Diskuze

Moderní motor vydrží hravě čtvrt milionu km, nevadí mu ani 1100 otáček

"Moderním motorům nízké otáčky nevadí," ubezpečuje šéf vývoje škodováckých motorů. Musíte používat kvalitní palivo a provádět pravidelné výměny oleje, svíček, řemenů, někdy i řetězu, filtrů. "Když se tohle dodržuje, motor bez problémů těch 250 tisíc vydrží," říká Martin Hrdlička. Když turbomotor hodně zatěžujete, nechte ho před vypnutím "oddychnout".
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 4. 2010 23:57
Super

v embéčku objevili amériku!

0 0
možnosti

Host

28. 4. 2010 0:00
Re: Super

a tys objevil, že ji objevili ;-D

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 12:16
Otázečka

Je 1.6 MPI 8V moderní motor? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

27. 4. 2010 12:38
Re: Otázečka

Žádnej spalovací motor není moderní, dyť je principielně sto let starej :-P

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 10:13
Mně to stačí

Ujedu ročně cca 20 000 km a po 5 letech měním auto, raději nová fábie než staré  velké auto. Potom prodávám auto v půlce života, většina lidí najede 10 000 km ročně a těm to stačí, mají ještě 15 let provozu. Kdo najede víc, koupí diesel, to je jasné :-). Při nájezdu 100 000 km mám náklady na benzín o 60 000 kč vyšší (spotřeba o 2L horší), ale pořizovací cena lepší.  Je to druhé auto v rodině. Příští auto bude větší, protože po silnicích jezdí mnoho potenciálních vrahů................. a situace se nelepší, nejlépe BMW X6 a větší, to byl jen žert, spíš to bude Yeti

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 16:42
Re: Mně to stačí

kdyz kazdych 5 let kupujes novy auto, tak proc kupujes skodovku?

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 5:43
co blbnete?

Nikdo dnes nemúže dělat "nesmrtelné" auto, kam by přišel. To vám řekne každý. Musí se vyrábét, vyrábět a vyrábět. A hlavně prodávat,prodávat a prodávat.

Já jsem s motorem benzínovým motorem Mazda 1,8 udělal 400 tis. a nedávno jsem ho viděl. Druhý majitel s ním ještě vesele běhá. Už má 500 tis. Trochu jsou slyšet ventily, když je teplý (hydraulické vymezování vúle je už trochu opotřebované). Motor dostával každých 10 tis. nový olej, každých 100.tis. rozvodový řemen. Jinak nic. Nevěřím, že bzučák s turbem běžícím na 250. tis otáček, odslouží, co se deklaruje. Ale kupte si každých 100 tis. nové auto a nespekulujte!

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 23:02
hoši

Hoši, pokud nejste obchodní zástupci výrobce bublinkové vody, tak tenhle motor  nikdy neojezdíte. ;-D Takže tyto diskuse jsou o ničem. :-/

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 20:25
kulovy a ne 250tis

dnesni motory stoji za kulovy, honba za vykonem, ziskem a dodrzovani eko limitu plus bio srac-y v PHM z nich cini spotrebak. Diesely-turba, vstriky, debilni DPF to je kapitola sama o sobe. Clovek aby furt resil co natankuje a kde natankuje a jezdi protoze to prave chce auto-regenerace DPF a ne protoze potrebuje nekam jet. Benziny-jeste tak turbo s minimalnim objemem 1.8 na auto n. str. tridy, jinak vyhonene vysavace se zivotnosti 5let nebo 100-150tis. Smutne.

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 17:32
Podvod na zákazníky

Motor 1.2TSI 77kW se už delší dobu dává do Golfu a je možné ho porovnat s atmosférickým 1.6 77kW. A výsledek, spotřeba 1.2TSI je 7litrů, spotřeba 1.6 je 7,8 a to není pro TSI špatné. Otázkou je pořizovací cena a provozní náklady. Je ale už dnes jasné, že 1.2TSI bude mnohem více citlivá na plyn a že s ní půjde jezdit za 4 litry a taky za 10litrů. Ale zřejmě půjde cena vozu s tímto motorem rychle dolů, lidé se budou bát nákladných oprav turba a vstřiků.

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 22:23
Re: Podvod na zákazníky

to je ale smutne, ze nejaka ofoukana 1,2 bere 7 litru a 150ti konovy dvoulitr bere 7.4

0 0
možnosti

lemur1

26. 4. 2010 13:36
To je ubohé, fakt jen 250000?

Tak to asi není moderní motor, ale typicky spotřební šmejd, já mám starou omegu(opel) najeto cca 370000 km, Motor C2ONE, klasika a dá na prdel i rádoby tuning oktávkám. Dnes se vyrábí vše jen na spotřebu, ne na výdrž, v tom je jádro kšeftu.

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 14:38
Re: To je ubohé, fakt jen 250000?

souhlas mám C20NE ve vectře a jede jak pila furt;-)R^

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 13:36
octa

ctvrt milionu ? mozna ve snu, mel by se pan inža zajet podívat do servisů na 2.0 TDI octavky, jak jim praskají hlavy a odchází turba pri 100tis. Nebo oprava za 100k je snad taky spotřebák ? Jinak podtaceni mozna motoru nevadi, ale pro DPF je to zabijak. Spotreba oleje ?? na 1000km litr ? pri cene longlife co tam leji je to v nákladech 1kc na 1km.to mi moc efektivní nepřipadá. Ja lil do Octy v průměru 1litr na 5000km, takze  od výměny do výměny jsem de facto udělal ještě jednu průběžnou výměnu. Kde je pak benefit plovoucích ser. intervalů, ptám se ? Ve starém 2.0 benzínu CVVT 103km jsem nikdy za 200tis km mezi výměnama nenalil ani deci !!

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 13:37
Re: octa

103kw..a par carek tam chybi, sorry.

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 12:53
MB vs. Fábie

Je vidět že se nová Fábie opravdu vydařila, většina diskutěrů jí porovnává se svými mercedesy a BMW. Zřejmně přemýšlejí o změně. :)

0 0
možnosti

dropa

26. 4. 2010 16:08
Re: MB vs. Fábie

R^ R^ R^ ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...