- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja nechapu, jak nekdo temhle motorkam muze rikat enduro, to je proboha odvozene od ceho ? Ze to projede louzi ? SPis bych to zaradil do nejake kategorie street.
Jezdi to vubec ? kurna 63 kobyl mam na enduru, ale to vazi 118kg´.
kurna, cestaky se mi libi, jenze jsem vyhrabane pako bez stipky sebereflexe, pokory a respektu a proto si zadneho cestaky nikdy nekupim a tak jezdim na ostrem enduru a beru to jako sportovni naradi.
A co je to USB vidlice? To jako do ní můžu píchnout flashku?
USD - Up Side Down, čili obrácená vidlice, v článku je chyba.
neni špatná, ale nejhezčí motorky jsou pro mě stejně skůtry Peugeot a Vespa.
když pořádnou motorku, tak jedině v dieselu a s turbem. Spotřeba poloviční, krouťák trojnásobnej! Cena sice vyšší, ale to se nedá srovnat
Oháníš se sockama a hned první argument pro disel uvádíš spotřebu
Objem motoru nemá nic společného s tím, jestli se motorce říká MALÁ nebo VELKÁ? Aha. A podle tebe se to rozlišuje podle velikosti řidítek nebo čeho?
příjemná. Perfektní motor i převodovka (krátká jednička a na šestku
pojedete 90 km/h při 4000 rpm), velká nádrž, přirozený posaz, štelovací
páčky,... Hledal jsem něco pro vyššího jezdce, co
má míň než 4 a víc než 1 válec. Versys zatím splnil všechna moje
očekávání.
výš. Takže mně plexi moc vysoké nepřipadá. Motorka taky postrádá
blatník nad zadním kolem, takže všechna špína končí na pružicí jednotce a
dál v útrobách stroje (na trhu je blatníků celá řada, ale jsou poměrně
drahé). Co bych na motorce ještě uvítal, je ukazatel zařazené rychlosti.
To jsou všechno ale prkotiny - tahle motorka jezdí skvěle a je strašně