Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Legenda legend, královna rallye, Lancia Delta Integrale

Před dvaceti lety ovládla závody a dodnes se na její vítězství vzpomíná. Jeden z nejoriginálnějších a nejúspěšnějších vozů světa ve skutečnosti podpořil prodej modelu, který se z trhu už pomalu vytrácel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

29. 6. 2010 10:56
http://www.integrale.cz/

:-)

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 14:02
10 000 Eur? Kéž by!

10 000 Euro za áčko by byla mooooooc hezká cena. vezmu jich tři vagóny...

Ale bohužel. Skutečné aktiální ceny jsou poněkud méně optimistické: Delta HF 4 WD kolem 8-10 000 Eur, Delta Integrale kolem 6-10 000 Eur, Delta Integrale 16v kolem 8-12 000 Eur, Delta Integrale Evoluzione kolem 12- 15 000 Eur, Delta Integrale Evo II kolem 16-20 000 Eur, limitované série od 25 000 do zhruba 60 000 Eur.

Vůz na obrázku je čistokrevné áčko, stavěné podle specifikace Abarth.

Ex-tovární Abarthy se prodávají kolem 100-150 000 Eur...

Více viz http://www.integrale.cz

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 12:37
lancia

tato lancia je pekna, asi to nebude rallye uprava, ale za 4000 celkom pekne...

http://lancia-delta.autobazar.eu/20-hf-t-integrale-id1586482.html

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 7:14
Příběh o nákupu Lancie v Itálii

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009050406

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 2:53
DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

;-)

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 2:55
Re: DOUFAMZATI NEKDO NATHNEPRDELCENZORE

AUUUUUUUUUUUUUUU;-D

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 17:39
Giugiaro

Mrzí mě že toto studio koupil WV, příští auto bude těžká volba, ale věřím že Italové i přes toto přeběhnutí budou mít pořád hodně navrch a zase si radší koupím pořádného Itala než neosobní německou kastli.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 14:57
legenda legend rallye 80. let

je pro mne Lancia Delta S4 (spolu s Audi Quattro, Peugeotem 205, Austinem Metro a Fordem RS 200), což byla neuvěřitelná bestie. R^ Bohužel přemotorizovanost těchto aut a šílená neukázněnost špalírů fanoušků se sebevražednými tendencemi byl skutečně zaručený recept na tragédii...

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

 

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 19:10
Re: legenda legend rallye 80. let

to posledni auto na videu co tahaji z prikopy bylo co za znacku?

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 12:41
okamzik

Nádhera, lehce mi to vrhklo slzy do očí. Negativní komentář může napsat jen ten co se nesvezl. Taky pojem "poruchovost" tady v té zemi lidi nechápou. Vadná součástka může být mezi volantem, sedadlem a pedálama.

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 10:56
Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

"Možná to zní neuvěřitelně. Jeden z nejúspěšnějších závodních vozů historie pochází od značky, u které by si to dnes dokázal představit jen málokdo" Dělá si pr*el? Vždyť Lancia je pojem pro každýho, kdo aspoň trochu ví, jak vypadá auto! Lancia jako první na světě přišla se samonosnou karoserií a to už v roce 1922 u modelu Lambda. Lancia měla taky jako první evropský auto elektrickou výbavu. Lancia je ikonou automobilismu! A Delta? To je kapitola sama pro sebe. Šest titulů v řadě mluví samo za sebe... Ale zpět k tomu blbovi, co psal tento článěk:

 "Motory EVO později překonaly hranici 200 koní a rychlosti přes 220 km/h." Žádný motor "EVO" neznám, znám pouze pozdější verze HF Integrale Evoluzione a HF Integrale Evoluzione 2 (zkráceně EVO a EVO 2), který měli motor 2.0 Turbo 16V, který měli motor vyladěný na 211, resp. 215CV. Další věc. Delta Integrale se vyráběla až do prosince 1994 (tedy né do dubna) a poslední verze nesli označení "Edizione Finale", měli vínovou barvu a žluto-modrý...

0 0
možnosti

Host

27. 6. 2010 11:03
Re: Delta je legenda, ale autor článku pěknej deb*l!!!

...pruh přes kapotu a střechu. A nakonec: " Cena upravené rallye verze se v současnosti pohybuje kolem 10 000 Eur a nejlepší kousky jsou prý v Itálii." To slovíčko "prý" krásně vystihuje, že o tom autě ví autor úplný ho*no. Za 10.000,-EUR se dá koupit v top stavu Delta 4WD, Delta Integrale 8V. Za 10-15tis.EUR se koupí v top stavu Delta Integrale 16V a verze EVO a EVO 2 stojí v perfektnim stavu od 15-20tis. EUR nahoru. Limitovaný edice jako Martini 5 a 6, nebo Blu Lagos stojí zhruba dvakrát tolik. A ona upravená závodní rally verze? Na tu by jste si pane redaktore musel připravit tak 50tis. EUR, pokud by jste chtěl auto s "historií", ve kterém jezdil třeba Miki Biasion, nebo Juha Kankkunem, tak ještě víc!

btw. Sám vlastním jednu Deltu Integrale 16v a na Lancie a italský auta všeobecně nedám dopustit!!! :-)))

0 0
možnosti

generál.MacArthur

27. 6. 2010 9:03
joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

pamatuji si na české jezdce kteří s tím zavodili, pokud dojeli, tak vyhráli, ale většinou to zhatila poruchovost těchto vozů.Rv

0 0
možnosti

Host

28. 6. 2010 14:16
Re: joo Lancia zabila ji děsná poruchovost

Poruchovost? Píšeš o Deltě? Nebo o něčem jiným?

Nebo máš na mysli enkový (téměř sériový v tehdejších předpisech) Delty, který tu "jezdily" v Podhoranu, na který s nekoupilo nic v originále a všechno se zkoušelo nahradit ze socialistických zdrojů? Brzdový desky z Tatry, kliky pětkrát broušený z dieselů, sériový uložrní náprav a tlumičů, sériová elektronika dobastlená ve Slušovicích...

To ale nemělo s Lancií mnoho společnýho. Jen jedno auto této třídy se může s Deltou srovnávat ve spolehlivosti, a to Mitsubishi Lancer Evo. Všechno ostatní bylo prostě někde poddimenzovaný.

Je zvláštní, že vždycky nejlíp o nespolehlivosti italských aut vědí ti, kdož s tím nikdy nepřišli do kontaktu. Zvláštní nebo typický?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč