- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
bohatě stačí Logan 1,616v a s podobnými výkonovými parametry, uvezu všechno co potřebuju!
Bezpečí v tomto autě je o dost vyšší než v Loganu, když se potká Logan s tímto BMW, volá řidič BMW pomoc pro druhého řidiče. Je to o bezpečí na našich silnicích, kde jezdí puberťáci v rozpadlých mercedesech, které rozpárají každé menší auto. Proto se u nás prodávají tato auta, stačí si sednout do BMW a každý vám uhýbá z cesty, VW také slušně funguje, ale když sednu do fábie, mám smůlu, je zde džungle a do džungle jedině s teréňákem. Jezdím různými auty a tak mohu posoudit jednání řidičů. Také si koupím teréňák a budu mít klid, aspoň mně nikdo neudělá díru do dveří..........
Tady se diskutuje o tom co 5GT X6 je. BMW hledá prodejní možnosti. Ale takový druh vozidla je již dlouho na našem trhu. Co je SsangYong Actyon? SsangYong jej zařadil do kategotie - Sport Utility Coupe. Co to je? SUV? Kupé?....
Kdysi existovaly kabriolety pouze s plátěnou střechou a pevnou střechu jste měli doma v garáži (viz naše Felicie). Dnes ale existuje kategorie vozidel kupé-kabrio. Prostě kabriolet s pevnou skládací střechou.
Zvykejme si na nová řešení a názvy. Možná se uchytí, možná ne.....
Kdyby mi někdo v r. 1975 řekl, že Chevrolet dělá menší auta, než Škodovka, nebo, že Jaguár má diesel, či Porche dělá skoro tereňák s naftou smál bych se mu. Stejně bych v té době nevěřil, že korejské auta jsou kvalitní moderní vozidla - ne výběhové modely od Oplu. Dnes nikdo nevěří, že za 15let mohou Číňani a Indové zaplavit trh v Evropě i USA kvalitními a cenově přístupnými vozidly, tak jako se to podařilo v min. století Japoncům.....
Jednou jsem se v tom voze vezl, jednou jsem jej chvilku řídit, ale to jsem měl strach, abych ho někde neťuknul. Auto je to špičkové.
Já se přidám k posledním spíše pozitivním příspěvkům. Mám 530 xd a objednal jsem si 530GT xd, budou se dělat myslím od července. Jezdil jsem v tom dva dny, a i když mám slabost na kombíky, neváhal jsem ani chvilku, stejně jako jsem ani chvilku neváhal, když jsem měnilaudi za BMW. Dovolená v pohodě, druhý stěhovák v rodině mám (ten "etalon" Octavii) a i kdybych měl být jediný, komu se GT líbí, vůbec mi to nevadí. Jo, a s pinďourem je to přesně jak napsal kolega - od 110 R před třiceti lety téměř neměnná délka (akorát nevím jestli dobrá nebo malá:-))))))
Tak ses nám tu "anonymně" pochlubil - co tam máš dál
Chhápu, že ho ve svém dětském pokojícku máš dokonce už na 2 plakátech . .
Stáří našeho vozového parku je 20 let. Suveréně nejvíc v civilizované Evropě...a Čecháčci se tu zas jen trapně dohadují zda je pod úroveň jezdit v BMW...je mi vás líto
Je fakt, že na něj nemám, ale design je pěkný, tedy až na tu horizontální linii zadku, na tom mohli zapracovat designéři lépe, připomíná takovou tu podivnou hranatost staších citroenů. Kdybych na to ty prachy měl, a hodlal si koupit BMW, tak klidně toto. Na hatchbacky mám slabost.
Mám pocit že legenda o malém penisu je jen taková záplata pro ubožáky co nemají na rychlý nebo drahý vůz.... Prostě na ten auťák nemají nebo je jim líto za něj peníze dát...tak si řeknou no co tak se aspoň majitelovi vysměju za nějakou smyšlenou hloupost. Osobně mám penis průměrný a to od doby kdy jsem měl škodu 120, i když jsem měl sporťák a i když mám teď X6. Skutečně se s každým autem nemění. Martin
Tak jsem si precetl desitky prispevku dole a musim neco rict. Ziji v Mnichove 15 let a vsechna tato auta potkavam denne, do prace jednim okolo zkusebniho polygonu BMW a vidim take plno "zalapenych" prototypu. Sam mam E90 a musim rict, ze vsechna jsou to krasna auta. X6 je slusve vekla "mrcha", GT je taky "macek". Vsechno ale nadhera, i kdyz bych si je asi nikdy nekoupil, i kdyz bych na ne mel. V mistnim prostredi ta auta pusobi naprosto prirozene. Kdyz ale prijedu na skok do Cech, ty auta mi tam nepasuji. Vim, ze Cesi muluji Octavku a to je merna jednotka v naprosto vsech paramatrech a disciplinach, ale tady v Nemcich mame zase BMW a tu milujeme my a navic jsou to poctivi a spolehlivi pracanti (rocne najedu 60k km). A kdyz se Vam ta auta nelibej, tak si je nekupujte. My vime sve a zustaneme pri nich.