- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ESP apod jsou ok a tim bych to nechal byt. Chci to auto mit pod kontrolou a ne premyslet nad tim, kdy me to zasekne pedal, kdy muzu nebo nemuzu otevrit okno atd atd... lidi co neumej ridit nemaji za volantem co delat. Ale autoskoly misto aby s tim neco udelali, protoze to je defakto jediny organ, ktery ovlivnuje chovani ridicu na to z vysoka.... vzpominam si na sve autoskolare, vetsi idioty jsem nepotkal.
Zadny z techto systemu neni urcen k tomu, aby za ridice myslel, ale aby v pripade jeho chyby, zpusobene napriklad nepozornosti kdy se ridic rozhlizi a mezitim pred nim prudce zabrzdi auto, pomohlo zabranit nehode, nebo zmirnit jeji nasledky.
Nikdo prece nerika, mas tam prednarazovy system, tak si za volantem klidne hraj PSP a nekoukej na cestu, to je prece blbost. Je to jen dalsi system, ktery ma za ukol eliminovat chyby ridice a jak napriklad v praze denne vidite, kolik tu je klasickych nehod typu "nedobrzdil jsem", tak presne v tomto pripade to muze mit svuj smysl.
Pokud nikdo z vas podobny system nepotrebuje a je dokonaly ridic, tak si klidne muzete vymontovat i bezpecnostni pasy, k cemu jsou potreba, kdyz boura jen hlupak co neumi ridit, ze...
Re: Nechapu o cem se tu stale hadate.....jo. dávat na auta ho můžou.. ale při hodnocení bezpečností to auto má vlítnout do bariéry tou 64...! ne že si přibrzdí na 40... to pak budou slabší výztuhy, a je to posílení aktivní bezpečnosti na úkor pasivní.... nula od nuly pojde.
..ale ten samej text už je napsán níže
Tohle hezky vystihuje tahle reklama: Mercedes-Benz W212 Commercial 'Sorry'
sice to je trochu off topic, ale tyka se to predvidani na ulici.
Sel jsem po ulici z pesi zony, na chodniku bylo nejake SUV, takze neslo pres nej videt, rozhlidnu se a vidim, ze pojede auto pockam. Ted jen vidim v koutku oka, ze kolem me prosvisti kolo a vjede do silnice. Byl to kluk s holkou na nosici. Nastesti to projizdejici auto trefil nekde do zadnich dveri a nic se nestalo. Borec vystoupil podival se a za chvilku odjel. Kdyby to auto jelo 1-2 sekundy pozdeji, tak je i s tou divkou na kasi...
Tak davejte pozor a snazte se predvidat.
Tyhle systemy by meli mit blondyny v zakladnim vybaveni vozu , vcera to jedna do me nacpala ze zadu , nastesti jen tukanec a dneska svete div se petkovy baaawo , rana a blondyna to nacpala do tramvaje , kdyz chtela odbocit pres koleje . Mile damy zrcatka a dalsi veci , ktere jsou v aute , nemaji stejnou funkci jako zrcatka ve Vasi loznici a koupelne .Ted me klidne sezerte
- jestlipak si palubní počítač všimne té babky na přechodu?
PLESK
- hmmm, nevšimnul.
Tomu "někomu" muselo dát strašnou práci tohle vymyslet.
Zadny z techto systemu neni urcen k tomu, aby za ridice myslel, ale aby v pripade jeho chyby, zpusobene napriklad nepozornosti kdy se ridic rozhlizi a mezitim pred nim prudce zabrzdi auto, pomohlo zabranit nehode, nebo zmirnit jeji nasledky.
Nikdo prece nerika, mas tam prednarazovy system, tak si za volantem klidne hraj PSP a nekoukej na cestu, to je prece blbost. Je to jen dalsi system, ktery ma za ukol eliminovat chyby ridice a jak napriklad v praze denne vidite, kolik tu je klasickych nehod typu "nedobrzdil jsem", tak presne v tomto pripade to muze mit svuj smysl.
Pokud nikdo z vas podobny system nepotrebuje a je dokonaly ridic, tak si klidne muzete vymontovat i bezpecnostni pasy, k cemu jsou potreba, kdyz boura jen hlupak co neumi ridit, ze...
..jo. dávat na auta ho můžou.. ale při hodnocení bezpečností to auto má vlítnout do bariéry tou 64...! ne že si přibrzdí na 40... to pak budou slabší výztuhy, a je to posílení aktivní bezpečnosti na úkor pasivní.... nula od nuly pojde.
Jedinně co je dobrý,je ABS. Ty ostatní bazmeky nemusím. Raději jezdím pomaleji a respektuji fyzikální zákony. V služebním Golfu mám ASR nebo co je,projížděl jsem nějakou louží krokem,vím prd co je tam pod vodou, v jedný průmyslový zóně. Ono to začalo ječet,blikat. Ještě mi to auto dá pokutu a odejme body. Co se týká těch crash testů,zajímala by mě Sportage.Mám ji,v zimě do kopce z kopce no problém,4x4 závěje projedu bez problémů. Má festovní masivní rám ale kastle,no nic moc.Lehce zatlacím na plech a prohne se. Tak nevím,jak by dopadla. Asi blbě.
Sportage je hodně bezpečné auto, drželo se výborně i při bočním nárazu.
Tihle pomocníci akorát hlupákům a antiřidičům dávají pocit, že umí řídit. Normální řidič si nějaké automatické brždění vypne - pokud to jde. Bál bych se, že mi to začne náhle samo brzdit v situaci, kdy to není vůbec potřeba Konkrétně u automatického brždění před překážkou si nedovedu představit jinou situaci, kdy by mi pomohlo než: usnutí za volantem nebo upadnutí do komatu. U blbečků, co nemají za volantem co pohledávat tam patří možná záměna brzdy za plyn...
Jenže ono o koma a usnutí právě jde! Proč někdo jen tak vjede i na rovném úseku do protisměru, pokud to zrovna nesmaží co to jde? Nejste na silnicích sami!