Diskuze
V testu dětských autosedaček nedosáhla na výbornou žádná
Děkujeme za pochopení.
Host
nechapu
Je zajimave, ze opet chybi Rommer, ktery patri mezi nejlepsi a vzdy se s MaxiCossi pretahuji o prvenstvi v testech.
Host
Klišé Römer
Römer zas až tak tradičně mezi nejlepší nepatří. Zpravidla vyhrává Maxicosi. U značky Römer, kterou rádi brandují i výrobci aut je ale bohužel tradiční jeden problém, a to že nevhodnou konstrukcí spodní plochy doslova devastuje kožené čalounění sedadel. U textilních to není až tak důležité, ale na kožené sedačky posadí jakýkoli produkty od Römeru jen blázen.
Host
porovnání testů
Jsem spokojená, jako uživatel, co se týká obsluhy. A jak jsem již psala testovat v nárazu ji nehodlám.Podle testů se člověk nemůže řídit. A můžu mít nejlepší sedačku, ale potom se může stát něco, že ani ta nejlepší sedačka v testech nepomůže.
Host
Testy a prodejnost
V minulem testu, co tu byl otištěn vyhrála nejmenovaná sedačka. Za 14 dní ji manželka koupila. O měsíc později jsem ji viděl u kolegy z práce (dvojčata) a za další měsíc ji kupovala kamarádky. Podivné a zajímavé bylo, že všichni jsme udělali to samé. Koupili jsme vítěze testu. Když si uvědomím, kolik lidí v Evropě čte testy ADAC, kolik dětí se za rok narodí.... Být výrobcem sedaček, zaplatím testovateli cokoliv, jen ať jsem první v testu. A jako majitel obchodu se sedačkama naskladním jen toho vítěze a prodávám o 50% dráž než jiné značky. Bohužel, uvažujeme pod vlivem netu a nesmyslných testů. Nevěřím, že testeři nejsou uplaceni nebo ovlivněni.
lks0079
nesmysly certifikované výrobci
To je jako obvykle, každej si testuje jak se mu zlíbí a co se mu líbí. Nejvíc mě dostávaj takový ty vítězové testu, kde sice dítě při nárazu nejlíp přežije, ale už nikdo neřeší že dítě do roka vůbec nesmí sedět jinak si pomrví záda a když nesedí, tak mu udělaj sedačku kde má ¨předkloněnou hlavu tak, že když si ublinkne, tak se udusí. Takhle jsme si koupili sedačku Inglesina a až dodatečně jsme zjistili že jí zase můžeme vyhodit :-( A už vůbec si nedovedu představit jak kojence kterej neustále blije, tak že ho posadim na zadní sedadlo a pak za hodinu se přijdu podívat jestli přežil jízdu :-)
Host
Re: nesmysly certifikované výrobci
Máte si pořídit auto s isofixem i vepředu a vozit dítě vpředu.
Host
porovnání testů
Všechny autosedačky, které se používají v ČR musí mít homologaci pro ČR. Všechny sedačky prochází řadou testů. A je zvláštní, že když si otevřete testy ADAC, TCS, Dtest,... tak všechny sedačky dopadají v každém testu jinak.Každý je testuje jinak.Jak se v tom má potom spotřebitel vyznat? Používám pro dceru Key 1 od Chicca a jsem spokojená. Ale testovat při nárazu ji opravdu nechci. To určitě nechce nikdo. Ale jak tady již někdo psal. Když pojedu 130km/hod a narazím do stromu tak nepomůže ani sebelepší sedačka.
Host
Re: porovnání testů
nejste spokojená. jen spokojeně věříte, že budete po nehodě spokojená.
Host
daleko horší než nehody jsou smrady z dieselů
hlavně pak pro dětský organismus. Sedačky OK, ale dokud nebudou dieseláky úplně zakázané, je potřeba mít pořádný filtr, který ty karcinogenní jedy odfiltruje (bohužel dětem na ulicích a v mhd pomůže leda ten zákaz)
Host
Úplně jiný test
Úplně jiné sedačky
http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.asp?y=auto_testy/test-detskych-autosedacek.htm
Host
ja jsem
V zadne sedacce nejezdil, jezdil jsem Skodou 105L a ziju. Zas bysme to nemeli prehanet.....
Host
výrobci
Copak autosedačky nemusí splňovat žádné normy??? Jak je možné, že se na trhu nachází nevyhovující sedačky?? Jak je možné, že autosedačky nevyrábí přímo automobilky?
Všichni se neustále předhánějí v úrovních bezpečnosti, ale v praxi vozíme děti v něčem, co je stejně neochrání...
Super
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj