Diskuze
Všichni se všemi a proti všem, automobilky jsou stále propojenější
Děkujeme za pochopení.
Host
FUJI
A co Subaru? Jediný výrobek hodný pojmenování automobil. Snad jen přes svou matku FUJI je spojen s TOYOTOU a přebírá menší modely od DAIHATSu.
Host
Re: FUJI
FHI nejdřív z dvaceti procent vlastnil Nissan, ten to pak prodal GM, GM, když byl v problémech to prodal Toyotě. FHI vlastní kousek Daihatsu, ale na nižších modelech spolupracoval i se Suzuki.
Host
chlapci chlapci
Chlapci, chlapci.. ze vas to trapi. Z bazaru bude to vase audi r 98 spojeno jenom se servisem ve stodole u znameho..Zadne firemni konglomeraty vas nemusi zajimat.Nebo ne ?? Nove nekupujete, nebo jenom " na firmu", tak co.Milan
Host
HONDA...
...taky si myslím, že s nikým nespolupracuje, ale jako fanoušek mohu říct, že nevím jestli je to ku prospěchu věci....
me2di
Re: HONDA...
Spolupracovala srouverem, pak se suzuki,chevroletem
Host
To bylo slabý !
Ta "spolupráce" většinou vypadá tak, že jeden vyvine díl auta pro oba, jak se domluví na parametrech které budou oběma stranám vyhovovat a o náklady se rozdělí, čili finanční, ne konstrukční spolupráce. Benzínové motory 1,4 1,6 vyvinulo BMW (čti samostatně),stejně jako to bude stříválci 1,0 a 1,2 za dva, tři roky. PSA zase spolupracuje na dieslových motorech s Fordem, ale vše konstruují francouzi, Ford jen platí dohodnutý díl nákladů.Jeden výrobce vyrobí na zakázku díl pro toho kdo zaplatí, to tak bylo i dřív. Prostě zas taková senzace to není a uživatele výrobku to ani nemusí zajímat.
cernobila_televize
Re: To bylo slabý !
to si taky myslim, ze ono to nemuze byt tak uplne horke, ze najednou nekomu, kdo vam nabidne spolupraci date cele sve know-how, ktere jste ziskal po 20 letech stlyem pokus omyl a hodinami v testovacich laboratorich nebo u mikroskopu. Hodina na REM, FIBu plus dalsi konzultace se pohybuji od 150€/h (pro universitni ucely), pro firmy tak 500€/h. Chemicka analyza povrchovych additiv na 4 vzorcich by vysla na krasnych 4x600€ a to by mi firma na diplomku nedala. A tak je to s celym vyzkumem...dali byste to okamzite konkurenci?
Host
byla by to hloupost
Nespolupracovat by byla hloupost. Proč všechny technologie vyvýjet sám, když něco vyrobím a něco koupím ... mám to samé, ale rychlejc a lacinějc.
cernobila_televize
Re: byla by to hloupost
ale taky to tak ted pomalu tak vypada, normalni aut. vyrobce uz v podstate umi vyrobit jen par svych casti, protoze se specializovane firme nevyrovna. Takze spojky od LuKu, loziska SKF, prevodovky, svetla od jinych, vetsina sedacek ze spanelska atd.
Deleter
---
Však to taky podle toho vypadá. Snad neexistuje auto, u kterého by nebyl nějakej "typickej" problém.
Mr. Dreamer
Honda
Nějak mi tam chybí největší výrobce motorů na světě, Honda. Dopředu říkám, že nevím jistě, jestli s někým nespolupracuje, ale já o ničem nevím.
Maximálně má možná nějakého spojence u vývoje svého nového letadla, ale kdo ví :-) .
Host
Re: Honda
V minulosti s Roverem. I když spolupráce... Spíše licenční výroba v odlišném kabátu + dodávky rakovinochrličů pro EU.
Dnes má rakovinochrliče vlastní a používá CR.
Nakonec všechny automobilky mají společné dodavatele dílů. Denso, Bosch atd.
Host
:)
"Tak zkuste zapřemýšlet a najděte výrobce, který je v dnešní době opravdu
samostatný a s žádným ze svých "úhlavních nepřátel" nespolupracuje"
Honda :)
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...