Diskuze

Dravá novinka proti staré známé: Renault Fluence vs. Octavia Tour

Velikostí vyhrává Renault. Houpavou jízdou ale nepřesvědčí tak, jako letitá octavia. Fluence vás zahrne spoustou výbavy, v octavii budete jako doma. Nesmrtelná legenda českých silnic stále umí s francouzským elegánem držet krok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mailosko

26. 10. 2010 16:11
octavia tour

Aj Chuck Norris odporúča Octaviu tour;-D

0 0
možnosti
D

dismay

18. 8. 2010 21:43
RE

Včera jsem si koupil Renaulta Fluence 1.6 v benzinu. V plné výbavě cca za 33O.000,- Kč. Předtím jsem si prošel více autosalonů, třeba Peugeot, Chevrolet, Citroen, VW a samozřejmě i Škoda, protože jsem si chtěl původně koupit novou Octavii. Musím říci, že je pravda, že Octavie je okoukané auto a á osobně nemámvůči Octavii žádné námitky. V práci jsme s ní jezdil jako se služebním vozidlem a naprostá spokojenost.

0 0
možnosti

Host

1. 6. 2010 22:40
:( :( :( Škoda...

že  když se podívvám hned na úvodní titulek tak musim říct že toto porovnání je docela nesmyslné :(. Proč se proboho porovnává karoserie combi a sedan. Proč proč proč... Když tedy chcete ukázat jak e ta vaše česká škodovka dobrá proč jí nepostavíte proti RM Grandtour. Combi vs Combi a myslim že kdyby ste postavili proti rencku faceliftovou O II tak pak by to byl velice pěkný souboj. V článku jsem hodně  koukal že se snažíte porovnat OI a OII ale vubec sem nepochopil proč tam pletete dvojkovou octávku. No nic no. K porovnání těchto aut asi toto. Fluenc je pěkný a zajímavě řešený sedan o podobnosti s thalii nemůže být ani řeč už jen proto že fluence dělali Italští disajnéři. interier stejný s meganem?? Myslím že je to docela pěkný tah a hlavně a analogovýma budíkama. mel jsem moznost sedět jak v OI tak i OII a musím říct že když jsem si upravil sedačku odle své potřeby tak jsem se nemohl za sedadlo řidiče skoro dostat u OI vůbec.Důvod?? Mám prostě dlouhé nohy a ruce.... 

0 0
možnosti

Host

1. 6. 2010 22:56
Re: :( :( :( Škoda...

...Ve fluencu jsem takový problém neměl sice nebylo toho místa před nohama moc ale  netřel jsem kolenama o sedačku a ani hlavou o střechu. Moc se mi nezamlouvají nakloněné budíky ale myslím že při dobrém posezu jsou docela čitelné. Další věc je ta že autor říká že když si nastaví sedadlo tak škrtá o střechu. Asi mu nikdo neřekl že jde dát volant směrem dolu. Odkládacího místa ve fluencu je hodně OI bohužel tady zaostává naopak OII ve v tomto výborná.U OII se mi líbí nastavitelná středová loketní opěrka. Kufr nebudu srovnávat jen řeknu že 496l na sedan je solidní. Radio ve fluencu (Arkamis za příplatek 10 100) je výborné a hraje mnohem líp než v OI či OII. Motorově bych spíše srovnával 1,5 dCi 78Kw  než 63Kw. Tady je jasný že bude fluence zaostávat se slabým motorem. Kdybych si měl vybrat mezi OI a Fluencem šel bych raději do Fluence. Jen škoda že nejde do rencka narvat tu 1,9TDI 77Kw jelikož vím že je to spolehlivý motor :). Ale pohodlí je pro mě přednější a to mi lépe poskytne fluence

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 21:18
178 cm

"Ve fluence jsem i přes dostatek místa ve všech směrech nemohl najít

ideální pozici za volantem – buď jsem měl natažené ruce nebo pokrčená

kolena. Navíc rád sedím výše, což se mi ovšem nepodařilo, protože jsem

hlavou už narážel do střechy, i při mých 178 cm."

Zajímavé, já měřím 199cm, měl jsem dvě testovací jízdy a polohu za volantem jsem si našel téměř okamžitě až na menší doladění, a se střechou žádnej problém nebyl...  Takže příště se třeba podívat zda nemáte na sedáku polštáře, nebo moc nagelované vlasy ...;-D   Jo a objednal jsem si ho... takže se nebojím že se tam nevejdu ;-D

0 0
možnosti

Host

2. 5. 2010 19:34
6 airbagu

Za 299 tacu vam germansko-cechackovska skodova 6 airbagu neda. A vo tom to je ;-D

0 0
možnosti
J

JeFFik

2. 5. 2010 23:12
Re: 6 airbagu

no jestli chceš 6 airbagů za 299 táců, tak jí ti je klidně dodám

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 7:54
JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

Německá MLADÁ FRONTA se snaží prostřednictvím našich lidí balamutit veřejnost,proč Německá?Asi málokdo ví ,kdo je pravým vlastníkem.Zde je důkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Mladá_fronta_DNES

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rheinisch-Bergische_Druckerei-_und_Verlagsgesellschaft,_mbH.Hamba za neobjektivitu pane Dvořáku ........ Renault Fluence, bude trhat rekordy v počtu prodaných aut a Škodu obchodně převálcuje .Tak to je pane redaktore,vy musíte psát o tom o čem vám Němci poručí ........a to je víc než smutné .Fluence má ještě jeden výkonný model 78 KW a ten je již výkonově rovnocenný Octávii ,ba co víc ji o 4Kw převyšuje. ....To jste jaksi zamlčely ,že?,pne redaktore...Pročpak asi? Navíc o interiéru a jízdních vlasnostech nemluvě,tam je suverénní výtěz taktéž Fluence.Octávia již pouze smutně vyhlíží,je totiž zastaralá...A laskvě mě článek neposunujte do druhého v pořadí ,když jej píší 1.5.2010...DĚKUJI.....DANKE.

