Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Rozšlapte dýmku, spalte tvídové sako. Nový Jaguar XJ je moderní sportovec

Doba je zlá, aristokrati musí zavřít Timesy, odložit dýmku a zezadu přesednout za volant. Aby to nebylo tak příšerné, představil Jaguar nové XJčko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

18. 5. 2010 20:29
THE BEST

HOST sem já :-))

Nejpovedenější auto v luxusní třídě,. Jsem unešen R^R^R^R^ Nejkrasnější interier to lemování dřevem vypadá jak v luxusních jachtách, interier se mi líbí  možná ještě víc než od Bentley Mulsanne. Kam se na to hrabe MB S class, BMW 7. Těch vidíme po Praze stovky, stejně tak jako Porsche Panamera nebo Audi A8, Češi si všichni kupujou to samé ;)

Normální Čech si koupí Mercedes nebo Audi, Čech se stylem si koupí nové XJ. Sečteno podtrženo

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 22:25
XFR není kupátko...

"...řízení si vypůjčili z kupátka XFR..." - je vidět, že pan motoristický žurnalista je skutečný "znalec"....

Další zplácanej/opsanej článek z jiných motoristických periodik.

0 0
možnosti

Host

5. 5. 2010 12:39
Top class

Jako jedne z mála jsem už viděl - a jezdil. Všem radím - chtějte ho vidět naživo - ať už na něj máte nebo ne.. Je to naprosto jiné auto v reálu a na fotkách. Na fotografiích je skoro až "hnusné"..ale..proporce a lehkost, jakou na vás působí při setkání "z očí do očí", je diametrálně odlišná od obrázků.. Nejsem Jaguarem postižený, ale tak zásadní rozdíl jsem nezaznamenal u žádného jiného auta. P.S. Při řízení máte pocit ovladatelnosti auta o min. třídu menšího. Lehkost, obratnost..ani Sclasse ani 7bmw ani A8 tohle nenabídnout. Pro škarohlídy - ano, tyhle značky nabídnout zase něco jiného.. Bohudík nejsou všechna auta stejná a ideální.. Nebo snad chcete všichni jezdit kombíkovou Octávií řady II? ;-D

0 0
možnosti

Host

6. 5. 2010 23:52
Re: Top class

Když jsem četl tvůj příspěvek, tak jsem si říkal, no zase jeden rozumnější člověk s názorem, ale tou poslední totálně nelogickou a jenom flamerskou větou jsi to zabil.Rv Ještě jsi do toho měl zamíchat Dacii a Žigulika.

0 0
možnosti
PK

eterson

4. 5. 2010 7:48
%%%%

XF je tak 1000x hezčí...

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 16:19
Top gear

Nedávno v repríze pořadu Top gear (TV Cool) postavili starý Jaguar Mk.2 z roku cca. 1959 vedle jeho tehdejších srovnatelných současníků z továren BMW a Daimler (o Audi nemluvě). Absolutně nikdo nenabízel technologicky a výkonově srovnatelný model. Beru samozřejmě v potaz anglický patriotismus autorů pořadu, ale tohle byla "doba Jaguaru". V současnosti se bohužel jen marně snaží navázat na dřívější úspěchy. Snad mu v tom nové řady XF a XJ aspoň trochu pomohou, jen mi tam chybí ty klasické Jaguáří linie... R^

0 0
možnosti
JL

josefl

3. 5. 2010 22:51
Re: Top gear

Pravda pravdoucí. Před nedávnem si na Jaguára jen hráli. Je na čase, že konečně vyhodili tu šaltrpáku z mondea a další díy z forda . Konečně to snad zase bude Jaguar.

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 15:51
Líbí, ale...

Auto se mi líbí i další testy ho chválí, zejména po stránce , provedení interiéru, úrovně techniky a jízdních vlastností. Jedna věc mi ale nesedí a to příliš dlouhý zadní převis karoserie...

0 0
možnosti

Host

3. 5. 2010 10:03
a bude i verze na plyn

moc bych si to přál:-P

0 0
možnosti

Host

1. 5. 2010 19:16
Nejsou ta turba u nafty opačně?

Malé při nízkých otáčkách a velké při vysokých? Tak, jak je to napsané, to totiž nedává smysl. Výhodou malého je nízká setrvačnost (rychle se roztáčí, odstraňuje turboefekt) a velkého zase velké množství dodávaného vzduchu (dotlačí motor do otáček, které by malé turbo nezvládlo). Mimochodem myslím, že první 535d to mělo obdobně.

0 0
možnosti
A

Arth-

1. 5. 2010 20:32
Re: Nejsou ta turba u nafty opačně?

Jo, většina to má, jak píšeš...  ale Jaguar to má tak, jak napsali redaktoři.

Velký turbo, s variabilní geometrií lopatek je pořád menší, než skutečně velká turba. ;-) Takže se snadno roztáčí a funguje to bez problému. To druhý je ještě menší... a připojuje se jen při velkým zatížení a dalším požadavku na výkon. Je to vlastně něco jako "overboost". Připojuje ho elktronika a potřebuje na to prý 300milisekund. Taže 0,3s. To je dost rychle na to, aby to pracovalo správně a ke spokojenosti řidiče.

Já jsem se chtěl bránit proti tomu použití v Land Roveru! Ale pak mi došlo, že i Range Rover je vlastně Land Roverem - a popravdě nevím, jak to má.

Discovera má rozhodně turbo jen jedno.

;-)

0 0
možnosti

Host

30. 4. 2010 22:37
Jaguar a stopa z Česka ...

Jen taková zajímavost ... tyto světlomety jsou vyvíjeny a vyráběny v České Republice R^

0 0
možnosti
P

Patriot2009

30. 4. 2010 23:41
Re: Jaguar a stopa z Česka ...

To jsem netušil. To je dobřeR^

0 0
možnosti
M

malan8

30. 4. 2010 18:19
To se nepovedlo...

Do teď byly Jaguary nudné, odteď jsou ošklivé. Alepoň na obrázku. No nic, uvidíme v reálu. Třeba si poopravím dojem.

0 0
možnosti
A

Arth-

1. 5. 2010 20:22
Re: To se nepovedlo...

No...  tohle jsme živý ještě nikdo neviděli, že ne...  i když připouštím, že obázky mě taky uvádějí do rozpaků...

Ale XF je jednoznačně krásný! To jen k tomu množnýmu číslu... ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...