Diskuze

Vytuněné auto musí dělat kravál, říká majitel. Klimatizaci nepotřebuje

Na bílém Volkswagenu Polo Filipa Roháče už skoro není poznat, co je to za auto. Pomalu každá jeho část totiž pochází z jiného auta. "Použil jsem díly z jiných volkswagenů, ze škodovek i seatů," říká třicetiletý Filip Roháč z Bojnice na Slovensku
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

13. 7. 2010 20:21
mno

kdyz tunit tak od motoru tohle jsou povetsinou tuzeri nez tuneri

0 0
možnosti
PP

černej oes

12. 7. 2010 13:44
Ach jo.

"Je to upravené, aby to dělalo trošku větší randál než normálně," Ohledy k okolí jdou mimo. Pána nezajímá, zda se pazvuky jeho auta líbí lidem žijícím v jeho okolí...

0 0
možnosti

Host

12. 7. 2010 9:45
Na tunery je nejlepší

Subaru Legacy GT v základu.....:-P

0 0
možnosti

Host

11. 7. 2010 22:22
třicetiletý Filip Roháč z Bojnice

je magor.Rv

0 0
možnosti

Host

11. 7. 2010 23:19
Re: třicetiletý Filip Roháč z Bojnice

to nemůžeš napsat že je soudruh Roháč magor, napiš že je poloviční blázen, nebo momentálně zaostalej ;-D

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 20:09
Další impotent

co si na plečku typu golf nakoupil led diody, repráky a koncovky vejfuku a teď je na vesnici na plácku před konzumem za největšího kinga..;-D

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 22:53
Re: Další impotent

Podívejme se pravdě do očí - kdo má takové auto tak má spoustu peněz a lepjej se na něj pškný holky. Pak je tu někdo jiný komu je to jedno a pak konečně ty, člověk co se může závistí zalknout a musí na něj házet špínu ... .

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 14:03
Magor

Jo, to je borec. Slaboučký auto, klimatizaci do něj dát nemůže, protože přes repráky by to motor už neutáh. Hlavně že to dělá randál, to je fakt bezva. Mluvit s někým na ulici, nebo jen zvednout telefon, to je páni žůžo v takovým prostředí. Pokud je to čistej zvuk z V8, tak bych mu to nebral - rád se kvalitně povozí, chápu. Je to zábava a velkej motor prostě dělá velkej rámus. Pokud je to ale zakomplexovanej trotl, co chce akorát dělat randál, tak otočit čelem ke zdi a zastřelit... Ať si to auto vyšperkuje podle svýho, ať si s tím dělá co chce, ale ať do hajzlu neobtěžuje svoje okolí.

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 9:18
LED tuning

lidi jsou ruzni. Tuhle sedím na zahradce na pivku a vedle zastavi X5. Borec mel vsechny hrany oblepene LED páskou,rekl bych tak 30-50m pásky tam bylo..svitilo to jak cirkus. Nenormalni pohled. Jinak minule jsem zase videl kola, co se tocila i na krizovatce.

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 9:03
proc ta kritika ?

Nejsem sice tuner, ani me to nebere, ale tu zalibu dokazu pochopit. Je to o designu, technickem umeni, zrucnosti. Neco se nekdy podari vice neco mene, ale clovek ma radost z vysledku. Tuning neni jen o ladeni motoru. Design tuneri radeji v provozu ani nejezdi, jezdi po srazech, coz je nejaky druh vystavy. Vsadim se, ze 70% lidi co tady tlachaji a kritizuji je, neumi do ruky vzit ani sroubovak. Me to pripada lepsi druh zabavy nez napr. sedet pred panelakem na lavicce v ruce drzet telefon vyhulenej na plne koule, z ktereho lezou divne pazvuky a kyvkat hlavou do skřetu. Jina vec je samozrejme rvouci "ladaky"., tam uz i pro me zacinaji treci plochy.

0 0
možnosti
JJ

nenápadně maskovaný Kei

10. 7. 2010 10:58
Re: proc ta kritika ?

Bohužel u nás tuning v drtivé většině znamená "být slyšet".

0 0
možnosti
JJ

nenápadně maskovaný Kei

10. 7. 2010 8:37
Tyhle střepy nemaj s tuningem nic společného...

0 0
možnosti

Host

10. 7. 2010 9:33
Re: Tyhle střepy nemaj s tuningem nic společného...

tuning je od slova ladit, ladit muzes i svoji starou klidne

0 0
možnosti
QVNC

Qíteček v nemilosti cenzůry

10. 7. 2010 3:21
Jinak k tématu se víc hodí

http://www.tuzing.com/

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...