0 0
možnosti
J

JeFFik

2. 5. 2010 23:20
Re: JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

No jestli je Fluence VÝTĚZ v jízdních vlastnostech, tak to bude bÝdná budoucnost,

ty druhý pořadí ;-D

0 0
možnosti

Host

30. 4. 2010 11:32
Vlasní zkušenost

   Nemohu nic, než souhlasit s názorem, že jsou tyto testy naprosto neobjektivní. Já již mám Fluence Privilege a jsem s ním velmi spokojený. Srovnávat Fluence se starou Octávií (patrně kvůli ceně) je komické. Pro informaci jsem si spočítal cenu nové Octávie Ambiente (jedině zde má srovnatelný motor 1,6). Nestačil jsem se divit, když jsem skončil na ceně 623 050,- Kč a to ještě není možné si v této výbavě objednat navigaci. O bezklíčkovém startování nemluvě. Další plus pro Renault je podstatně menší zájem ze strany zlodějů. Zkuste parkovat Škodu s navigací před domem. Nehledě na skutečnost, že manželce nedávno z Fábie ukradli dokonce kapotu.

 

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 7:43
JSTE NEOBJEKTIVNÍ PANE DVOŘÁKU

Německá MLADÁ FRONTA se snaží prostřednictvím našich lidí balamutit veřejnost,proč Německá?Asi málokdo ví ,kdo je pravým vlastníkem.Zde je důkaz http://cs.wikipedia.org/wiki/Mladá_fronta_DNES

http://cs.wikipedia.org/wiki/Rheinisch-Bergische_Druckerei-_und_Verlagsgesellschaft,_mbHHamba za neobjektivitu pane Dvořáku ........ Renault Fluence, bude trhat rekordy v počtu prodaných aut a Škodu obchodně převálcuje .Tak to je pane redaktore,vy musíte psát o tom o čem vám Němci poručí ........a to je víc než smutné .Fluence má ještě jeden výkonný model 78 KW a ten je již výkonově rovnocenný Octávii ,ba co víc ji o 4Kw převyšuje. ....To jste jaksi zamlčely ,že?,pne redaktore...Pročpak asi? Navíc o interiéru a jízdních vlasnostech nemluvě,tam je suverénní výtěz taktéž Fluence.Octávia již pouze smutně vyhlíží,je totiž zastaralá.

0 0
možnosti

Host

28. 4. 2010 12:40
no jo ...

Cesi mozu doporucit len Skodu ....

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 22:40
dodací lhůta

Ten Fluence asi musí být hodně nepovedený auto ;-). Dnes objednaný vůz dostanete v září nebo říjnu. 

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 15:37
Re: dodací lhůta

to asi znamena ze je vela objednavok.... lebo som sam cakatel o mesiac ho mam a zase cely august je celozavodna dovolenka

0 0
možnosti
OS

Ondra Satanas

26. 4. 2010 22:24
Jak Muže raději vybrat octávii?

Myslím, že redaktor nebyl moc objektivní, naopak je až nechutně konzervativní. Co se mu může líbit na staré octávii? Je to z venku střední auto, uvnitř malé a stísněné. Co chcete, když je to postavené na podvozku golfa? Octávie má karoserii s velkými převisy, má ještě k tomu malou světlost, takže bych tomu bez paketu pro špatné cesty omlátil na prvním dopravním prahu podvozek.

Škodovka je mi taky nesympatická s nudnými tmavými interiéry bez francouzské nápaditosti a taky koncern používá technicky zastaralé motory, které jsou sice vyzkoušené, ale není to žádný zázrak a už vůbec to staré TDi, to je nyní překonáno benzínovými TSi a už není tak výhodné.

Ještě nechápu, co se redaktorovi líbí na vysoké palubovce a špatném výhledu. To je pro mě jednoznačně zápor a pokud se někdo rád schovává za vysokou palubovkou, že se tak cítí bezpečněji, měl by se nechat vyšetřit na psychině! Právě dobrý výhled je vyšší aktivní bezpečnost. Renault je právě dělán na vyšší posaz řidiče a tak je to správné!

0 0
možnosti
OS

Ondra Satanas

26. 4. 2010 22:51
Re: Jak Muže raději vybrat octávii?

Ještě co se podvozku týče, tak že je měkčí a naklání se v zatáčkách, ještě neznaméná, že nesedí a musí utrhnout dřív, než ten tuhší. Já bych raději asi volil renault, protože octávie tour 1,9TDi-PD není dnes žádný zázrak a ten renault je prostornější a navíc má obecně nižšší příplatky za silnější motory jak škodovka.

Co se týče spolehlivosti francouzských aut, jsou to hororové pohádky, ale většinou, když něco je, je to v blbinách, které dnešní servis těžko hledá, protože by museli moc přemýšlet ale oni jsou placeni od úkonu, takže raději dělají to co umí: vyměňují zbytečně dobré díly a zákazník platí a nadává.

Osobně bych si klidně raději koupil lagunu GT, protože auto je kvůli strachu zákazníků ze spolehlivosti už tak levné, že jsou skoro za dampingové ceny a přitom na tom teď vůbec nejsou zdaleka tak zle, jak se povídá. Francouzi totiž nové komponenty testují montáží do nových aut a vychytají to až potom při reklamacích, čímž si ale zároveň dokonale ničí pověst o spolehlivosti vozů.

0 0
možnosti