Diskuze
Rozšlapte dýmku, spalte tvídové sako. Nový Jaguar XJ je moderní sportovec
Děkujeme za pochopení.
Host
THE BEST
HOST sem já :-))
Nejpovedenější auto v luxusní třídě,. Jsem unešen Nejkrasnější interier to lemování dřevem vypadá jak v luxusních jachtách, interier se mi líbí možná ještě víc než od Bentley Mulsanne. Kam se na to hrabe MB S class, BMW 7. Těch vidíme po Praze stovky, stejně tak jako Porsche Panamera nebo Audi A8, Češi si všichni kupujou to samé ;)
Normální Čech si koupí Mercedes nebo Audi, Čech se stylem si koupí nové XJ. Sečteno podtrženo
Host
XFR není kupátko...
"...řízení si vypůjčili z kupátka XFR..." - je vidět, že pan motoristický žurnalista je skutečný "znalec"....
Další zplácanej/opsanej článek z jiných motoristických periodik.
Host
Top class
Jako jedne z mála jsem už viděl - a jezdil. Všem radím - chtějte ho vidět naživo - ať už na něj máte nebo ne.. Je to naprosto jiné auto v reálu a na fotkách. Na fotografiích je skoro až "hnusné"..ale..proporce a lehkost, jakou na vás působí při setkání "z očí do očí", je diametrálně odlišná od obrázků.. Nejsem Jaguarem postižený, ale tak zásadní rozdíl jsem nezaznamenal u žádného jiného auta. P.S. Při řízení máte pocit ovladatelnosti auta o min. třídu menšího. Lehkost, obratnost..ani Sclasse ani 7bmw ani A8 tohle nenabídnout. Pro škarohlídy - ano, tyhle značky nabídnout zase něco jiného.. Bohudík nejsou všechna auta stejná a ideální.. Nebo snad chcete všichni jezdit kombíkovou Octávií řady II?
Host
Re: Top class
Když jsem četl tvůj příspěvek, tak jsem si říkal, no zase jeden rozumnější člověk s názorem, ale tou poslední totálně nelogickou a jenom flamerskou větou jsi to zabil. Ještě jsi do toho měl zamíchat Dacii a Žigulika.
Host
Top gear
Nedávno v repríze pořadu Top gear (TV Cool) postavili starý Jaguar Mk.2 z roku cca. 1959 vedle jeho tehdejších srovnatelných současníků z továren BMW a Daimler (o Audi nemluvě). Absolutně nikdo nenabízel technologicky a výkonově srovnatelný model. Beru samozřejmě v potaz anglický patriotismus autorů pořadu, ale tohle byla "doba Jaguaru". V současnosti se bohužel jen marně snaží navázat na dřívější úspěchy. Snad mu v tom nové řady XF a XJ aspoň trochu pomohou, jen mi tam chybí ty klasické Jaguáří linie...
josefl
Re: Top gear
Pravda pravdoucí. Před nedávnem si na Jaguára jen hráli. Je na čase, že konečně vyhodili tu šaltrpáku z mondea a další díy z forda . Konečně to snad zase bude Jaguar.
Host
Líbí, ale...
Auto se mi líbí i další testy ho chválí, zejména po stránce , provedení interiéru, úrovně techniky a jízdních vlastností. Jedna věc mi ale nesedí a to příliš dlouhý zadní převis karoserie...
Host
Nejsou ta turba u nafty opačně?
Malé při nízkých otáčkách a velké při vysokých? Tak, jak je to napsané, to totiž nedává smysl. Výhodou malého je nízká setrvačnost (rychle se roztáčí, odstraňuje turboefekt) a velkého zase velké množství dodávaného vzduchu (dotlačí motor do otáček, které by malé turbo nezvládlo). Mimochodem myslím, že první 535d to mělo obdobně.
Arth-
Re: Nejsou ta turba u nafty opačně?
Jo, většina to má, jak píšeš... ale Jaguar to má tak, jak napsali redaktoři.
Velký turbo, s variabilní geometrií lopatek je pořád menší, než skutečně velká turba. Takže se snadno roztáčí a funguje to bez problému. To druhý je ještě menší... a připojuje se jen při velkým zatížení a dalším požadavku na výkon. Je to vlastně něco jako "overboost". Připojuje ho elktronika a potřebuje na to prý 300milisekund. Taže 0,3s. To je dost rychle na to, aby to pracovalo správně a ke spokojenosti řidiče.
Já jsem se chtěl bránit proti tomu použití v Land Roveru! Ale pak mi došlo, že i Range Rover je vlastně Land Roverem - a popravdě nevím, jak to má.
Discovera má rozhodně turbo jen jedno.
Host
Jaguar a stopa z Česka ...
Jen taková zajímavost ... tyto světlomety jsou vyvíjeny a vyráběny v České Republice
Patriot2009
Re: Jaguar a stopa z Česka ...
To jsem netušil. To je dobře
malan8
To se nepovedlo...
Do teď byly Jaguary nudné, odteď jsou ošklivé. Alepoň na obrázku. No nic, uvidíme v reálu. Třeba si poopravím dojem.
Arth-
Re: To se nepovedlo...
No... tohle jsme živý ještě nikdo neviděli, že ne... i když připouštím, že obázky mě taky uvádějí do rozpaků...
Ale XF je jednoznačně krásný! To jen k tomu množnýmu číslu...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej pozemku k bydlení, 1508 m2, Hlušice
Hlušice, okres Hradec Králové
3 685 552 Kč