- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
designově ta budoucnost nevypadá zas tak zle, ale motorizaci vidím černě, z toho je člověku až smutno.. jednou nás ta technika ošklivě vypeče, děláme všechno čím dál tím složitější a poruchovější a navíc té technice až bezmezně věříme. to není dobře..
Koukám, že pro Vás by byl ideální parní stroj. Jednoduchý, bezporuchový, ověřený.
Povedené autíčko, jen jestli sériová podoba nebude o moc horší
Propagační video Fordu:
Asi jako u každýho konceptu nebo studie. To se tomu všichni ještě divíte?
tak na ten tříválec budou stát kritici frontu
V te dobe nebudu jezdit autem na PHN dnesni vyroby
Na prtave auto pro dojizdeni do prace to staci. Nevim, jaky komplex si tady zase lecis.
To bych ani nerekl. Vykonove objem nahradis celkem snadno. Spis je to otazka vydrze. Nicmene mame firemni 1,4 TDi Fabky Combi (3-válec) a maji nalitano ke 200 tisicum bez jakychkoli motorovych problemu. A kdyz v tom jede jen ridic( obchodak stejne jezdi vetsinou sam), tak to i celkem jede...
se jen tak nevidí. Většina viděla max. označení HTP zezadu na fábii. Novej tříválec ale nelze srovnávat s nepovedeným HTP od VW.
Hlavne ze ty jsi expert, myslim ze nejsem sam, kdo proste nechce nejakej litrovej hebl sturbem na tri valce. Tomu nemusim rozumet, stejne jako ty nerozumis spoustu vecem v kterych se nepohybujes a presto vyrobky kupujes, dle sve uvahy. motory s objemem od 1.0 do 1.2 jezdim denne, neni to spatne, ale jako pozitek z jizdy v takovem aute fakt neni, ano mam to pouze na popojizdeni do prace ale jet s tim na dovolenou je utrpeni, to radsi sednu aspon do 1.6ky nebo dvoulitru. A pro rejpafce nemam zadny 10 let stary auta!
Problem auto prumyslu je, ze tu neni nikdo kdo by sel "other way", vsichni vyrabej to same, co je zrovna podle EU trendy. Kdyz to srovnam s prumyslem v oblasti pocitacu, tak napriklad Apple jasne ukazuje, ze delat veci jinak neznamena, ze to vede k zahube existence firmy. Jenze auto prumysl je nenazranej, zkostnatelej predrazenej hebl, kde za technologii starou deset let jsme ochotni platit i 10x tolik nez kolik je jeji aktualni hodnota (napr. GPS navigace built-in v aute)
Doufám že to nepřijde do sériové výroby a nezačnou to prodávat v ČR, v zemi kde je průměrné stáří auta 14 let by někteří mohli puknout závistí
Proč jako? Stejně tak můžou puknout závistí, když se začne prodávat jakákoliv novinka, tak proč zrovna z tohodle? Navíc s motůrkem ze sekačky? Nejsem žádnej závistivec, ale když už závidět tak pořádný auto, ale tohle fakt ne!
a což teprve dvouválec trabant t601ten jezdil a jezdil a mnohdy ještě jezdí.... a ta vůně co vzdycky po nem dlouho zustavala....
se těším na přeplňované dvouválce o obsahu 0,5 litru s třemi turbodmychadly. Koupím to děcku na rajtování po dvorku
Pri sve inteligenci si kup taky jeden, at muzes rajtovat s nim.