Diskuze

Ženy v nebezpečí: neobvyklý crashtest odhalil hrozbu pro malé řidiče

Ženy jsou při nehodě ohroženější, ukázal nárazový test Svazu německých pojišťoven. Jsou totiž většinou menší než muži, a proto jsou blíže k palubní desce, která jim může být velmi nebezpečná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

14. 5. 2010 14:25
Auta pro velke taky neexistuji

Vetsina beznych aut je pro cloveka s vyskou nad 190 cm taky velmi nepohodle ovladatelna a chtej nechtej tito lide jsou za volantem skroceni, coz jim jist epri narazu bezpecni neprida.

Takze klasicky clanek o nicem, protoze sice rika, ze auta jsou pro prumerneho ridice, lec postizenou kategorii vidi jen na jedne strane.

0 0
možnosti

Host

14. 5. 2010 14:15
Soused své menší manželce

nechal na SUV namontovat periskop a snížil konstrukční výšku sedadla řidiče.

0 0
možnosti

Host

14. 5. 2010 11:02
výška 150 cm není nemoc

česko není pupek světa. třeba u asiatek je  výška 150 cm stejně tak vyjímečná a nezdravá, jako u češek 165 cm. francouzky té výšky taky nepobraly.

0 0
možnosti

Host

14. 5. 2010 11:11
Re: výška 150 cm není nemoc

A u Pigmejů je 150 cm maximum.

Nicméně pro středoevropana je výška 150 cm známkou nějaké poruchy organismu.

Existuje mnoho lékařských příčin, které mohou narušit přirozený růst dítěte, od dlouhodobé podvýživy přes nemoci až ke genetickým příčinám, jako je nedostatek růstového hormonu nebo snížená citlivost tkání na něj. Mezi nejčastější příčiny malého vzrůstu patří achondroplázie, způsobená mutací genu pro receptor růstového hormonu fibroplastu, která způsobí poruchy tvorby chrupavky.

Zatímco k chronické podvýživě v dnešní době v Evropě téměř nedochází, mnohé nemoci, které dříve způsobovaly poruchy růstu, umíme léčit a nedostatek růstového hormonu můžeme kompenzovat jeho podáváním, množství genetických poruch (jako achondroplázie) naopak mírně stoupá vzhledem k častějším těhotenstvím po 35. nebo dokonce 40. roku věku.

0 0
možnosti

Didier Sachs

14. 5. 2010 10:31
podle me zalezi i na typu auta

V nasi rodinne 407 mam sedacku pomerne vzadu, sedak mam zakloneny na max a sedim jako v kresle. Kdyz sem jezdil v 330d se sportovnim podvozkem a chtel sem se malicko svizneji projet, citil sem se lepe se sedackou mirne kolmo a blize k volantu. Pravda, ze podvozek byl tak tvrdy, ze klasicky posez nebyl moc pohodlny a tak mi "kolmy" posez prisel lepsi :)

0 0
možnosti

Host

14. 5. 2010 11:58
Re: podle me zalezi i na typu auta

neni problem s pedalama... ale s rukama...

moje zena je taky mala... a kdyz si takhle nakloni sedacku na pedaly vpohode dosahne ale nedosahne na volant a taky spatne vidi, protoze ma hlavu nizko...

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 19:05
Výška je jen jedna věc.

Občas vlezu do služebního auta po nepříliš nižší kolegyni a nestačím se divit. Pod volant se skoro s nohama nenarvu a sedačka je vzpřímená tak, že se můžu hrudníkem opírat o volant. To se můžou konstruktéři snažit jak chtějí, ale pokud si řidič našteluje posez, že má obličej 20 čísel od předního skla, volantem si brousí bradavky a nohy má co nejvíce pokrčené a zapasované pod palubovkou, tak nepomůže nic.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 19:25
Re: Výška je jen jedna věc.

Ještě jsi nepochopil co je to erotická masáž volantem?

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 18:17
to je super téma

Kdypak se této do očí bijící diskriminace chytne nějaká ta pohlavní organizace? ;-D

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 17:30
Učebna v autoškole před třiceti lety

- 20 mužů na 5 žen. Učebna autoškoly v současnosti - 20 dívek na 5 chlapců.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 17:23
To je v genech

Já (189 cm) sedím v autě a sedačka je na předposledním zubu až vzadu, moje žena (180 cm) se posadí a sedačku narve úplně dopředu divže neolizuje volant, kolenama tlačí do palubky a furt mi tvrdí že se jí tak dobře řídí. Pojez sedačky je 38 cm!! Ale to jsou prostě ženské, logické argumenty nepomáhají a majznout jí bejzbolkou do hlavy nemůžu neb by se mi neměl pak kdo starat o děti ;-D. Takže za sebe jen doufám že až bude mít nějakou větší havárku že při ní budou stát všichni svatí - je to smutné ale nic víc dělat nemůžu.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 19:02
Re: To je v genech

dobry cynikR^

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 17:11
Poslední dobou je řada žen

v bezpečí, aby se nenudily, tak jim jejich manželé kupují SUV, pokud možno co největší. Jinak se domnívám, že chyby žen za volantem vyplývají z nedostatečného ovládání vozidla. Muži je však jasně drtí svojí nekázní a arogancí.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 17:08
SUV pro malé řidičky jsou

prakticky nevhodné. jsou to velká auta s velkým meziprostorem mezi sedadlel a přístrojovkou. Slyšel jsem dokonce vypravovat jednu řidičku, že když přijela do servisu se svým novým SUV a technik viděl jak sedí blízko volantu, tak jí upozornil, že jí ten vzduchový pytel může při bouračce hodně ublížit.

Takže už SUV to nemá, sehnala si malého, ale bezpečného diblíka a je vysmátá protože ušetří i na paluvu, na servisu a vejde se do bežné mezery mezi auty na parkovišti. a ulici.

0 0
možnosti

Host

13. 5. 2010 17:14
Re: SUV pro malé řidičky jsou

Pokud je žena malého vzrůstu rozumná, tak je to OK. Pokus se chce chlubit před okolím, tak jedině SUV od Porsche.

0 0
možnosti