Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvíce problémů bývá s airbagy, plyn může za minimum potíží

Problémy s akcelerátorem představují pouhá 3 % stížností zákazníků na nebezpečné závady automobilů. Vyplývá to ze statistik amerického úřadu pro bezpečnost silničního provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lks0079

airbagy

Vono vůbec by bylo nejlepší kdyby někdo zjistil, jestli to velký množství airbagů v autech neni spíš nebezpečný. Velký riziko je když pasažér sedí nestandartně. Docela mi stačilo když jsem trochu ťuknul Octavii a měl jsem blbě nohu a pěkně si narazil češku o klíček zapalování. Představa že by mi jí třeba urazil kolenní airbag mě přímo děsí. Ono vlastně stačí třeba spolujezdci, aby se instinktivně chytil za palubní desku a má po rukou i při drobném nárazu :-(

0/0
28.5.2010 18:27

Host

Re: airbagy

Kdyby si měl monohými zatracovaného švédského Saaba o klíček v zapalování by sis úrčo čéšku nenarazil... ;-)

0/0
29.5.2010 0:31

lks0079

Re: airbagy

No teď mám Passata a ten má klíček naštěstí úplně bezdrátovej :-)

0/0
29.5.2010 7:51

Host

Re: airbagy

jen čas ukáže, jeslti ten bezdrátovej klíček je výhra nebo prohra, co se týče spolehlivosti.......ale to je zas ouplně jiný téma:-P;-)

0/0
2.6.2010 17:06

lks0079

Re: airbagy

No spolehlivost zatim dobrá. Ale dost mu věřim z pohledu bezpečnosti. Na www.sherlog.cz byl jen jeden případ passatu týhle genrace kdy zloděj ukradl origoš klíček a odjel. Jinak je to pro ně problém. Zatím...  Docela se divim že audinu ukradne každej trouba se šroubovákem a v passatu si dali záležet a dali to do standardu. Asi protože se předtim hrozně kradli :-))

0/0
2.6.2010 19:22

Host

Re: airbagy

mno to jsi tu nohu musel mít hodně nestandardně

0/0
31.5.2010 9:52

lks0079

Re: airbagy

No stačilo jen hystericky brzdit vší silou se zapřít do pedálu no a ona se pak hodně natáhne. Ovšem náraz jí pak zase smrští :-( Bylo to na ledu, takže jsem měl pocit že na tu brzdu vůbec nešlapu, tak o to víc jsem se zapřel :-((

0/0
31.5.2010 19:02

Host

Re: airbagy

kdybys tam měl právě ten kolenní pytel tak klíček netrefíš.

0/0
1.6.2010 8:21

lks0079

Re: airbagy

Nesmysl... Kolenní pytel je hodně pod volantem a i kdyby měl přesah nahoru, tak by musel bejt dost hlubokej aby něco zatlumil, což je dost nebezpečný , protože některý lidi (např. já) neseději jako závodníci, že ani nedošáhnou na volant, ale prostě maji nohy těsně pod palubkou. Ale nejdůležitější na tom je, že když jsem trefil kolenem ten klíček, díky čemuž jsem měl jelito jak blázen a ještě teďka po dvou letech to občas cejtim, tak ani jeden airbag nebouchnul, to zas byla moc malá rána (odhaduju tak 30km/hod) a navíc pod úhlem.

0/0
1.6.2010 13:50







Najdete na iDNES.cz