zase masovka. Něco jako BMW 1er...
Vypadá NAPROSTO fantasticky, ale jedna věc mu velmi chybí - pořádný V6 diesel (alespoň 230 koní) s pohonem 4x4. Kdo by si kupoval takovouhle limuzínu s dvoulitrem?
Ten turbený benzínový V6 je sice fajn, ale pojede tak za 15/100 s lehkou nohou. Spyker by se mohl pochlapit a odebírat pro Saab třeba 3.0 V6 dCi od Renaultu, ten motor je špičkovej (davají ho i do Infiniti) a Rendlík by mohl narozdíl od Mercedesu nebo Jaguaru být ochotnej svojí techniku Saabu poskytnout.
No, ještě nedávno neměl saab vůbec žádnej diesel. No doba se mění. Ale ta 2.8T rozhodně nepojede za 15/100. Za 15/100 jezdí pětilitrovej V8 z 1990 (s lehkou nohou).
Osobně preferuji jinou znažku, ale Saab je super kvalitka a luxus. Mám rád německá auta hlavně WV. Je to ale jen otázka ceny. Být bohatší určite bych jezdil Saabem. Jsou to krásná a dokonale vyladěná auta. Saab nesmí zemřít. Byla by škoda o tuhle značnu přijít. Jezdil jsem 8 let se Scanií což je sestra Saabu. a nikdi me nenechala na silnici. Vždy dojela do cíle. Vlastně jediná porucha byly jen žárovky a řemeny. SAAB SCANIA j super.
Saab je tak trochu těžký retro, má image, ale ne tak úplně pro bohatý snoby. Možná že nyní, když to dopadlo s Volvem tak jak to dopadlo, ho objeví snobové a ty prodeje se zlepší a auto zůstane.
Kreštest 20 let starýho Saaba se zřejmě mladším MB E.
http://fotogalerie.hasicido.cz/thumbnails.php?album=172&page=1
Nějak nechápu tu snahu zachovávat takovou automobilku. Ani velká a velmi silná značka, jako byl GM v době svého největšího lesku nebyla schopná za celou dobu prosadit luxusní značku, jakou Saab nesporně je, na bohatý americký trh. Osobně nerozumím záměrům Spykeru, který kupuje automobilku, která je dvacet let na hranici červených čísel (a to ze spodní strany - v plusu byla jenom jednou - v roce 1995). Saaby můžou být ze zlata, ale pokud si je lidi nekoupí, je to značka, na které je něco špatně. GM se měl Saabu zbavit dávno a potopit ho. Firma, která není schopná dalšího života nemá na trhu co dělat a měla by udělat na trhu místo pro někoho schopnějšího. Jinak se budeme neustále plácat v bahně naivního sentimentu, který pomáhá jenom pár lidem, kteří z něho chladnokrevně profitují.
Jestli to není tím, že americký trh zase už tak moc bohatý není. GM sice Saabu lehce pomohla, ale potom ho dusila - inovace nebyly povoleny, pod vedením GM se upravily motory tak, že se zadíraly... Jako klidně ať si Saab zkrachuje, těžko už to bude, co bývalo.
A tohle nedává smysl: "Firma, která není schopná dalšího života nemá na trhu co dělat a měla by udělat na trhu místo pro někoho schopnějšího." Podle vás Saab neprodává, takže na trhu už místo po něm je, ne?
"Pokud budeš mít subaru a budeš s ním jezdit, tak pak pochopíš proč je subaru skvělá volba. "
Není to náhodou tak, že se automobilky snaží, aby lidé pochopili-uvěřili, proč je jejich výrobek skvělá volba JEŠTĚ PŘEDTÍM, než si něco koupí?
Saab je najlepsie auto na svete. Kto v nom sedel a viezol sa vie svoje, mozno si nemysli ze je najlepsie ale nikdy nebude porovnavat saab s oplom. Pre vsetkych dilinov co to pisu nezmysli a hadzu na ssab spinu, jake mate auto? mam saab ..
A čemu se divíš, když se tu objeví článek o Škodovce, hážeš na ni špínu ty, když je tu článek o Saabu hážou na něj špínu majitelé Škody, Opelu atd. Když se tu objeví článek o Aston Martin, kterým jezdím já, tak se zase najde někdo, kdo si něco vymyslí a plivne.... holt, se*rete si sami do vlastního hnízda! Zdraví James Bond.
co je na tom autě novýho ?
jeho dvojče insignia se už 2 roky vyrábí a prodává.
ta cena je lichva když to porovnáte s insignii.