- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to krásná, technologicky dokonalé, jenže se to nebude prodávat, protože to bude šíleně drahé. Velké automobilky tahle auta vyvíjí kvůli image, ne jako byznys. Škoda. Co se týče plastů, je škoda, že nikdy nikam nepokročil vývoj duroplastu - materiálu, ze kterého jsou vyrobeny trabanty.
Zatímco k výrobě všech současných supermateriálů potřebujete hromadu chemie a ropy, duroplast byla rozemletá odpadní bavlna lisovaná s pryskyřicí a na vnější díly se hodil skvěle. Lehký, pružný, levný a ekologický.
Je to jako s Dacií, manažeři Renaultu, kteří se k ní nechtěl oficiálně vůbec hlásit, zírali, že si lidé chtějí koupit levné užitečné auto. Teď je jich plná Francie a malé logo Renaultu je na každé. Když hold vedení firmy nechápe, o co stojí trh, tak se nehneme. A automobilky jsou v ignoraci zákazníka mistry.
Opravdu se pise skici ? Neni ona skica zenskeho rodu a nema tam byt tvrde y na konci?
Opravdu se pise skici ? Neni ona skica zenskeho rodu a nema tam byt tvrde y na konci?
Jako všechny ostatní vyrobené z podobných materiálů.
z toho obrazku mi to pripomina auta z Demolition mana :-)
Ale jako baworacek s dojezdem 120 km na elektrinu.. proc ne? :-)
Ted bude dost dulezite, jaka bude cena. Pokud by se dokazali vejit do 300k (i s klimou a normalni vybavou)tak to bude mit uspech. Kdyz se najde spousta blaznu co kupuju zakladni modely fabii oplu corsa atd.. bez klimy bez vybavy.. atd..:-)
Ja bych si takto slabe vybavene auto nekoupil. Na moje jezdeni cca 30tkm rocne bych v tom asi umrel a na pojezdy 5-10tkm rocne je lepsi koupit nejakou rachotinu za 40-50k...
Ale jsem celkove zvedav na ty mala auta od BMW. Mam tuhle znacku rad, tak doufam ze bude mit uspech. Alespon ji drzim palce
elektricke bmw do 300k? to si fakt veris.... vzledem k tomu ze miitsubishi ion stoji trojnasobek.....
Kdy ti výrobci pochopí že takový kapesní elektromobil se nemá šanci prosadit, pokud stojí víc než normální auto...
Na druhou stranu Indové a číňani je snad přwsvědčí, jen jestli pak pro evropské výrobce nebude pozdě..
Takový Smart je také dost drahý (v porovnání s běžným autem) a přitom se prodá dobře.
kdyby byl velky jako smar, mel dojezd 120 km a stal by asi jako fabie. myslim, ze by se to prodavalo slusne, ponevadz 90% malych vozidel neudela denne vic nez sto km a stejne beha jen od budovy k budove... stacilo by strcit prodluzku vratnikovi do ruky...
jako Fabie nestojí ani normální Smart natož elektro. Miniauto není tele, čím menší, tím dražší
dokonce i jedovaté baterie a uhelná elektrárna za humny jsou násobně méně zdravotně škodlivé než dieselové smrady a jedy
Mám nafťáka ,ale musím souhlasit.