- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vcera som videl nove Camaro. A tak som si povedal, ze nech si tuzeri idu so svojimi zostrobovanymi popelnicami do *****, ja si kupim radsej poriadne auto od zakladu :-)
Především technických stav vozů a alkohol.
Mozna se pletu, ale na soukromem pozemku mimo verejnou komunikaci si muzes klidne jezdit nadranej a ve vraku... Je na organizatorech aby si to podchytili... Opravte me jestli se mylim.
po hromade uvidite tak leda u nas a hluboko na vychod ..........
.... kdo má ve voze nejhlasitější hudební aparaturu". To myslím říká o intelektuální úrovni účastníků všechno...
To vis, rika se tomu zabava. Lidi se bavi vselijak a jini maji tolik rozumu aby tvoji zabavu tolerovali a nerikali ti mental
Ta poslední fotka je síla....takový tuzingářský paskvil....Takové křídlo bych pochopil na F1,ale tohle....
čoveče ty budeš odborník, jako "muj" soudruh důležitej z STK, co jaksi nepochopil, že japonskej originál z roku 86 nemůže odpovídat evropskejm standardum z 21.století...
Vidim na tom Subaru klasický original "WRC" křídlo, ale jak má zvedlý víko kufru na vzpěrách jeví se to netradičně vysoký. Hele nic proti, lidi dávaj děsný lopaty nesmyslně na auta, ale když blbě vidim a navíc tomu nerozumim, tak do diskuze o autech prostě nelezu, jasný?
Moc by mě zajímalo, kam jezdí tvůrci těchto "zázraků" na STK. Jeden jako druhý má registrační značku se známkami z STK, ale při pouhém pohledu musí být jasné, že žádný z nich nemůže běžnou kontrolou projít.
Tuning je hezkej, ale drahej koníček. A to většina čechů není schopná pochopit a akceptovat. Na ulicích potom člověk vidí (slyší) starý oklepaný škodovky, hondy a fauvéčka s plechovkou na výfuku, že to trhá uši. Nejsilnější aparaturu v autě... No k těm dunícím rachotinám taky radši nic neříkat. U některejch extrémů opravdu pochybuju, že by slyšeli už tak hodně pronikavou sirénu sanitky, kdyby jela. No a povrchový úpravy typu nehomologovaný případně podomácku vyrobený spoilery, který nikdo neotestoval ve větrnym tunelu, takže ve finále můžou mít efekt klidně i opačnejTady občas vídám idiota v malinkym renaultku, co si odpojil ABS. Vypadá na 19 a jenom co sem ho párkrát potkal (opět slyšel na půl kilometru), tak 2x těsně nesejmul auto a chodce. Takový dělaj tý kultivovaný menšině ostudu. Když to někdo dělá pořádně a zaplatí si okruh,nemám s ním problém. Ale tyhle kopyta co vídávám nesnášim
přesně tak no...sám řízení miluju a tihle mě dycky nejdřív pobaví ale pak vyděsí když vidím co jsou schopní provést, respektuju profesionálni tunign to je krásná náročná a odborná a proto i drahá věc...rozhodně ale jako další možnost nevidím bastlení...to je uplně prot zdravýmu rozumu normálního a dobrýho řiiče
neprofesiální tuning, rozumněj doma, je nebezpečná blbost a typický rys čechu kteří se snaží dokazovat že jezdí v lepším autě než jaký ve skutečnosti mají. když tiněj starý krámy budiž ale když takhle někdo kazí nový auta je na hlavu, to je jak kdybyste do smetonových skladeb psali svoje noty nebo do obrazů malovali pastelkama, je to trapný a vyjde vždycky paskvil...hlavně když pak vidím jak si takoví chudáci něko dokazujou na silnici je mi smutno a doufám že nezabijou ěště nekoho dalšího...takže kupte si pořádný auto nebo nejlepší na jaký máte , nechte to v rukách profíku a pokud si myslíte že umíte řídit (70% z tunerů rozhodně neumí) tak jdětě na okruh a ukažte co ve vás doopravdy je
To je odvrácená, ale naprosto nezbytná stránka lidské tvořivosti. Většina velkých věcí začínala jako "paskvil", ten "paskvil" je podhoubí, kterým to začíná. Každá velká věda a vynalézání je z velké části bastlením na koleně, protože se jde do neznáma, často s neadekvátními prostředky. Tuneři jsou proti vědcům a vynálezcům velcí profesionálové. Začíná to tuningem, končí to lety do Vesmíru. Tak nad tím zkuste přimhouřit oko, je to přece hra.
a tu nakupni tasku by jeste predjela tahle Oktavka s 600HP