- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a jak ten tu výuku šidil to bylo až do nebe volající. Jízdy jsem měl asi tři tzn dohromady za celou autoškolu slabá jedna hodinka za volantem. Nějaké couvání, či dokonce aby si žák zkusil zaparkovat do řady stojících vozidel, anebo jízda s károu? To vůbec nehrozilo. Navíc se výuka prováděla v rozhašené stopětce kde byla rozbitá řadící kulisa a tudíš podřadit z trojky na dvojku byl oříšek i pro profíka zatímco na závěrečné zkoušky vytáhl nového Favorita. No a to nejlepší nakonec. Jelikož nenaučil nikoho nic tak se závěrečné zkoušky odehrály na venkově kde byl provoz nulový. Žák objel náves a měl papíry v kapse neb zkušební komisař od policie byl evidentně jeho dobrý známý.
jo, s komisařem byla legrace. Já měl při jízdách taky jednoho, co se znal velmi dobře s instruktorem. Tzn. 90 % zkušební mojí jízdy prokecali úplně mimo téma, ukončil jsem jízdu, instruktor na mě"pošli dalšího", komisař" "tak mu (jako mě) aspoň řekni, že to udělal" učitel: "jo, jo, dobrý, za 14 dnů budeš si vyzvedni papíry na policajtech, a pošli dalšího"
Dělal jsem autoškolu ještě dle starých pravidel (tj. před změnou v červenci 2000) a mohu říct, že jsem jezdit v autoškole s velkým náklaďákem (dělal jsem "C") má mnoho výhod - jakmile ostatní řidiči vidí označení autoškoly na liazu, ochotně dávají přednost a vůbec neohrožují např. nedáním přednosti, myškováním atd.
V Praze je propadovost u některých autoškol 90 až 100%.
Je méně žáků, tak to pro AŠ vyjde ekonomicky lépe, když žáci opakují a opět platí za zkoušku i 1000,-Kč, někde i desetkrát po sobě.
Vstupní cena za výcvik je někde kolem 7 až 8 000,- a zbytek si AŠ naškube opakovanou zkouškou . . .
Magistrát vede propadovost pro vlastní potřeby, ale pro veřejnost je tato informace nepřístupná.
A já myslel že otázky jsou bodované a že potřebuješ pro postup nad padesát bodů.
já měl pár let zpátky asi 20 jízd a celkem 1, slovy jednu, zhruba dvouhodinovou lekci teorie. Jezdím prakticky denně a zatím jsem nikoho nezabil, dokonce ani neboural... Tohle mi přijde dost zbytečný, důležitý je hlavně jezdit a jezdit a né se zavřít na 30 hodin s křižovatkama.
Fdýsl neznám, kde stojí ostatní automaty na autoškolu?
zkuste si udělat řidičák během dovolené v Egyptě nebo Tunisku, je to levnější a bez problémů, jízdy absolvujete jen když chcete a řidičák máte jistý.
jenom ho neplaťte velkými bankovkami páč většinou nemají na vydání..