Diskuze

Čínský skútr loncin: obratný a levný

Čínské motorky se narozdíl od aut uchytily v Evropě docela dobře. Na českém trhu se od loňského roku snaží ukousnout nově svůj díl značka Loncin. Milovníci motorek o ní možná slyšeli loni, kdy v seriálu MotoGP 125 v barvách Loncinu závodil Čech Jakub Kornfeil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

26. 5. 2010 2:34
wqedrfghn

aedgbhcftgykfguyio.guo,se5rg

0 0
možnosti

Host

26. 5. 2010 2:30
Deti se na tom vyradi.

V USA terenni motorky a tyhle skutry kupuji rodice detem. Krom cestovnich motorek jsem za 25 let zivota v USA nevidel na necem podobnem dospeleho..

Vyber je obrovsky a ceny skoro zadarmo. Kupovat to ale z Ciny? To snad ne.... zadarmo to je drahe.

Skutry i terenni biky delaji prece zvucnejsi firmy.

thyronx@seznam.cz

0 0
možnosti

nicknamed

25. 5. 2010 23:12
nechapu cenu

ve vietnamu jsem jezdil na skutrech 110ccm, vypadaly mnohem jednoduseji, jezdilo se na nich perfektne, vydrzely kde co a tipuji, ze nestaly ani polovinu toho co tenhleten, navic spotreba byla maximalne polovicni proti tomuhle tomu. kdo si tohle muze koupit?

0 0
možnosti

The_Real_Koudelka

24. 5. 2010 16:13
Nyní už chápu,

proč má známý svou Gileru prakticky neustále v servisu.

0 0
možnosti

Host

24. 5. 2010 15:52
tak tohle stacilo

"Velké problémy máte na silnici z kočičích hlav, i při dvacetikilometrové

rychlosti jdou tlumiče až nadoraz, hrbolatá silnice je rozvibruje a ty

pak netlumí."

0 0
možnosti

kockaipes

24. 5. 2010 10:45
Je to na ....

 jednu cezonu..... . Levné ale šmejd. Nejsem tak bohatej abych kupoval šmejdy. Nic

Vám to neříká ? Rv

0 0
možnosti

Atomike

25. 5. 2010 7:29
Re: Je to na ....

Bohužel tyhle výrobky maj pořád kupce v lidech, který koukaj jen a jedině na tu cenu. Rozumnej člověk si koupí radši rok starou značku za stejný peníze.

0 0
možnosti

veliz

23. 5. 2010 0:32
Vcelku dobré, ale

Na motorce (na skútru je tomu podobně) se brzdí přední brzdou, takže slabá zadní mi nevadí. Na motorce jezdím jen ve dne, takže závadu v seřízení světla bych ani nezjistil. Že musím před vyjetím nechat motor prohřát, na to jsem zvyklý i u mnohem zvučnějších značek, než je Loncin. Takže jako dopravní prostředek do práce do sousední vesnice nebo kousek po městě bych si Loncin dokázal představit. Výhodou by snad byl malý zájem zlodějů. Bohužel, důvěra ve značku je minimální, obava z nedostupnosti dílů maximální. Na stránkách Loncinu je uvedeno, že exkluzivním partnerem je firma Motoscoot. Na stránkách Motoscootu však o Loncinu není ani slovo. Jak potom mohu této značce důvěřovat? To si raději koupím lehce ojetou Hondu či Yamahu. 

0 0
možnosti

politicky nekorektni asocial

22. 5. 2010 19:55
Fuj

takovej šunt.

0 0
možnosti

Moat

21. 5. 2010 18:40
4 kola jsou 4 kola...

Já říkám - 4 kola jsou 4 kola, raději 160 v autě R^ než byť "jen" 80 na 2 kolech Rv

0 0
možnosti

Xladi

22. 5. 2010 6:26
Re: 4 kola jsou 4 kola...

Raději 50 na 2 kolech po městě, než na 4 v tom samém městě v koloně. Skůtr je primárně pro městskou dopravu, a delší cestování to moc není.:-)

0 0
možnosti