Diskuze
Značka na dálnici si spočítá auta a sníží jim rychlost
Děkujeme za pochopení.
Ladaba
Všechny kamiony do levého pruhu!
"Zároveň značky dokážou kamionům zatrhnout jezdit v pravém pruhu." To si dovedu představit ty následky!
Darth.V
Zároveň značky dokážou kamionům zatrhnout jezdit v pravém pr
A kde tedy potom pojedou , zase v levém ? Je vidět že si to po sobě ani nepřečtou ! A to vysvětlení funkce je taky katastrofální - systém zjistí že projíždí přílíš mnoho aut za sebou = hrozí kolize a zácpy . Tak sníží rychlost , tím se sníží rozestupy a zvýší se propustnost komunikace = ještě více aut za stejnou časovou jednotku .. tak zřejmě ještě víc sníží rychlost .. atd .
mi_golem
jsem pro vybudování speciálních pruhů
jen pro kamiony,náklaďáky, autobusy, příp. tranzity. Svojí výškou snižují viditelnost, řidič osobního vozu přes ně nevidí a nemá přehled o dění před ním. Proto by se měly vyčlenit do separátních pruhů,pruhu.
zd.sn
už vidím nažhavené policajty
Bude zajímavé když řidič projede značku max 100 , za ním se změní náhodou na max 40 a kousek dál bude stát pan chytrý s bločkem a pak něco dokazujte .
Host
Re: už vidím nažhavené policajty
Bude to presne obracene. Prave ze ty muzes tvrdit, ze v dobe tveho prujezdu tam byla 100.
Z presumpce neviny vychazi, ze policajti musi dokazat tobe, ze tam v dobe tveho prujezdu byla 40 a ne 1000.
Takze klid...
Host
Ty kamiony v pravém pruhu
To je zase výplod :D. Tak kde teda budou jezdit?
Jinak doufám, že na celém pražském okruhu nebude nějaké dementní omezení rychlosti kvůli hluku
Host
Re: Ty kamiony v pravém pruhu
V prostředním a hlavně v levém... srovná se rychlost na ideálních 80km/h to má dálnice největší schopnost absorbovat auta :-) Značka zákaz předjíždění nákladních vozidel je prostě přežitek.
Host
Doufám, že to taky zrentgenuje posátku,
a vyhodnotí jestli má čisté prádlo Policejní stát
Host
Zároveň značky dokážou kamionům zatrhnout jezdit v pravém pr
Tu značku už znají kamióny dávno
Host
Kapacita...
Usměrnění vozidel do stejné rychlosti, zkrácení rozestupů a tím zvýšení kapacity je jen teorie - v praxi to NEFUNGUJE!!!
I v zahraničí, kde je to už realizováno, přináší efekt až současné zpojizdnění ostavného pruhu - bez toho to jsou jen vyhozené prachy...
Brainwashington
Vypadá to jako to co je už 30 let v Némecku běžné, ale
vsadím se, že to bude po Česku a nebude to fungovat! Stejně na D1 utopili 200 milionů za informaćní cedule a jejich řídící centrum nékde na divokém východě a, taky to 100% nefunguje ! Česko stát belbců!
Andee in Red Book
Re: Vypadá to jako to co je už 30 let v Némecku běžné, ale
Nioc takového 30 let v Německu běžné není. S podobnými systémy začínali na přelomu tisíciletí a to jen proto, že jim kolabovala doprva na dálnicích kolem velkých měst způsobem, o kterém se nám na Jižní spojce nezdá ještě ani omylem...
HrubesaMares
tak to je opravdu uzasne
za socializmu byla tzv. zelena vlna, a slo to i bez pocitacu
Dneska Eltodo nezvladne seridit 4 semafory za sebou (na Zlicine).
O delsich ulicich (Vrchlickeho, Evropska apod.) nemluve.
Ale hlavne ze to bude stat peknych par miliard...
Nepatri nahodou tahle firma jednomu byvalemu primatorovi Prahy?
Tomi480
Re: tak to je opravdu uzasne
A jaka byla hustota dopravy za komousu, v tom je trochu rozdil, ne? A na Evropske zelena vlna
existuje, jen se musi jezdit predpisovou rychlosti, Jenze tam se kazdy
riti jak blazen a pak se divi, ze musi na kazde krizovatce brzdit na
cervenou.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...