Diskuze
Obří podivnost 5 GT je nejklidnější BMW všech dob
Děkujeme za pochopení.
Host
nechápu na co takovou obludu
bohatě stačí Logan 1,616v a s podobnými výkonovými parametry, uvezu všechno co potřebuju!
entony13
Když někdo má peníze, tak proč ne
Bezpečí v tomto autě je o dost vyšší než v Loganu, když se potká Logan s tímto BMW, volá řidič BMW pomoc pro druhého řidiče. Je to o bezpečí na našich silnicích, kde jezdí puberťáci v rozpadlých mercedesech, které rozpárají každé menší auto. Proto se u nás prodávají tato auta, stačí si sednout do BMW a každý vám uhýbá z cesty, VW také slušně funguje, ale když sednu do fábie, mám smůlu, je zde džungle a do džungle jedině s teréňákem. Jezdím různými auty a tak mohu posoudit jednání řidičů. Také si koupím teréňák a budu mít klid, aspoň mně nikdo neudělá díru do dveří..........
Blucher
Nic nového
Tady se diskutuje o tom co 5GT X6 je. BMW hledá prodejní možnosti. Ale takový druh vozidla je již dlouho na našem trhu. Co je SsangYong Actyon? SsangYong jej zařadil do kategotie - Sport Utility Coupe. Co to je? SUV? Kupé?....
Kdysi existovaly kabriolety pouze s plátěnou střechou a pevnou střechu jste měli doma v garáži (viz naše Felicie). Dnes ale existuje kategorie vozidel kupé-kabrio. Prostě kabriolet s pevnou skládací střechou.
Zvykejme si na nová řešení a názvy. Možná se uchytí, možná ne.....
Blucher
Jó časy se mění...
Kdyby mi někdo v r. 1975 řekl, že Chevrolet dělá menší auta, než Škodovka, nebo, že Jaguár má diesel, či Porche dělá skoro tereňák s naftou smál bych se mu. Stejně bych v té době nevěřil, že korejské auta jsou kvalitní moderní vozidla - ne výběhové modely od Oplu. Dnes nikdo nevěří, že za 15let mohou Číňani a Indové zaplavit trh v Evropě i USA kvalitními a cenově přístupnými vozidly, tak jako se to podařilo v min. století Japoncům.....
aktovkar
!!!
Jednou jsem se v tom voze vezl, jednou jsem jej chvilku řídit, ale to jsem měl strach, abych ho někde neťuknul. Auto je to špičkové.
Host
GT 530xd
Já se přidám k posledním spíše pozitivním příspěvkům. Mám 530 xd a objednal jsem si 530GT xd, budou se dělat myslím od července. Jezdil jsem v tom dva dny, a i když mám slabost na kombíky, neváhal jsem ani chvilku, stejně jako jsem ani chvilku neváhal, když jsem měnilaudi za BMW. Dovolená v pohodě, druhý stěhovák v rodině mám (ten "etalon" Octavii) a i kdybych měl být jediný, komu se GT líbí, vůbec mi to nevadí. Jo, a s pinďourem je to přesně jak napsal kolega - od 110 R před třiceti lety téměř neměnná délka (akorát nevím jestli dobrá nebo malá:-))))))
Host
Re: GT 530xd
Tak ses nám tu "anonymně" pochlubil - co tam máš dál
Host
Re: X6 50i
Chhápu, že ho ve svém dětském pokojícku máš dokonce už na 2 plakátech . .
Host
Ale notak hoši
Stáří našeho vozového parku je 20 let. Suveréně nejvíc v civilizované Evropě...a Čecháčci se tu zas jen trapně dohadují zda je pod úroveň jezdit v BMW...je mi vás líto
picky
Dle máho názoru povedené auto.
Je fakt, že na něj nemám, ale design je pěkný, tedy až na tu horizontální linii zadku, na tom mohli zapracovat designéři lépe, připomíná takovou tu podivnou hranatost staších citroenů. Kdybych na to ty prachy měl, a hodlal si koupit BMW, tak klidně toto. Na hatchbacky mám slabost.
Host
Malý penis
Mám pocit že legenda o malém penisu je jen taková záplata pro ubožáky co nemají na rychlý nebo drahý vůz.... Prostě na ten auťák nemají nebo je jim líto za něj peníze dát...tak si řeknou no co tak se aspoň majitelovi vysměju za nějakou smyšlenou hloupost. Osobně mám penis průměrný a to od doby kdy jsem měl škodu 120, i když jsem měl sporťák a i když mám teď X6. Skutečně se s každým autem nemění. Martin
Host
BMW
Tak jsem si precetl desitky prispevku dole a musim neco rict. Ziji v Mnichove 15 let a vsechna tato auta potkavam denne, do prace jednim okolo zkusebniho polygonu BMW a vidim take plno "zalapenych" prototypu. Sam mam E90 a musim rict, ze vsechna jsou to krasna auta. X6 je slusve vekla "mrcha", GT je taky "macek". Vsechno ale nadhera, i kdyz bych si je asi nikdy nekoupil, i kdyz bych na ne mel. V mistnim prostredi ta auta pusobi naprosto prirozene. Kdyz ale prijedu na skok do Cech, ty auta mi tam nepasuji. Vim, ze Cesi muluji Octavku a to je merna jednotka v naprosto vsech paramatrech a disciplinach, ale tady v Nemcich mame zase BMW a tu milujeme my a navic jsou to poctivi a spolehlivi pracanti (rocne najedu 60k km). A kdyz se Vam ta auta nelibej, tak si je nekupujte. My vime sve a zustaneme pri nich.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...