- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a méně už na technické závady. Peugeot se mi také jeví jako auto spíše stabilní, po deseti letech však všichni Francouzi mají prorezavělé podstatné části karoserie.
Jisté také je, že najedou za rok zlomek toho, co najedou Mercedesy, BMW nebo Passáty. V té statistice by měl počet poruch být měřen na ujetých kilometrech, pak by to vypadalo asi dost jinak.
a proč né citroena? značku citroe vlastním 15 let a zatím žádný problém krom maličkostí olej, žárovky a doplnění kapalin..... Oproti tomu např fábie r.v 2009 mě nechala už 3x na dálnici a byla přehrávána ŘJ - takže já bych zase nešel do Škodovky či Volkswagena
Mají ale jak si četl tak ho nepotřebují
už je jiná cenová kategorie a za ty prachy už by si člověk měl koupit opravdu kvalitu.To by mě pěkně nasralo,kdybych dal milion za medvěda a mel ho často v servisu.
Od té doby co bereš fakta a nebereš za bernou minci Frantu z hospody co tvrdí že frantíci auta prostě neuměj. Sám mám rencka a v servisu jsem za 3,5 roku byl akorát na výměnu oleje. Což se o fabii kterou taky máme říct nedá.
Já nevím, ale když se v německu porouchá BMW, tak lidé nevolají ADAC, ale přímo BMW ne??? S mercedesem to bude obdobně. Tyto porouchané vozy ADAC nezaznamená. Pokud nemám pravdu, tak mě opravte. Jinak já si myslím, že všechna nová auta evropských automobilek jsou na tom dost podobně. Od Alfa Romeo po VW atd.
v německym šrotovným to bylo nejprodávanější importovaný auto.
Dacia
Mám čtyři roky Logana 1.6 benzín, najeto 74.000 KM a bez jediný poruchy.