- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vidim ze tohle auto neni pro ceske blby FABIA RS FOREVER cesi
škoda jen že na RSko nemáš a proto jezdíš sockou v lepším případě fáčkem, ty internetovej trikohoniči
, nočníkovitou kšiltovkou na hlavě a klíčky od ospojlerovaného golfa v kapse... chudák můj děda, to aby si šel pro nový oblečení
------------------------------------
Vůbec jim nechyběly airbagy a klimatizace,... - ve dvacatých a třicátých letech standartní výbava v americe
Neco jako kdyz zbohatlik stavi za mestem ve stylu "podnikatelske baroko"
Řekl bych, že jediná správná úprava je tato ....
http://www.factoryfive.com kupte si taky jedno a desing nechám na vás než tady kecat blbsoti...
Přeji krásný den všem milovníkům rychlých kol. Autorem článku počínaje a "diskutéry" konče je to zde samý znalec. Autor článku fundovaný to znalec hot rod scény v ČR patrně minul několik stavitelů těchto báječných strojů. Pro úplnost uvedu patrně nejznámějšího a to Pavla Čáslavu z Brna ( http://www.uscars.cz ), který se tomuto oboru věnuje léta. Soudím dle věty:"Jeden nefalšovaný seženete už i v Česku". Domnívám se, že pokud k danému oboru nerozumím tak raději mlčím. Pro ty kteří chtějí nahlédnout pod pokličku fanoušků tohoto druhu zajímavé subkultury lze doporučit si o ní něco pořečíst. Historie je velice zajímavá a nemá naprosto nic společného s kulturou zbohatlíků jež se vždy chopí jakékoliv kultovní záležitosti lidí, kteří měli hluboko do kapsy a udělají z toho v zájmu obchodu módu. Počínaje např. lofty, skvoschem a konče třeba zmíněnými hot rody. Nechci svůj vkus nikomu vnucovat ale pokud něco neznám nehodnotím.
nechápu proč zde nemohu vyjádřit svůj názor sic jen po designovské stránce a pro mě je to hnus takhle zmršit staré auto. Já bych vzal renovované staré auto tak jak je a né tuhle patlaninu.
v Evrope se ve vetsine pripadu stavi repliky cca za 1000E se da koupit laminatova kastle. Nicmene co se tyce ameriky kde koupite na vrakaci kastli Fordu T ci A za pivo tak tam se stavi z originalu. A lidi typu Chip Fuse kterej dela nize zminovanou superopravovnu bych tu vubec nezminoval, protoze custom a hotrod je stejnej rozdil jako mezi indickym miniautem a Dodge Charger.
Tohle je klasika a né taká splácanina
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=39354133&pageNumber=1
nemáte někdo navíc 70.000 eur ?
Starej závodní peugeot nemá s klasikou nic společnýho. Jinak seš asi slušnej sebevrah. Přes 300 koní v takovymhle malinkym nic, závodní brzdy a další úpravy co tam jsou popsaný jsou už fakt rochu hardcore. Tohle neni do běžnýho provozu!
Takhle zprznit takovou starou klasiku to může jen američan. Já bych ho chtěl, ale v originál balení a ne takovou hrůzu.
Byl to jeden z nejvykonejsich vozu, ktere jsem ridil.......v Mafii