- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravím. Nevíte někdo jestli toto nařízení platí i pro motorky? Například u některých skůtrů autor. servisy nutí majitele k nim jezdit na každou výměnu oleje, což je obvykle každých 2 nebo 3 tisíce najetých kilometrů. Přitom téměř každý majitel by si olej zvládl vyměnit sám.
Prosím evropskou komisi o další zákazy a nařízení, aby se podnikalo ještě hůře. Jen houšť.
Tohle je spíš vydírání než podnikání. Výrobce by měl při uplatnění záruky prokazovat, že se výrobek nebyl udržován tak jak měl. Vrchol všeho byl, když sem si odvezl motorku od autorizovaného prodejce (s vlastním autorizovaným servisem), která měla podle uživ. příručky pneumatiky nafouknuté na špatný tlak. A jejich zaměstnanec servisu mi tvrdil, že na výměnu oleje musím k nim, protože bych si ho sám mohl vyměnit prý špatně. Když mi tohle tvrdí někdo kdo neumí ani nafouknout pneumatiky ......
Nejsou ... tohle platí na zákonem danou záruku 2 roky. Když výrobce dá na své auto delší záruku ... třeba Kia 7 let ... jedná se o smluvní a tam si výrovce může stanovit své vlastní podmínky, tedy i stanovené garanční prohlídky pouze v autorizovaném servisu.
informacím české poctivé autodílny, tak se bude Evropa znovu divit, co mi, Češi, dokážeme.