- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako všechny studie, tak i tahle naprosto ignoruje tvary původního potahu na čumáku – takový ten vzhled krovek. To je podle mě hlavní úraz podobných snah o novou studii. Jestli má něco navazovat na legendární vzhled Velorexu, tak by měly být zachovány aspoň v náznaku tyto linie a zároveň i světla na bocích kapoty.
Pane Laube, jestli je X trike uchopen necitlivě, ve Vašem uchopení té citlivosti postrádám nejméně stejnou míru. Na dědině se říká, že někdo něco drží "jak prase kost".
A kolik pán designér vrazí svých peněz do odkupu značky z Polska?
"nový" Fiat 500 není původní ani n-chrobák není s-chrobák ani n-Mini není s-Mini tak ani n-podbné Velorexu nebude s-Velorex je to jenom paratizitmus na původní značce
Fiat a Mini jsou teď jiné značky? Koupil by si dnes někdo nové auto s 40 let starou technikou, bez jakékoliv výbavy? Žádný auto nemá nic společnýho s autama který tu jezdily před půl stoletím. Ty auta ani nemaj být stejný jako starý, ale jen je připomínat. Nechápu co lidi vede psát takové negativní příspěvky aniž by se nad něčim jen trošku zamysleli.
vypada to, ze se u nas jeste hodne lidi nekouka na svet otevrenyma ocima. Zkuste se podivat na puvodni zpravu z casopisu sem: http://www.auto-design.cz/default.aspx?id=531&ido=48&sh=-381292712
Trošku nechápu proč pán kritizuje Velor-X když tenhle výtvor je svojí povahou to samé. Nepraktické vozítko, které může koupit snad jen nějaký podivín.
Šlo mu o design a ne o to jestli je praktický nebo ne. Navíc auta pro radost nikdy nebudou praktická, takže jim to laskavě nevyčítejte! Když si někdo jde koupit třeba Porsche 911 tak určitě nemyslí na kufr a kam dá autosedačku. Mimochodem nepraktická auta kupují jen podivíni? To určitě ne
blicí smajlík, samozřejmě! Velorex jak se patří měl dveře, střechu a potah z koženky, ne z hadrů, to v idnes nevíte?
když ty kola sundáte, využijete to jako rychlý člun