Diskuze

Abeceda městského motorkáře: buďte slyšet a stále ve střehu

Pohyb na motocyklu ve velkém městě má svoje nepopiratelné přednosti - všude jste včas, neomezují vás dopravní zácpy, nemusíte se v létě péct v uzavřeném autě. Pokud právě vyrážíte do ulic na novém skútru, zažijte si pár základních pravidel. Hlavně buďte ostražití.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

8. 7. 2010 14:39
Motorkáře se snažím respektovat

Předem chci podotknout že jezdím každý den cca 100 kilometrů do práce a to přes Pražskou magistrálu. A nejezdím bůch ví jak podle předpisů ale ostatní se snažím tolerovat. Když vidím v koloně proplétajícího se motorkáře rád mu uhnu stranou pokud je to možné. Ovšem některé výstřelky českých motorkářů nedokážu pochopit. A to zejména pokud mě 2 motorkáři objíždějí každý z jedné strany. Když jedu v obci 55kmh / 60 kmh a ze zadu se na mne začne lepit s 1000cm2 a začne kličkovat a blikat dálkovými světli. Mám opravdu někdy chuť tvrdě šlápnout na brzdu. A pokud motorka jede u bílé čáry vedle vozu (mluvím o dvouproudé silnici a myslím tedy čáru úplně vlevo dělící druhý pruh) tak nikdy (a to si vyzkoušejte) není vidět v zcátku ani v zrcátku pro slepý úhel, kor když je to elektroskůtr tak není ani slyšet.

Myslím si že je to FIFTY-FIFTY.

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2010 16:42
Re: Motorkáře se snažím respektovat

hm motorka 1000 cm2, to bych tedy chtěl vidět, jedná se zřejmě asi o plakát, ne? Motory mají jaksi kubický objem a ne plošný obsah......objem, obsah, to jsou takové základní fyzikální veličiny, které se učí na ZŠ.....ach jo

0 0
možnosti
EK

Deleter

8. 7. 2010 10:30
---

A ještě: kupte si kvalitní motorku, která netrpí při 50 km/h.

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 16:33
Jezdím ve žluté vestě a koupil jsem si kvůli slepejšům

hlasité výfuky které otevírám jen ve městě. Bohužel spousta lidí pořád nekouká do zrcátek ani kolem sebe....

0 0
možnosti
EK

Deleter

8. 7. 2010 10:29
Re: Jezdím ve žluté vestě a koupil jsem si kvůli slepejšům

Tak s tím počítej a budež živ dlouhá léta.

0 0
možnosti
K

kolda501

7. 7. 2010 15:57
kolony ....

...... no ..... musím uznat že se to zlepšuje, opravdu drtivá většina řidičů v kolonách jede tak aby se na motorce dalo v klidu dojet a ž na semafor, ikdyž se vždy najde nějaký magor co vás prostě nechce pustit z principu, nebo někdo kdo nemá ani páru že by mohl někoho blokovat a stojí tak že neprojedete. ;-)

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 14:33
rád jezdím rychle i v autě i na motorce

a na vaše nárory a zákony kašlu

:-)

0 0
možnosti

Host

8. 7. 2010 18:55
Re: rád jezdím rychle i v autě i na motorce

a co jako?

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 13:59
citujme panu rádci zákon:

"řidič motorového vozidla nesmí obtěžovat ostatní účastníky silničního provozu a jiné osoby zejména nadměrným hlukem, rozstřikováním kaluží...blablabla" ... takže to Vaše buďte slyšet si nechte.

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 16:30
Re: citujme panu rádci zákon:

Pokud je ten hluk v mezích zákona není to nadměrný hluk;-)

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 13:44
reflex

jinak v anglii skoro vsicni jezdi v reflexnich vestach, parada neparada, ale zivot ti to zachranit muze

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 13:00
Tom

Hlavně být slyšet! Perfektní, hlavně v noci na sídlišti, super! Nebo v přírodě v lese, kde má být klid a přitom motorkáři si rychlostí a hlukem kompenzují své tělesné nedostatky.

Hlavně být slyšet, když jedu v obci 200 a předjíždím na křižovatce auto, co odbočuje vlevo.

Hlavně být slyšet, když jedu rychle v serpentinách, kde je na krajnici štěrk.

Hluk, to jsou taky emise, stejně jako výfukový plyny a měli by se omezovat, nadměrný hluk škodí zdravý, když jedu na dovolenou do přírody, tak nechci poslouchat hluk motorek, to si mužu koupit chalupu u dálnice, tak je větší klid než v lese...

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 13:15
Re: Tom

co furt placate o nejakych kompenzacich ? se posad na ostre enduro nebo MX motorku ty hnupe a uvidis co to je za fyzickou palbu, ty fyzickej nedostatku. Nejake placani s micem se muze jit zahrabat.

0 0
možnosti

Host

6. 7. 2010 20:32
Problém Čechů

je nenávist vůči rychlejším, závist vůči úspěšnějším. Projel sem na motorce Evropu a všude se na motorkách jezdí rychle, předjíždí se kdekoliv, někde se jezdí na červenou....ale je tu jeden rozdíl. Řidiči aut např. v IT, FR, DE, AU...jsou ohleduplní...nebrání motorkářům, neblokují je, neuzavírají jim cestu vkoloně,  nenajíždí na ně...nechtějí jim ukázat zač je toho loket. Výsledkem je plynulá bezpečná doprava s minimem nehod. Najel sem po Evropě na motorce kolem 150tis km...takže vím o čem mluvím.

0 0
možnosti
;

;-)

6. 7. 2010 21:00
Re: Problém Čechů

K rychlejším? A nebo k pirátům silnic? Kdo může být rychlejší, než průměrný český automobilista jedoucí všude maximální povolenou rychlostí+10km navíc?;-)

0 0
možnosti

Host

6. 7. 2010 20:27
Apeluji na motorkáře

Přestaňmě se zdravit. V jiných státech se to nedělá...dříve to šlo ale dnes když je motorek milion jen člověk zvedá ruku jak pitomec

0 0
možnosti

Host

7. 7. 2010 1:16
Re: Apeluji na motorkáře

byl jsem 3 roky v australii, mel jsem tam taky motorku. Zezacatku jsem zdravil rukou, ale nikdo nemaval zpatky. Zanedlouho jsem se naucil zdravit "po jejich", coz znamena jen trosku kyvnout do strany hlavou. Je to rozhodne bezpecnejsi R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...