Diskuze
Auta jsou moc těžká. Lotus vymýšlí, jakou dietu jim naordinovat
Děkujeme za pochopení.
Host
Mno ....
Mno, nejsem ani fyzik, ani konstruktér automobilů, ale obyčejný koncový uživatel. Ale rád bych vám tady něco ukázal:
http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1Wr7GLQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ujEA0S9QxGI
http://www.youtube.com/watch?v=m_86RuYXoJA&feature=related
Možná už chápete, že jako koncový uživatel, vám z vysoka kašlu na lehkost karoserie, manévrovatelnost ve městě (kde stejně moc nejezdim) a opravdu si radši připlatím za vyšší spotřebu, než abych si koupil malý, ekologický a mrštný auto. Bohužel jsem už nehodu zažil, dodnes nemůžu pořádně ohnout levou ruku v rameni a to jen proto, že mi nějaký imbecil (v SUV btw) nedal přednost. Kašlu vám tedy na nějakou 'image', mám prostě velké auto i s velkým benzínovým osmiválcem, trochu sem si naněj musel našetřit a přemýšlím o montáži pohonu na LPG, no a co? Furt jezdim dle předpisů ...
Host
Re: Mno ....
Souhlasim, bezpecnost je i pro mne na prvnim miste a vice nez ekologii a ekonomii davam prednost vysledkum crash testu, fiat 500 jsem ani necekal ze dopadne lepe a i kdyby nebyl tak zdeformovany tak by zpomaleni pro telo bylo natolik kriticke ze by ridic a spolujezdci utrpeli rozsahla nvitrni zraneni, proto si volim auto i podle delky predni casti cim delsi, tim vice deformacni zony mam pred sebou a pri narazu to znamena mensi zatizeni organismu, at si zastanci malych aut melou co chtej, proste nektere zakony fyziky neosidej.bdw to same i pro narazu ze zadu.
Host
Nehodlám umřít vinou nějakýho pošuka
Chci auto co nejtěžší.... Na naše silnice jedině OT.
Host
starej clanek
Proc se na idnes objevil clanek/piarko, kterej obletel internetovej svet na konci dubna? To se v automotive fakt nic nedeje?
TTRX
Re: X6
Dnes je moderní chovat se jako rádoby ekolog. Takže nižší hmotnost, menší objem......Strašná móda. A naproti tomu "ekologické" bio palivo které ničí vše víc než to běžné
Host
Auta by mohla vážit třetinu
a stále by byla dost pevná pro převoz váhy posádky a zavazadel. Jenže dnes se klade důraz na to, aby posádka vyvázla z bouračky bez škrábnutí. Dříve se jezdilo opatrně, protože každá větší bouračka by znamenala smrt.
Dnešní Superb váží skoro 2x tolik, co auto podobné velikosti před 20-ti lety. Dnešní Trabant, pardon, Fábie, váží 2x tolik, než auto o stejném vnitřním prostoru a určení před 30 lety (tedy opět Trabant).
unbreakable__debater
Re: Auta by mohla vážit třetinu
Fabie je také výrazně větší, než Trabant. Fabie je větší i než Favorit.
Host
SHRNUTI
...kazdopadne, lepsi je nebourat..z lehcim autem mam vetsi moznost manevrovat,tak mam vetsi sanci se nrazu vyhnout...z vetsim a tezsim, zase spise preziju stret...a v praxi se delaji auta ze stejneho materialu...takze bych to zatim nechal byt...
Host
xf
Předpokladem odlehčování je uzákonění maximálních hmotnostních limitů pro osobní vozy.
Jinak vás při střetu s mnohem hmotnějšími vozy spolehlivě zabije přetížení. Bez ohledu na to, jestli vnitřek kabyny bude smáčklý, nebo ne.
Host
Re: xf
Ten limit existuje - u nás činí 3,5 t a jsou i osobní auta těsně pod tímto limitem. Vzhledem k tomu, že nejmenší auta mají i pod tunu, znamená to určité zhoršení již existujícího problému. Nejde o žádnou novinku způsobenou odlehčováním.
A když se potkáte s kamionem, je to celkem jedno. Jedině snad vystřelit cestující i se sedadlem na padáku jako pilota ze stíhačky...
Host
Dost by mne zajímala
spolehlivost řešení typu dotykový displej (při teplotách které v autě mají rozptyl -20 až 80 stupňů), co když budu mít rukavice, jak spolehlivé bude to bezdrátové propojení, jak se vyřešíaby se nerušila dvě auta stojící vedle sebe.
Ono obecně čím víc takových systémů tím více problémů.
Asi jsem staromil, ale u ruční brzdy bych raději věřil mechanickému řešení.
Další věc je jak toto zeštíhlování bude mít vliv na pevnost karoserie.
wrah
Re: Dost by mne zajímala
Zrovna u ruční brzdy podle mě tento systém nemá smysl, protože servo zajišťující zabrždění patrně váží více než lanko y brzdová soustava tak jak je.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Prodej, Pozemky pro bydlení, 1669 m2 - Velemín - Dobkovičky včetně všech sítí
Velemín - Dobkovičky, okres Litoměřice
3 154 410 Kč