- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
párkrát sem to viděl u nás a myslel sem že to je čína . . . hrozné
Americká či japonská auta nemusí sednout každému. Kromě specificky čínských požadavků se často vydávají v číně cestou americkou či japonskou. Nejsme pupek světa a celý svět nemá jednotnou představu a požadavky. Auto nemusí vypadat jenom jako auta z koncermu Volkswagen, které považujeme za ideál u nás.
Toyota má Toyotu, Lexus, Daihatsu a Scion......dále do skupiny patří výrobce nákladních aut, autobusů a mikrobusů Hino, které dnes již osobní auta ale
nevyrábí. Dále jí patří 16% ve výrobcích aut značek Subaru, 5,9% u
Isuzu.
Je zajmavé, že zcela totožný článek vyšel před 4 dny na ihned. S přesně stejným nesmyslným tvrzením o Toyotě. Autoři článků evidentně nevěnují příliš pozornosti své práci a nemají základní znalosti o tom, o čem píší.
Kolik vlastně už zmizelo amerických značek a kolik zůstalo?
Co si pamatuji, tak zanikl Oldsmobile, Plymouth, Saturn, teď Mercury, zapomněl jsem něco?
Je jich několik stovek... jakýsi seznam najdeš tady: