- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak už jsem ji taky zkusil.. špatná není, to ani náhodou, ale kouzlo CRX nemá taky ani náhodou.
Sice mi vadí vesměs detaily - příliš velký volant, digitální tachometr, elektrické stahování oken, přítomnost serva a ABS, ale právě díky těm detailům je CRX to co je
Na druhou stranu velmi příjemně překvapil výhled (hlavně přes A sloupky) a podvozek, no ale měnit svou krasavici určitě nebudu, i když jí nežene VTEC ale jen pouhopouhý D16A9. Když už se dočkala plnoletosti...
CRX 1,6 VTEC EE8 110kW (150koníků) 7,600ot., 0-100km/hod něco kolem 8sec. a prima spotřeba, při normální jízdě cca 7l/100km, při sportovní do max.9l/100km = to jsou parametry Hondičky se kterou jsem měl tu čest se vozit dva roky. Tak nevím zda tato hybrida má šanci, co se jejích výkonů týká a spotřeba také není nějak oslňující.
Vzhled je pěkný, bohužel koníky budou chybět, sporťák s 10sec/100km/h
Ono ale nejde jen o ty parametry motoru jako takové, svých výkonu CRX dosahovalo skvělým podvozkem a nízkou váhou, ten motor sám o sobě žádná bomba není. Bude těžší a s menším výkonem = nebude to ta malá motokára jak jí známe, jen rádobyekologické stylové vozítko (Ne 92 kw i s elektromotorem sporťáček mít nemůže, to má dnes i podprůměrný sedan střední třídy. Ať zkusí radši udělat novou integru, S2000 nebo NSX, ale hlavně ve stejnym duchu jako ty starý.
... , relativne neokoukanyho a aspon trochu sportovnejsiho nez moje soucasna Felicia 1.9D, ale aby to zaroven pusobilo aspon trochu prakticky (coz jsou v podstate vsechna auta )... z minisouboje Audi A3, BMW 120d coupe a VW Scirocco mi nakonec vysel jako vitez prave zastupce Das Auto...... na koncernovy VW je to designersky hodne povedene auticko....
a co to ma spolecnyho s crz?
Čas ukáže jesli hybrid byla správná volba.Jinak HONDA CR-Z .Vypadá pěkně.DOKTOR :-).
Cas uz vi, ze hybrid je berlicka stejne jako katalyzator v 70 letech.
Kdyby tenkrat sel vyvoj smerem motoru s chudou smesi bylo by to zajimavejsi.
Proc nemam rad hybridy? Vybijes baterii sportovni jizdou a pak mas jen slaby 1,5l motor. A je po sportovnich ambicich.
Pro me je zajimavejsi reseni elektromobil s generatorem pod kapotou.
Do ujeti vzdalenosti 50km. (pro vetsinu nasich tras dostatecne) bezi jen na lektrinu z baterii. Jakmile se baterie vybiji, motor se nastartuje a my vesele pokracujeme dale.
jak si to tady čtu nestačím. Zírat tvrdit, ýe hondy jsou poruchoví může ten kdo nezná statistiky nebo nemá zkušenosti s Hondou. A podobně je to s CR-Z. Výborně se sním manévruje ve sportovnám režimu perfektně akceleruje a výfuk má fantastický zvuk. Prostě perfektní hračka jenom nerad jsem ji vracel. Nejlepší je vlastní zkušenost. Pak má tahle debata smysl
co vím,tak budeš mít asi poruchovííííí mozek,nejdřiv se douč češtinu a pak kecej do věcí,kterým nerozumíš.
ale pro mě trošku malý, spíš krůček. CRXa byla vždy minikupátka se sportovním potenciálem a nezlobte se na mě, ale obdobný parametry jako tahle eko-Honda měla kdysi i stará Tigra A. Pochybuji, že tohle na plnej plyn bude mít od zmiňované Tigry (6,5l) výrazně menší spotřebu... Škoda, že to nedotáhli, snad přijde nějaká zajímavější CR-Z Type R verze, která ty kila navíc rozhýbe
Hm, a proč ta radost? Zrychlení to má asi jako Ford Transit a ten je alespoň v dieselu. Lomcování s fofrklackem tě na jižní spojce brzy omrzí...
jak se jednou rozbijí, oprava se vzhledem k jejich kvalitě a životnosti se nevyplatí a je tedy potřeba si koupit novou. Jaká je životnost takového šikmookého auta ukáže čas
no stejná jako u šikmooké plazmy, LCD, LED, OLED TV ... jo pardon, na socky moc drahý :))
.. nekdo o Hondach a je schopnej napsat, ze to ma 1.5 i-VVTi misto 1.5 i-VTEC, a do toho evidentne chvali VTI, ktere CR-Z nema, by se mel zamyslet, zda nepsat radsi o vyletech duchodcu k mori a auta nechal na pokoji. DaM
Taky jsem se nad tim zarazil VVTi maji myslim toyoty i vtec je vtec zamerenej na spotrebu (narozdil od VTI)