- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a teď třebas trochu poopravit (úplně změnit) její nejnižší třídu, fabia je ostuda...
Sedan mi přijde krajně nepraktický i pro manažerské využití - kufry ve stylu "šuplík" - malé víko a hluboký kufr mě fak neuchvacují. Chápu, že přednost sedanu je, že když se vyndavá zavazadlo z kufru, posádku na zadním sedadle to neofoukne, ale dneska jezdí většina lidí v autě sama. A že se nekroutí karoserie? Kolik řidičů jezdí tak, aby to poznalo...
Kdyby nový Superb neporazil 5 let starého Passata, tak by to byla docela ostuda. Passaty současné, dosluhující generace nemají novou VW koncernovou techniku jako Superb. Ale až na podzim vyjde nový Passat, kdo asi vyhraje? P.S. Nejsem Passatista, jezdím BMW. Ale je fajn, jak článek v zahraničních novinách pozvedne českou, koncernovou, hrdost... :)
No on hlavně Superb nemá novou koncernovou techniku, ale techniku z Octavie (elektroniku, motory, zadní nápravu, atd.) a přední nápravu z Passata.
Takže ho asi naštvalo, že takový laciný slepenec je lepší než Passat.
kdyby misto nejake studie na superbu vznikla skoda tudor. Konceptu tu tak pet sest let zpet byl.
Škoda je a bude vždy auto pre ľudí bez fantazie
Škoda je dopravní prostředek z bodu A do bodu B,fantizii uplantnuji v jiné oblasti života..
Přečtěte si ten článek ještě jednou a pořádně a zjistíte že ta kresba nevznikla ve škodovce!!! Ale v nějakým časopise.Takový odvaz by nikdy Němci nemohli dovolit!!!
Ten "nějaký časopis" vychází několik let,u zrodu byl pan Václav Král,byť se nedožil prvního čísla. No a pro zájem zahraničních čtenářů vychází dvojjazyčně česky/anglicky už dva roky, ty nějaký odborníku...
kamarád vyrábí motory pro škodovku, proto bych si tohle auto nikdy nekoupila, vím, že je to klump a ne stará dobrá česká kvalitka
studie pekna...az na ty odporny predni svetla...holt...je to schade a tam musi byt vzdycky neco osklivy...kdyby ten koncept zacali vyrabet, tak by to skoda mela konecne prvni normalni pohledne auto...
a zákazníci by byli získáváni ze stejného okruhu. Hlavně dva výfuky s průměrem tak 10 cm a správný sound. Zadní dveře jsou ale zbytečné. Ještě dnes máme hrdé majitele Škody Rapida, sportovně závodního vozu malého českého člověka.
A kvůli tomu máte to prázdný vývojový centrum za miliardy, abyste to pak kreslily pastelkam, jo???
Vždycky je první obyčejnej papír a tužka a vždycky to tak bude