Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový Citroën C4 se představuje. Namasíruje vám záda

Nové vydání citroënu, který dodneška co se vzhledu týče nezestárl, se chystá na autosalon do Paříže. K vybranému designu slibuje výbavu, kterou budou konkurenti závidět.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

10. 6. 2010 12:10
...

Nový Citroën C4 se představuje. Namasíruje vám záda. Focus RS taky. Stačí najet na kostky ;-D

0 0
možnosti
H

hives

4. 6. 2010 20:11
Proč nenavazuje na C4?

Nevypadá špatně. Nechápu ale, proč se v interiéru zbavili svojí originality. Takhle přijdou o současné zákazníky a nové budou mít o dost těžší zaujmout.

0 0
možnosti

Host

14. 6. 2010 16:54
Re: Proč nenavazuje na C4?

tak nemyslim si , kdo ma rad citroeny , urcite ho mirne koncernovy design zas tak neodradi , ja bych C4 v tyhle podobe bral hned ,libi se mi , dneska jsem koukal na klasickou C4 v bazaci a bral bych ji take , citroeny jsou fajn :-)

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 23:10
C 4

Neotáčející střed volantu a digitální ukazatel rychlosti jaký má C 4 je výborná věc.Kritizuje je jen ten kdo nevyzkoušel.Zvykl jsem si velice rychle a považuji to za dobré řešení.Ovládání všech funkcí na volantu je vždy jednoznačně přehledné,digitální ukazatel je výborně čitelný za jakýchkoliv podmínek a neodvádí pozornost.Citroen C 4 má řadu nedostatků,mj.hluk zadní nápravy,ale výše uvedené prvky jsou přínosem.Naopak nechápu proč je dnes moderní mít některé číslice u klasických rychloměrů skoro vzhůru nohama.Určitě to k čitelnosti nepřispívá.Kdo na to přišel .Po několika letech to dají zpátky a budou zdůrazňovat novinku ve výborné čitelnosti.

0 0
možnosti

Host

4. 6. 2010 13:33
Re: C 4

nevšim jsem si, že by mi někdy analogový budíky odváděly pozornost. vůbec na ty budíky totiž při jízdě nekoukám. nemám potřebu. já bych si zase nezvyk na tyhle vychytávky alá Star Trek, co navíc v podání frantíků fungujou jak si chtěj.

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 22:55
na obrázku pěkný, v reálu další slaďoučkej hnus

 

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 20:17
Bomba kára

až na ten maxitunel uprostřed, ale to už maj snad všechny nové káry :-/TT

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 20:24
Re: Bomba kára

ten bude jen v plný palbě,která se sem ani nedostane :-) mimo to cena v týhle palbě bude taky zajímavá..

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 20:01
Hmm

Je to pěkný,stejně jako nová C3 R^

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 18:20
Krásnej vůz

proti uprděný Oktávce je to pravej francouzkej šlechtic. Však jsem si ho taky koupil. Furt mi cpali hnusnou Oktávku, ale český, ruský, rumunský a DDR auto bych si nekoupil ani za zlatý prase. Snad jenom zadarmo bych Oktávku bral, korunu bych za uprděný auto nedal.

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 16:04
Lidi prostě ignorujou že na světě jsou skutečný auta

pak můžou rýpat klacíkem ve francouzském hovínku a hledat

v něm cosi k snědku, anpříklad burský oříšek

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 16:06
Re: Lidi prostě ignorujou že na světě jsou skutečný auta

nebo pecku z melounu, francouzi jsou přece duší hlavně zemědělci

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 14:56
Hmmmm, pěknej vozejček

jako citroeni co předvádí v poslední době, to je špička - C6 je luxusní kára ještě i dneska a to s euž nějakej pátek vyrábí...

0 0
možnosti
MK

Tom Hagen

3. 6. 2010 14:09
Citroena nemám a ani nechci

Ale stávající generace C4 se mi v pětidveřové verzi líbí. Jen mi vadí ukazatele na palubce uprostřed (to mi vadí u všech aut, která to mají a vůbec nejsem s to pochopit, proč to někteří výrobci doprostřed cpou) a také by mi vadil neotáčející se střed volantu.

0 0
možnosti

Host

3. 6. 2010 14:46
Re: Citroena nemám a ani nechci

ten ukazatel uprostřed natočený na řidiče má tu výhodu, že na něj spolujezdec (aspoň teda ve starým yarisovi) vůbec nevidí :)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...